Discriminatie tegen VMBO volkquote:- 2x de helft
Discriminatie tegen belgenquote:- friet/patat
Discriminatie tegen dyslecten.quote:- dyslektiese psots
Leg uit?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus jij post gewoon een niet nader gedefinieerde banaanvraag?
Heb je ook nog argumenten?quote:
Ik bied 1 helft en twee kwarten.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
4 x een kwart.
Dat is toch 9/16?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik bied 1 helft en twee kwarten.
Simpel: Je wil een zero-tolerance-beleid tegenover users die zich "schuldig" zouden maken n de door jou genoemde zaken. Aangezien je nu nog niet weet wie dat zijn zijn zij dus ongedefinieerd. En zero-tolerance op Fok! wil zeggen dat die users een ban moeten krijgen. Daarmee doe je dus een indirecte banaanvraag.quote:
Nog niet, hij gaat niet met terugwerkende kracht inquote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Simpel: Je wil een zero-tolerance-beleid tegenover users die zich "schuldig" zouden maken n de door jou genoemde zaken. Aangezien je nu nog niet weet wie dat zijn zijn zij dus ongedefinieerd. En zero-tolerance op Fok! wil zeggen dat die users een ban moeten krijgen. Daarmee doe je dus een indirecte banaanvraag.
En geraspte aardappelstaafjes/stukjes is Rösti. Of Steppegras, maar da's echt een kunst.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Trollface. het volgende:
Sonerxo kuttopic, 2*0.5 = 0.5*0.5, ontregten klagt en het zijn gefrituurde, geraspte aardappelstaafjes.
Ne, niet met terugwerkende kracht, maar met dreiging naar de toekomst. Daar zit juist dat niet-gedefinieerde.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet, hij gaat niet met terugwerkende kracht in
En als een banaanvraag voor potentiële posts ook al een banaanvraag is...
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, 1 halve plus twee kwarten is wel 1.
Nee lullo, dat zeg ik toch niet? Ik spreek nergens over vermenigvuldigen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..].
.5 + 2*(1/4) =
.5 + 1/4*1/4 =
1/2 + 1/16 =
8/16 + 1/16 = 9/16
Dit bedoel ik dus, opzouten met je zinloze kutdiscussiequote:Op woensdag 14 april 2010 23:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee lullo, dat zeg ik toch niet? Ik spreek nergens over vermenigvuldigen.
Lees maar goed: 0,5 + 0,25 + 0,25 is gelijk aan 1.
Een halve en twee kwarten dus.
Jij bent begonnen hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, opzouten met je zinloze kutdiscussie
ik heb de lekkerste uitgezochtquote:
Ach kijk, een vrolijke banaan. Wat leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ne, niet met terugwerkende kracht, maar met dreiging naar de toekomst. Daar zit juist dat niet-gedefinieerde.
Maar omdat jij het bent:
[ afbeelding ]
En nou niet meer vragen, okee?
En als je nou twee halve porties friet uit 1 patat snijdt?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:35 schreef luckass het volgende:
hte is soebrzo freit
weet ik neit ik hal ze bei de supermarkt gewon kand en klaar groetjensquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En als je nou twee halve porties friet uit 1 patat snijdt?
Die laatste 2 zullen misschien wel verdwijnen inderdaad... Al twijfel ik aan de 3e, maar het zal in ieder geval afnemenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Winner_Taco het volgende:
Gelukkig verdwijnen hypes en rages hier op FOK vaak weer net zo snel als ze verschijnen dus troost je
Hoor de newbies praten. AGOESIEGOESIEGOESIEquote:Op woensdag 14 april 2010 23:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die laatste 2 zullen misschien wel verdwijnen inderdaad... Al twijfel ik aan de 3e, maar het zal in ieder geval afnemen
De eerste 2 zijn helemaal uitgemolken en nog denken sommigen helemaal grappig te zijn
Het helpt sommige topics gewoon naar de klote en ik kan niet voor een post te lezen bepalen wat er in gezegd wordt... Dat is het principe van lezen hequote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef opastokvis het volgende:
maak je niet druk, ga ze dan niet lezen he
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoor de newbies praten. AGOESIEGOESIEGOESIE
De verloedering is begonnen na userID 78999.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
Fok!verloedering heet zoiets, niet zero tolerance
Zegt iemand met minder dan 20.000 postsquote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De verloedering is begonnen na userID 78999.
Ja, klopt. Na eind december 2003 heb ik beduidend minder gepost. Komt door de verloedering die toen toesloeg op Fok!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zegt iemand met minder dan 20.000 posts
De reden omdat je niet meer postte was omdat je je elke keer flink aan het afberen was op de paints die ik in mijn topics plaatste. Hierdoor werd posten moeilijk en liet je het maar achterwege.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, klopt. Na eind december 2003 heb ik beduidend minder gepost. Komt door de verloedering die toen toesloeg op Fok!
Er moet gewoon iets gebeuren! We need change!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:03 schreef Penisbaard het volgende:
Steeds die topics hieroverDat is pas vervelend
daar zit ik met mijn originele account 10k bovenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De verloedering is begonnen na userID 78999.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat betekent soberzo nou weer? Ik zie het niet.
Dat kan niet. Jij liegt altijd.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De reden omdat je niet meer postte was omdat je je elke keer flink aan het afberen was op de paints die ik in mijn topics plaatste. Hierdoor werd posten moeilijk en liet je het maar achterwege.
Dit is geen leugen !!!
Het gaat vanzelf wel over, hoe meer aandacht je eraan geeft hoe later dat moment komtquote:Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Er moet gewoon iets gebeuren! We need change!
Dat soberzoquote:Op donderdag 15 april 2010 00:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel over, hoe meer aandacht je eraan geeft hoe later dat moment komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:34 schreef BlueMage het volgende:
zoberso is ut freitmoeileiken som groetjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallon tineke dankjewel voor het antwoort waneer kom je op de kofie groentjes mij wilma en de kisdquote:Op donderdag 15 april 2010 00:37 schreef BlueMage het volgende:
Beste luckass,
Ja dat weet ik, ik had er ook moeite mee, maar ik heb het nog eens allemaal heel goed nagerekend en het antwoord blijkt 42 te zijn!
Groetjes en veel sterkte, Tineke.
luckass,quote:Op donderdag 15 april 2010 00:38 schreef luckass het volgende:
[..]
hallon tineke dankjewel voor het antwoort waneer kom je op de kofie groentjes mij wilma en de kisd
Ik vind je post discriminerend en erg politiek incorrect. Beter zouden de volgende termen zijn:quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Discriminatie tegen VMBO volk
[..]
Discriminatie tegen belgen
[..]
Discriminatie tegen dyslecten.
moet marcel neit naar de efteling hei zei dat ie had afgesprokken met een mijsje cindy dagt ik nou ja ik zie jullie wel verscheinen grquote:Op donderdag 15 april 2010 00:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
luckass,
Ik kom morgen wel even langs en neem gelijk m'n nieuwe vriend Marcel mee.
Groetjes,
Tineke
Ik vind je post discriminerend en erg politiek incorrect. Beter zouden de volgende termen zijn:quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ik vind je post discriminerend en erg politiek incorrect. Beter zouden de volgende termen zijn:
VMBO volk = educatief gehandicapten.
Belgen = geografisch gehandicapten.
Dyslecten = linguïstisch gehandicapten.
Om vervolgens door 99% van het forum niet begrepen te worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ik vind je post discriminerend en erg politiek incorrect. Beter zouden de volgende termen zijn:
VMBO volk = educatief gehandicapten.
Belgen = geografisch gehandicapten.
Dyslecten = linguïstisch gehandicapten.
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het is absoluut niet grappig meer
Het is soberzo patat.quote:
Me dunkt dat dit een negatieve kwalificatie is, derhalve zou ik willen voorstellen dit te wijzigen in een kwalificatie welke een positief dan wel positiever - al naar gelang uw uitgangspunt - visie tentoonspreidt.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
educatief gehandicapten = educatief benadeelden.
geografish gehandicapten = geografisch benadeelden.
linguïstisch gehandicapten = linguïstisch benadeelden.
Soberso.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Jullie geven het teveel aandacht. Denk terug aan die facepalm-smiley-'rage' die er 3 dagen lang was, die zie je nu toch ook nergens meer - omdat de aandacht ervoor ophield.
Hij neemt de helft (1/2) plus 2 kwarten (1/4) Dusquote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..].
.5 + 2*(1/4) =
.5 + 1/4*1/4 =
1/2 + 1/16 =
8/16 + 1/16 = 9/16
De blauwen zullen het toch uit moeten voeren uiteindelijk...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef zovty het volgende:
[..]Het gaat niet om wat de blauwen willen, het gaat erom wat de zwarten willen!
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |