Tarieven voor unlocken is:quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef parapono het volgende:
Een vraag. Tmobile heeft tarieven voor het officieel unlocken van de iPhone. Hoeveel zou dat in het geval van jouw iPhone zijn? Ik heb nl absoluut geen zin om moeilijk te doen en wil de garantie niet kwijt en moet gewoon, desnoods elke dag syncen met mijn mac en elke nwe software moet er moeiteloos op kunnen. Dan kom ik vanzelf uit op officieel unlocken. Dus ts enig idee? Mvg parapono
120 euro vanaf het begin. Na elke maand gaat er 30 euro dacht ik af, totdat je op 0 komt na 1 jaar. Na 1 jaar = gratis unlock. (Zie iphone topic voor instructies.)quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef parapono het volgende:
Een vraag. Tmobile heeft tarieven voor het officieel unlocken van de iPhone. Hoeveel zou dat in het geval van jouw iPhone zijn? Ik heb nl absoluut geen zin om moeilijk te doen en wil de garantie niet kwijt en moet gewoon, desnoods elke dag syncen met mijn mac en elke nwe software moet er moeiteloos op kunnen. Dan kom ik vanzelf uit op officieel unlocken. Dus ts enig idee? Mvg parapono
Garantie van de iPhone gaat niet via Apple maar via T-Mobile.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef chibii het volgende:
ja ik heb de factuur van T-mobile nog en tevens werk garantie van Apple op de serial nummer die op de iPhone staat
er hebben al 3 hoger gebodenquote:
en heeft dat geresulteerd in een deal?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
er hebben al 3 hoger geboden
nee, gok eens waarom niet en vraag anders je moeder om tips.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:21 schreef DTD het volgende:
[..]
en heeft dat geresulteerd in een deal?
- sent by iPhone -
topic verneuker is er ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |