Bedankt voor deze irrelevante opmerking.quote:foto Op maandag 19 april 2010 12:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
open google maps maar eens en zie hoe snel ie weet waar je je bevindt.
doe het dan eens zonder gps, en start dan gps. zal een tikkie langer duren.
het is absoluut wel relevantquote:foto Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bedankt voor deze irrelevante opmerking.
Waarom? Leuk dat je uitlegt dat Maps beter werkt met GPS aan, maar ik geloof niet dat daar twijfel over bestond. Dus ja, irrelevant.quote:
Niet zo lullig.quote:Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Leuk dat je uitlegt dat Maps beter werkt met GPS aan, maar ik geloof niet dat daar twijfel over bestond. Dus ja, irrelevant.
Ik heb de telefoon maar gereset. En het heeft geholpenquote:Op zondag 18 april 2010 08:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kijk eens of het verschil maakt als je je hand bij het bellen of de dataverbinding niet voor het batterijklepje houdt? Daar schijnt de antenne in te zitten..
'k Vond het anders wel een relevante opmerkingquote:
het gaat niet over dat gps beter werkt met google maps, lees eens meer dan 2 posts terug, het ging over besparing van accu. ik riep dat gps daar veel van vrat, ook als er geen app aan staat die die service vraagt.quote:foto Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Leuk dat je uitlegt dat Maps beter werkt met GPS aan, maar ik geloof niet dat daar twijfel over bestond. Dus ja, irrelevant.
Google Calendarquote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Noem eens een goede agenda voor android?
Astrid! Geniale app, maar het is eigenlijk meer een soort ToDo lijst. Ik weet niet hoe druk je agenda is, maar ik heb gemiddeld per dag +- 3 dingen er in staan en dan is 'ie perfect!quote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Noem eens een goede agenda voor android?
aightttquote:foto Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google Calendar?
'k Vind 'm in 2.1 echt véél beter geworden dan in 1.5.
Hij heeft nu een weekview, je kunt lekker blijven doorscrollen naar volgende weken/maanden etc. Volgens mij een stuk practischer nu.
quote:foto Op maandag 19 april 2010 19:08 schreef lekzzz het volgende:
ik gebruik calender pad, dag/ week/ maand kan allemaal
quote:foto Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Renesite het volgende:
IEMAND die weeet hoe ik mijn hi internet kan instellen?
Gewoon de standaard HTC Agenda dusquote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef Renesite het volgende:
google calender staat niet in de market?
Vond die andere fijner.quote:foto Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon de standaard HTC Agenda dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop