Zijn vorige album vond ik geweldig, nieuwe album eigenlijk nog steeds niet gehoordquote:87 plays in your library
ook wel logisch natuurlijk, hij jaagt die ep's der in een rap tempo doorheen. Als je nagaat dat zijn tweede album ergens vorig jaar uitkwam, en dat hij daarna al 2 Ep's heeft uitgebracht, is het niet verwonderlijk dat het niveau daar ietsje lager isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:17 schreef CoJackso het volgende:
Dat is een EP. Maar inderdaad, het niveau is wel iets minder.
Hiero!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef CoJackso het volgende:
Gaan er nog mensen naar het concert van morgen in Paradiso?
Francis staat in het voorprogramma. Hier heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Ik hoop dat mensen eens kunnen blijven staan en hun bekers gewoon ff vasthouden. Wat heb ik me lopen ergeren zaterdag aan mensen die hun beker lieten vallen of omtrapten bij het concert van Villagers zaterdag. De mooiste ingetogen stukken worden zo hard verkracht daardoor. God....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Thijsssss het volgende:
Ben er ook bij
Hoop wel dat ze de bar sluiten tijdens het concert, scheelt altijd een hoop gelul
Je kan ook gewoon niet meer naar een concert gaan en in alle stilte thuis een cd beluisteren. Je klinkt als een bejaarde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen eens kunnen blijven staan en hun bekers gewoon ff vasthouden. Wat heb ik me lopen ergeren zaterdag aan mensen die hun beker lieten vallen of omtrapten bij het concert van Villagers zaterdag. De mooiste ingetogen stukken worden zo hard verkracht daardoor. God....
Wat een non-argument. Ik vind het gewoon onfatsoenlijke om die bekers maar op de grond te smijten als een artiest net opkomt, en een rustige ingetogen nummer staat te spelen. Wat is er mis met vasthouden of rustig wegzetten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:10 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet meer naar een concert gaan en in alle stilte thuis een cd beluisteren. Je klinkt als een bejaarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |