FF quoten zodat iedereen het weet.quote:Op maandag 26 april 2010 09:27 schreef hetsjhokleek het volgende:
Volgende deadline
Ronde van Romandie dinsdag 27 april (morgen dus) om 16:00
Klopt. Zoals jullie misschien gemerkt hebben loop ik een beetje achter, ben momenteel erg druk, dus ik ben op zoek naar iemand die het van me over kan nemen: het is niet lastig, je telt de punten, vult ze in, en excel doet de rest. Kost niet veel tijd, maar het lukt me momenteel gewoon even niet. Iemand die dit wil doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef franklop het volgende:
mis trouwens de uitslagen van waalse pijl en lbl nog
Ik heb nu even tijd teveel dus ik zal je even PM'menquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Klopt. Zoals jullie misschien gemerkt hebben loop ik een beetje achter, ben momenteel erg druk, dus ik ben op zoek naar iemand die het van me over kan nemen: het is niet lastig, je telt de punten, vult ze in, en excel doet de rest. Kost niet veel tijd, maar het lukt me momenteel gewoon even niet. Iemand die dit wil doen?
quote:Op maandag 26 april 2010 00:36 schreef baggerbaas het volgende:
Romandie
1. Anton Vandevelde
2. Kreuziger
3. Vandevelde Rabon
4. Rogers
5. Machado
Valverde en Karpets toch maar omgedraaidquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Szura het volgende:
Romandië
1. Kreuziger
2. Anton
3. Karpets Valverde
4. Valverde Karpets
5. Brajkovic
Saai, ik weet het
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef borisz het volgende:
Heb inmiddels de sheet binnen. Ik ga beginnen met tellen maar ben zo wel weg. Zal vannacht worden dat ik de score kan posten
quote:aangezien ik internet problemen heb hier nogmaals via de mail mijn prono
De Ronde van Romandië
1. R. Kreuzinger
2. I. Anton
3. I. Basso
4. A. Valverde
5. J. Brajkovic
groetjes en alvast bedankt!
Fijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef borisz het volgende:
Heb inmiddels de sheet binnen. Ik ga beginnen met tellen maar ben zo wel weg. Zal vannacht worden dat ik de score kan posten
Je bent mijn prono vergeten, ik had 7 puntenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Uitslag LBL
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef ScottTracy het volgende:
1. Alejandro Valverde
2. Andy Schleck
3. Philippe Gilbert
4. Cadel Evans
5. Damiano Cunego
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je bent mijn prono vergeten, ik had 7 punten
[..]
Thanksquote:Op woensdag 28 april 2010 17:48 schreef hetsjhokleek het volgende: