ik meestal ook niet, maar ik schijn gisteravond zo'n 1200 milliliter wijn te hebben gedronken.quote:
1200 ml. valt toch wel mee?quote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef Paranoot het volgende:
[..]
ik meestal ook niet, maar ik schijn gisteravond zo'n 1200 milliliter wijn te hebben gedronken.
ik vind dat best veel. ik was in elk geval heel erg dronken.quote:
Pff...in het Nieuwscafé ook een paar kerels die een vrijgezellenfeestje aan het vieren waren.quote:Op zondag 25 april 2010 13:37 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb lekker gewerkt. 4 vrijgezellenfeestjes gisteren.
Dit duurt maar een paar minuten.quote:
Je kunt beter jongelui dronken hebben dan, grofweg, 35+quote:Op zondag 25 april 2010 13:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Pff...in het Nieuwscafé ook een paar kerels die een vrijgezellenfeestje aan het vieren waren.
Stelletje frieze boeren van rond de 40. En een partij dronken en irritant dat ze waren...
Lees maar terugquote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Croli het volgende:
Goedemorgen Zwolle.
Allemaal goed weekend gehad?
Ikkuh wel op hooikoorts-aanval van gisteren na.
Straks maar even dokter bellen voor afspraakjuh
Moet ik je ook nog een keertje bellen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:23 schreef Kekaa het volgende:
Zow dan... 3 keer wakker gebeld vanochtend.
Nu ben ik wel wakker hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef see-through het volgende:
[..]
Moet ik je ook nog een keertje bellen?
Oke, nou anders had ik het met liefde gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:49 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nu ben ik wel wakker hoor
Vorige twee keren weer gaan slapen.
Mwah... afgezien van de omstandigheden wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef see-through het volgende:
[..]
Oke, nou anders had ik het met liefde gedaan
Gaat t alweer wat beter met je mannetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |