alright...... bij het uitpakken bleken de lampopstellingen al uit het verpakkingsmateriaal te zijn. Geen goed teken. En na nog geen 5 minuten dienst hield 1 van de lampjes er al mee op. De lampjes heb ik even verwisseld tussen de opstellingen, en het blijkt (gelukkig) dat de hallogeenlamp zelf kapot is, en niet bijvoorbeeld een snoer. Maar goed, toch een teleurstelling.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:49 schreef Tokus het volgende:
Rittz. van inderdaad rond de 40 euro.
Vanavond ga ik eens testen of het wat is. De lampen zijn overigens met snoer.
Je kunt hem alweer kopenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Salteh. het volgende:
De Canon 100mm 2.8 Macro is geweldig, veel plezier ermee
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt hem alweer kopen
http://tweakers.net/aanbo(...)-f-28-usm-macro.html
dan vergrijp je je toch gewoon aan de goede feequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:01 schreef fFarl het volgende:
Woohoo! Nog heeeeeeeel even geduld en dan krijg ik van de goede fee voor mijn verjaardag deze:
[ afbeelding ]
SlingShot 302 AW![]()
Hij ligt hier al voor me, maar ik mag hem nog niet aanraken...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
dan vergrijp je je toch gewoon aan de goede fee
Een goedkope? Hoe, wat waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en een goedkope Lomo LC-A, en stiekem ben ik er verliefd op![]()
Joah ergens op Ebayquote:
Dat is met de meeste 35mm camera's op die heeeeleeee kleine na. Ik heb hem nu trouwens maar standaard in mijn broekzak zitten, dat stoort toch nietquote:
omdat?quote:
Ik heb normaal een 28-105, een 50 en een 70-200 mee, dat past prima (doch net) in mijn rugzak en geeft me flexibiliteit. Ik weet niet welke lens ik immers wanneer gebruik, tenzij ik me voorneem om een bepaald soort foto te maken. Maar die 70-200 met name is pakweg het formaat en gewicht van anderhalve liter melk... Dus past maar net.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Erasmo het volgende:
Je neemt toch niet iedere opdracht al je gear mee? Ik ga vaak zat met 1 body en 2 lenzen op stap
haha.. nee nog niet. En na de test rapporten van de nieuwe 70-200 2.8quote:
mijn body met grip past erin, + 3 lenzen en een flitser.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Sorry, kon het niet laten. Maar leuk speelgoed, alleen tas lijkt me wat klein voor veel spul, dus enkel hendig voor kleine lenzen en een body zonder grip?
Haha ik heb haas hetzelfde, een 40D met 50mmquote:Op maandag 17 mei 2010 08:30 schreef fFarl het volgende:
Goed bezig GenisyZ. Een 85mm moet ik ook nog eens hebben, maar voorlopig ben ik al heel blij met onderstaand. JUHJ!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef freud het volgende:
Net de 7D gehaald als aanvulling op de familie achterdoppen.
[ afbeelding ]
Volgens mij was je niet tevreden over de AF van die 7D tijdens een of ander concert kan ik me vaag herinneren van een van je concertreportages. Waarom dan toch de 7D gekochtquote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef freud het volgende:
Net de 7D gehaald als aanvulling op de familie achterdoppen.
[ afbeelding ]
Ik vond de AF inderdaad niet spetterend tov de 5Dmk2. Deze is maar 500 euro duurder, en maakt betere foto's. We hebben er alleen al eentje in huis, dus een tweede was niet zinnig. Het was kiezen tussen een 1.3x of een 1.6x, en het prijsverschil tussen de 1Dmk4 en 7D was de grote doorslag. Ik gebruikte gewoonweg niet de dingen waar je een MK4 voor zou kopen. Daarom maar de 7D, en als ik een grote opdracht heb afgewerkt de 16-35mk2 kopen voor groothoek.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij was je niet tevreden over de AF van die 7D tijdens een of ander concert kan ik me vaag herinneren van een van je concertreportages. Waarom dan toch de 7D gekocht
Enneh...nog gefeli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |