zo komt het wel over nuquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch niet belonen door overal tv's neer te zetten gekkie
jakkesquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:05 schreef Fha het volgende:
Bolle bewaart zijn vacht in mijn theeKwam ik achter nadat ik een slok nam. Ieeeeelh
![]()
Whehe dat scheeltquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo komt het wel over nu![]()
nee hoor, ze hebben die voor hun verjaardag gekregen als extraatje (zijn oude tv's)
en de keren dat ze kijken zijn nog op 1 hand te tellen per week maand kwartaal halfjaar
Ik heb t op zn rug gesmeerdquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jakkes![]()
vroeg hij hem wel terug
fijn weekend wokquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben daag op tijd begonnen dus mag ik voor tijd naar huis![]()
prettig weekend allen
giertjequote:
Iedereen zit braaf van zijn koffie of thee te drinkenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen zit braaf van zijn koffie of thee te drinken.
Met je pusbeenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Fha het volgende:
[..]Ik kijk heel geconcentreerd naar The Tudors en ik overleg wat ik met mijn pusbeen moet doen
![]()
![]()
Die zei "schoonhouden"quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met je pusbeen
Wat dacht je van de huisarts?
gewoon negeren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
ik zit weer es in een ellenlange discussie met mijn ex
als mensen je sturen met rust te laten dan ga je daar vanuit
en nu zit ze alweeer tegen me aan te zeiken
dat heb ik geprobeerd dat werkt nietquote:
Bellen en niet te lang mee wachten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zei "schoonhouden"Mjah leuk, maar het wondje is aan het dichtgroeien dus er kan niks meer uit en er zit nog steeds zooi onder
Ik was maandag al naar de dokter geweest![]()
kan je er niet mee in de biotex zittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zei "schoonhouden"Mjah leuk, maar het wondje is aan het dichtgroeien dus er kan niks meer uit en er zit nog steeds zooi onder
Ik was maandag al naar de dokter geweest![]()
Mjah inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bellen en niet te lang mee wachten.
Die troep moet er echt even uit voor het nog meer gaat ontsteken.
Ik kan wel met mijn been in biotex gaan zitten jquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je er niet mee in de biotex zitten
Op vrijdagmiddag? Dat gaat hem sowieso niet worden. Als ik maandag ochtend bel kan ik vast volgende week donderdag wel terechtquote:
Uh ja, op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag? Dat gaat hem sowieso niet worden. Als ik maandag ochtend bel kan ik vast volgende week donderdag wel terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |