Leuke namen: Mumford&Sons, Delphic, Kooks, Two door Cinema Club en Deadmau5quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5
Hmmz, mwa.
3OH!3 is wel ok
O ik had Air er nog niet tussen zien staan!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken alleen Air van muziek, en the Kooks van naam.
Diekenniknogniequote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuke namen: Mumford&Sons, Delphic, Kooks, Two door Cinema Club en Deadmau5
De laatste keer dat ik dat zag was Grace Jonesquote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef Baltar het volgende:
Heb Air nog eens live gezien in Madison square garden inNYC
Alwaar de joints door het publiek heen gingen
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat ik dit weekend naar de kapper ga.
Mijn haar kan in een klein staartje op mijn achterhoofdquote:
Ik ga heerlijk vanavond naar de kapperquote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat ik dit weekend naar de kapper ga.
Nee. Ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Sexy!
Maar na dit weekend dus niet meer?
Gelukkig nietquote:
Pas als ik kaal wordquote:
Ik ken 't. 'T gaat hangen, de krullen gaan er dan uit. In de wind is het vervelend want het woeit alle kanten opquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ofzo, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
. Eigenlijk wil ik niet dat er iets afgaat, maar dit wordt me te lang. Kapper
.
Klinkt als duurquote:Op donderdag 15 april 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 't. 'T gaat hangen, de krullen gaan er dan uit. In de wind is het vervelend want het woeit alle kanten opEn toch is het scary naar de kapper gaan
Ik ga weer naar Faces, incl hoofdhuidmassage terwijl jee in de massagestoel achterover ligt
En daarna bijkletsen met de kapster, want die komt uit Maarheeze
Niet veeel duurder dan wat ik gewend was in maarheeze, alwaar ik altijd dus 17km met de auto heenreed om naar de kapper te gaan tot aan 2 maanden geledenquote:
Ow ik wist niet dat je daar extra voor betaalde.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik keek net naar de tarieven en dat is me echt te duur, vooral als je er ook nog die massagedingen bij wil.
O dat heb ik dus blijkbaar ook niet hoeven betalenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat je daar extra voor betaalde.
Ze zeiden gewoon ga maar zitten, ff haren wassen
Ja ik schrik er nu zo ook vanquote:
Nou, inderdaadquote:
leuke opmerking, echt maar gaan we dat iedere dag vragen?quote:
Alphabeat!quote:Op donderdag 15 april 2010 08:11 schreef Ang3l het volgende:
You put a spell on me
I don;t know what to do
It's an ability
That draws me closer to you
Mogguh
Tot ik uit ballorigheid een keer ja zeg natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leuke opmerking, echt maar gaan we dat iedere dag vragen?
Hee jij. What's up?quote:
Die 2e cd is echt ZO veel leukere dan de 1equote:
Inderdaadquote:
o ja, je eerstequote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot ik uit ballorigheid een keer ja zeg natuurlijk
Yeah, bovenbeen doet nog steeds pijn.quote:
Ja, ik loop nog 1 tocht. (Geldermalsen) en dan ga ik weer terug. Begin volgende week ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee jij. What's up?
Wanneer vlieg je nou ook alweer terug, volgende week?
Van die lekkere aanstekelijke deuntjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2e cd is echt ZO veel leukere dan de 1e
Erg heerlijk fout oude 80/90 dance achtige zooi pop
Ik schrijf genoeg, maar homo-erotisch?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, voor mensen met schrijfambities: http://verschil.be/docume(...)_ErotischA4__002.pdf Mijn uitgeverij heeft een schrijfwedstrijd voor homo-erotische verhalen, met als prijs (oa) publicatie in een bundel. Dus laat je vooral gaan
ja dat gaat hard, he? Jij had toch eerst ook de tondeuse erover heen gehaald? Je merkt dan echt hoe snel je haar groeit. Ik ga nu weer voor half lang, maar tegen de tijd dat ik dat heb, ben ik er alweer klaar mee en dan wordt de tondeuse gepakt.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb inmiddels weer stekeltjes
ja hoe lang gaat dat duren, we waren van plan vlgende week naar NL te gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik loop nog 1 tocht. (Geldermalsen) en dan ga ik weer terug. Begin volgende week ja.
als die aswolk al weg is..
olaquote:
wie mooi wil zijn,..quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, bovenbeen doet nog steeds pijn.
Si hij is er nog steeds,en ik heb hem gewoon opgehaald? wel met een taxi want ik had gedronkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
Je vriendje nog steeds bij je? Had je de nacht doorgehaald toen je 'em s nachts moest ophalen? Ik had em lekker de taxi laten pakken.
Ik weet nog wel wat leuke verhaaltjes...quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, voor mensen met schrijfambities: http://verschil.be/docume(...)_ErotischA4__002.pdf Mijn uitgeverij heeft een schrijfwedstrijd voor homo-erotische verhalen, met als prijs (oa) publicatie in een bundel. Dus laat je vooral gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |