je bod is helaas te laag , en ik woon in Zwolle . Als je met een bod komt die redelijk in de buurt zit zal ik hem persoonlijk brengenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
230,- hierzo
(en woon in Almere en Gij? )
Ik wacht nog even af.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Hmmm het is een 3g toch? je weet dat binnenkort (komende zomer) de 4g uitkomt? 3gs is dan nog geen probleem maar ik denk dat de 3g snel achteruit zal gaan,
maar vooruit omdat je hem persoonlijk komt brengen zal ik de bod op 250 zetten voor de benzinekosten en moeite.
MVG,
geloof mij hij ziet degelijk uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:11 schreef Deva het volgende:
Als je nog iets meer foto's kunt plaatsen en hij ziet er degelijk uit, dan bied ik ¤ 270
Hoe Nederlander ik ook ben, zou ik toch graag wat meer foto's willen zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef chibii het volgende:
[..]
geloof mij hij ziet degelijk uithet scherm is gewoon nog nooit uit bescherming geweest , deze is per kwartaal vervangen
om dan vervolgens toch niet te kopen omdat het toch boven je 'nederlandse' budget is...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef Deva het volgende:
[..]
Hoe Nederlander ik ook ben, zou ik toch graag wat meer foto's willen zien
Ge kan gedachten lezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 06:16 schreef DTD het volgende:
[..]
om dan vervolgens toch niet te kopen omdat het toch boven je 'nederlandse' budget is...
Ik ga waarschijnlijk T-mobile even bellen maandag , heb vandaag die tel nummer gekregen voor het Unlocken van je Simlock . Ik kan bijna garanderen dat het zal lukken want tel is 1jaar oud dus zal dan gratis zijn , laat je meer hierover weten maandagquote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef SpookY22 het volgende:
Is het een mogelijkheid om hem op te halen bij jou en dat je hem laat unlocken @ een Tmob shop zo ja dan wel intresse
dan horen we het graagquote:Op zondag 18 april 2010 19:01 schreef chibii het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk T-mobile even bellen maandag , heb vandaag die tel nummer gekregen voor het Unlocken van je Simlock . Ik kan bijna garanderen dat het zal lukken want tel is 1jaar oud dus zal dan gratis zijn , laat je meer hierover weten maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |