quote:Op donderdag 15 april 2010 00:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun status willen ontlenen aan hun opleidingsniveau.
Dat was Dirktator geloof ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ik mis Alberto_Vermiccelli trouwens
Ik ben echter de naam kwijt van de gast van wie hij kloon washij was me 1x komen opzoeken in de C1000
"Ik doe WO, haha HBO paupertjes"quote:Op donderdag 15 april 2010 00:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun status willen ontlenen aan hun opleidingsniveau.
Status ontlenen aan je opleidingquote:Op donderdag 15 april 2010 00:27 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
"Ik doe WO, haha HBO paupertjes"
Ondertussen staat er een autist niet te kort voor jeTerwijl ik als HBO baas gewoon charisma heb. En buiten dat, nog 1 semester om af te studeren hierna, en dan kan ik altijd nog bepalen of ik nog naar de universiteit ga
De universiteit is zaligmakend. Iedereen weet dat. Bij binnenkomst staat Petrus persoonlijk klaar om je welkom te heten in het paradijs.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef Zero17 het volgende:
Ach, als je vwo hebt gedaan en op de uni zit mag je je best van HBO'ers willen onderscheiden hoor, het is echt niet zo dat iedereen zomaar (v)wo kan doen, maar dat gekanker op HBO zelf vind ik dan weer wat te ver gaan
Pwnt. Biatch.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Bron: http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang38/12/04d.php![]()
![]()
.
En Judas die schrobt de vloer op de hogescholen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:33 schreef Biels het volgende:
[..]
De universiteit is zaligmakend. Iedereen weet dat. Bij binnenkomst staat Petrus persoonlijk klaar om je welkom te heten in het paradijs.
quote:
Zie ik heel af en toe nog posten. Laatste keer dat ik hem sprak was hij aan het solliciteren voor een baan. Zal wel gelukt zijn dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Agiath het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Trolling is an art
Beauregard, waar is die eigenlijk gebleven
Jammer dat je me dan onterecht corrigeert...quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En Judas die schrobt de vloer op de hogescholen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Van wat ik heb gehoord vervallen ze daar nog in barbaarse gewoonten als mensenhandel en WAP-internet.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En Judas die schrobt de vloer op de hogescholen.
Maar je zou maar met je usernaam in 1 of ander kutkrantje staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Zie ik heel af en toe nog posten. Laatste keer dat ik hem sprak was hij aan het solliciteren voor een baan. Zal wel gelukt zijn dus.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jammer dat je me dan onterecht corrigeert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jammer dat je me dan onterecht corrigeert...Denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik ooit in de spits terechtkom wegens HBO-bashen ga ik hem inlijsten.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar je zou maar met je usernaam in 1 of ander kutkrantje staan.
Je ziet dat wel vaker trouwens in de spits of metro, artikelen die beginnen met een citaat van dit forum
Timurquote:Op donderdag 15 april 2010 00:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar je zou maar met je usernaam in 1 of ander kutkrantje staan.
Je ziet dat wel vaker trouwens in de spits of metro, artikelen die beginnen met een citaat van dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |