ga eens aan het werk, luie vlegel.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer eens koffie zetten. Zodalek met een grote gevulde koek erbij in het zonnetje, hmmmm![]()
Tevens hoi allemaal
Bekhouwequote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens aan het werk, luie vlegel.
dat kan ik niet ontkennen, maar dat staat los van je lichamelijke gesteldheidquote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekhouweik ben volledig arbeidsongeschikt
Als je hier kan posten kan je ook werkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekhouweik ben volledig arbeidsongeschikt
skittlesquote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef skitzin het volgende:
Moguh
Zow eindelijk weer terug in het Noorden na een dagje helmond gister.
Blij dat het weer hier een stuk beter is
gierquote:
maar wel in stijl he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik niet ontkennen, maar dat staat los van je lichamelijke gesteldheid
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel in stijl he?Hey geen naakt hier. spoilers werken ook niet bij iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel in stijl he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is een vroeg verjaardags cadeautjeIs niet naakt, is bedektquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey geen naakt hier. spoilers werken ook niet bij iedereen.
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik zie wat huid. En een navel. Zit je boerka te strak of zo?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
skitzinquote:
wokquote:
Zeik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie wat huid. En een navel. Zit je boerka te strak of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |