Waarom zou je die in hemelsnaam willen meenemen op een fiets?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom zou je die in hemelsnaam willen meenemen op een fiets?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, omdat ik die vandaag wilde kopen voor Lennon zodat hij er achterthuis in kan spelen. Zoiets.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
En zo'n schelp past wel in jouw bakkie?
Stoer boodschappenkarretje...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....
Dit is mn beestje![]()
[ afbeelding ]
Resultaat: een zelfgemaakte "zandbakschelp" in de achtertuin.quote:
Ja, maarre, euh... de plaatjes doen het niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Resultaat: een zelfgemaakte "zandbakschelp" in de achtertuin.
Oh crap..... het is een plaatje van een schep en een jochie dat met een tuinslang speelt.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maarre, euh... de plaatjes doen het niet...
Lijkt mij beter klinken dan dit:quote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
En de trommels én fluitjes van de actievoerende schoonmakers schallen weer over het plein hier...
Dat van die heli: Ja, ben alleen bang dat de meesten onze krijgsmacht tocht iets effectiever/accurater en doeltreffender zien. Dank zij jou weet ik inmiddels dat we net als in 1940 eventueel weer geen schijn van kans maken. Ik ga een handeltje in witte vlaggen beginnen...quote:
Volgens het dagboek van Anne wel.quote:
Dat lees ik nu ook in de reactie op "De blunder van de Luchtmacht" Er is iets geroepen maar geen mens weet waar men over praat.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die heli: Ja, ben alleen bang dat de meesten onze krijgsmacht tocht iets effectiever/accurater en doeltreffender zien. Dank zij jou weet ik inmiddels dat we net als in 1940 eventueel weer geen schijn van kans maken. Ik ga een handeltje in witte vlaggen beginnen...![]()
In Enschede en Groningen wel heb ik begrepen.quote:
Je gelooft me niet?? Ik zal straks een foto maken, nu eerst even eten met de kinderen en daarna Twan weer naar school brengen.quote:
Nu wel?quote:
Fight, Fight, Fight!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Een aantal actievoerende schoonmakers gaan nu met elkaar onderling op de vuist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |