Altijd beter dan niks.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb hier alleen mijn cameraatje van m'n telefoon.
Kan daar wel mee filmen, maar je wordt er niet vrolijk van...
WC Eend vs Glorixquote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
wel een clean fight hoop ik?
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu wel?
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
De tip van de week van Ome Cobra. Gratis en voor niks.quote:
Dankjewel.... Lennon is er alleen nog te klein voor... maar in de zomer kan het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De tip van de week van Ome Cobra. Gratis en voor niks.
Peace en jij weten toch ook wel hoe een schep werkt?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel.... Lennon is er alleen nog te klein voor... maar in de zomer kan het wel.
En als extra aanvulling:quote:Op donderdag 15 april 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook in de reactie op "De blunder van de Luchtmacht" Er is iets geroepen maar geen mens weet waar men over praat.
En idd, we zijn terug op het zelfde niveau als in '14 en ' 39.![]()
Maar geen enkele politicus die dit nu durft te roepen.
Glazen fles, 1/2 liter benzine, 1/2 liter diesel, goed mengen, stoffen lap in de hals van de fles met een knop net boven de hals, lap aansteken, uit het raam gooien = einde getrommel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Het monotone getrommel begint me nu mijn strot uit te komen...![]()
Heb net wel even gefilmd, maar weinig schokkends te zien, behalve een kudde mensen die niets staan te doen. Kan het vanavond eventueel pas uploaden...
Voor het burger vliegverkeer.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Hmm luchtruim gaat dicht
quote:
Boven Nederland, vanwege een aswolk die afkomstig van een vulkaan die is uitgebarst op IJsland. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19789quote:
O, is het al zo heftig?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boven Nederland, vanwege een aswolk die afkomstig van een vulkaan die is uitgebarst op IJsland. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19789
In onze tuin is maar weinig te scheppen hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peace en jij weten toch ook wel hoe een schep werkt?
Is dat alles?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:40 schreef lubje25 het volgende:
't Is wat zo'n duinbrand![]()
[ afbeelding ]
Er hangt toch wel ergens een bijl?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Molotov-cocktail wel, maar de ramen kunnen hier niet open.
En m'n bivakmuts heb ik afgelopen dinsdag bij Alkmaar laten liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |