quote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Godver dit topic verandert in Weerwoord.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef Blue Thunder het volgende:
Linkje:
http://www.noordhollandsd(...)-(update-7%2C-video)
Zou het de dader zijn? Een normaal mens zou de politie of de brandweer bellen in plaats van foto#s te maken of dat daarna pas doen en zou dus allang bekend zijn geweest bij de burgermeester.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij de redactie heeft zich een getuige gemeld met foto's van het allereerste begin van de brand. Die foto's heeft hij ook aan de burgemeester doorgespeeld.
Bron: NHD
En de zuurstof die aangezogen wordt.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gewoon warme lucht die opstijgt.
Heb je daar een bron van? Ben ik wel benieuwd naar. Ook een mooi argument voor mensen die willen korten op defensie.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Alle Chinooks staan kapot op de grond en nee, in het donker doen ze dit soort dingen niet.
waar lees je dat ie niet gebeld heeft?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou het de dader zijn? Een normaal mens zou de politie of de brandweer bellen in plaats van foto#s te maken of dat daarna pas doen en zou dus allang bekend zijn geweest bij de burgermeester.
Volgens mij sjokt hij zelf rond op die basisquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ben ik wel benieuwd naar. Ook een mooi argument voor mensen die willen korten op defensie.
nm, lag aan mijn hifi koptelefoon (van 5 euroquote:Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef Blue Thunder het volgende:
is het geluid van de streams bij jullie ook zo verrot overigens?
Nja, ik ben zelf de bron. Ik werk bij de luchtmacht, woon er praktisch naast. (geen Chinook gehoordquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ben ik wel benieuwd naar. Ook een mooi argument voor mensen die willen korten op defensie.
kwaliteitjequote:Op woensdag 14 april 2010 22:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nja, ik ben zelf de bron. Ik werk bij de luchtmacht, woon er praktisch naast. (geen Chinook gehoord) Ook is vorige week nog de treurige inzetbaarheid op het nieuws geweest. Een paar maanden geleden ook al.
Ik neem aan dat ze nu in onderhoud zijn. Het woestijnzand is nogal een aanslag op die helikopters.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kwaliteitje
wtf moet je ermee als je ze niet kan inzetten als het handig is
Geldkwestie.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kwaliteitje
of een brandweerman. die zijn er berucht omquote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien is het wel dezelfde pyromaan als in Veendam, weten wij veel.
Een midweekje naar het strand?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien is het wel dezelfde pyromaan als in Veendam, weten wij veel.
In onderdelen verkopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een les eruit trekken dat jarenlang korten op defensie niet zonder gevolgen kan. Voor nu is het pech.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kwaliteitje
Zo simpel werkt het niet. Er moeten natuurlijk op elk moment een aantal inzetbaar zijn. De afgelopen kabinetten waren nogal een aanslag op de helikopters.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nu in onderhoud zijn. Het woestijnzand is nogal een aanslag op die helikopters.Ze zullen dus over een tijdje wel weer inzetbaar zijn denk ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Defensie_van_Nederlandquote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geldkwestie.
Als er iets is waar de laatste tijd veel te veel op is bezuinigd, dan is het Defensie wel.
Geen geld = Geen onderdelen.
Geen onderdelen = onderhoud dat de spuigaten uit loopt, kannibaal-acties, lagere getraindheid etc
maar goed.quote:Ook is er een blushelikopter van Defensie is ingezet, het is niet duidelijk of die op dit moment al is ingezet.
UIt het feit dat hij contact opgenomen heeft met de burgermeester. Als je al contact hebt gehad met de politie fo brandweer ga je niet alsnog naar de burgermeester met je foto#s. Nogal zinloos.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar lees je dat ie niet gebeld heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |