Dat ligt aan mijn buiquote:Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en waar wel en waar geen reacties op?
gewoon om ff de grenzen te stellen
hmm laat je voortaan ff weten wat voor bui? weet ik waar ik aan toe benquote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn buiEn nu ben ik te suf om adrem te reageren
Rook toch niet zoveel joh, je raakt er zo van in de war.... en voor de duinen is het ook niet goedquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rook toch niet zoveel joh, je raakt er zo van in de war.... en voor de duinen is het ook niet goed
Nee door de medicijnenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm laat je voortaan ff weten wat voor bui? weet ik waar ik aan toe ben
suf? zit je feyenoord te kijken ofzo?
Ja zijn bijwerkingen, had ik vorig jaar bij die andere ookquote:
wat een ongein.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zijn bijwerkingen, had ik vorig jaar bij die andere ook
Ik weet niet of ze zwaarder zijn eik, heb de dokter gebeld en gezegd dat de pillen vorig jaar niet hielpen en hij zei dan proberen we andere, en die moeheid duurt maar een week ofzo hoor, tot je eraan gewend bentquote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een ongein.
heb ik vroeger ook nooit gehad bij ander medicijnen die ik had.
dan heb je ws best veel last ofzo dat je zwaardere medicatie hebt?
Star Warsquote:
ah k kwestie van lichaam dat zich moet aanpassen dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zwaarder zijn eik, heb de dokter gebeld en gezegd dat de pillen vorig jaar niet hielpen en hij zei dan proberen we andere, en die moeheid duurt maar een week ofzo hoor, tot je eraan gewend bent
e-3poquote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
boba fett
yeah ken geen andere robots meer
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k kwestie van lichaam dat zich moet aanpassen dus.
zal ik volgende week wel op mijn tellen passen als je weer ad-rem bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |