Dat ligt aan mijn buiquote:Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en waar wel en waar geen reacties op?
gewoon om ff de grenzen te stellen
hmm laat je voortaan ff weten wat voor bui? weet ik waar ik aan toe benquote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn buiEn nu ben ik te suf om adrem te reageren
Rook toch niet zoveel joh, je raakt er zo van in de war.... en voor de duinen is het ook niet goedquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rook toch niet zoveel joh, je raakt er zo van in de war.... en voor de duinen is het ook niet goed
Nee door de medicijnenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm laat je voortaan ff weten wat voor bui? weet ik waar ik aan toe ben
suf? zit je feyenoord te kijken ofzo?
Ja zijn bijwerkingen, had ik vorig jaar bij die andere ookquote:
wat een ongein.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zijn bijwerkingen, had ik vorig jaar bij die andere ook
Ik weet niet of ze zwaarder zijn eik, heb de dokter gebeld en gezegd dat de pillen vorig jaar niet hielpen en hij zei dan proberen we andere, en die moeheid duurt maar een week ofzo hoor, tot je eraan gewend bentquote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een ongein.
heb ik vroeger ook nooit gehad bij ander medicijnen die ik had.
dan heb je ws best veel last ofzo dat je zwaardere medicatie hebt?
Star Warsquote:
ah k kwestie van lichaam dat zich moet aanpassen dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zwaarder zijn eik, heb de dokter gebeld en gezegd dat de pillen vorig jaar niet hielpen en hij zei dan proberen we andere, en die moeheid duurt maar een week ofzo hoor, tot je eraan gewend bent
e-3poquote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
boba fett
yeah ken geen andere robots meer
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k kwestie van lichaam dat zich moet aanpassen dus.
zal ik volgende week wel op mijn tellen passen als je weer ad-rem bent
quote:
Net gezien en ik heb maar zo weer het gevoel dat er hier iets enorm wordt opgeblazenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]![]()
Zometeen extra journaal op RTL4 over brand in Bergen aan Zee.
ik ook wel aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. zo vaak is t nu ook weer niet dat een heel dorp ontruimd wordt door een brandquote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net gezien en ik heb maar zo weer het gevoel dat er hier iets enorm wordt opgeblazen
Je kunt niet duidelijk genoeg zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
geen spanking, maar meteen de zweep erbij he
Aanvulling: in april.....quote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook wel aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. zo vaak is t nu ook weer niet dat een heel dorp ontruimd wordt door een brand
Met dynamiet?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net gezien en ik heb maar zo weer het gevoel dat er hier iets enorm wordt opgeblazen
quote:
ik ken slechts de hoofdfiguren.quote:
Dat is figuurlijk natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, boodschap was duidelijk.
ik heb t niet op zweepjes
Neequote:Op woensdag 14 april 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent een Star Wars nerd
Ik moet zeggen dat ik ze ook allemaal gezien heb, maar dat weet ik allemaal niet![]()
Ze zijn tegenwoordig gek. Dat was in de jaren 80 wel andersquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook wel aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet. zo vaak is t nu ook weer niet dat een heel dorp ontruimd wordt door een brand
Ik had bijna alle action figures.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken slechts de hoofdfiguren.
was vroeger echt best wel gek van star wars.
staat in menig vriendenboekje van vroegr ingevuld onder favoriete film
toen waren ze gewoon traagquote:Op woensdag 14 april 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig gek. Dat was in de jaren 80 wel anders
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had bijna alle action figures.
en die heb ik voor 25 cent p.s. op de rommelmarkt verkocht
Daar gaat je fortuinquote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had bijna alle action figures.
en die heb ik voor 25 cent p.s. op de rommelmarkt verkocht
Dat is geld waardquote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe me 2. had er een hele hoop. niet allemaal. en liggen nog allemaal op zolder
nee, ook minder mogelijkheid tot live, geen concurrentie en dat soort shitquote:Op woensdag 14 april 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, toen waren de mensen wat nuchterder en hadden een tikkie of twee meer inzicht
Ik heb al mijn speelgoed verkocht, tot mijn grote spijtquote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe me 2. had er een hele hoop. niet allemaal. en liggen nog allemaal op zolder
yups.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
Alhoewel dan moet het vast in een blisterverpakking zitten
Los ook nog wel aardig wat hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
alleen in verpakking hadden ze wat opgeleverd he
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al mijn speelgoed verkocht, tot mijn grote spijt
Mocht ik ooit kinderen hebben, en mochten die hun speelgoed willen verkopen, dan koop ik het wel van ze
Ik ben gruwelijk gekquote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
yups.
heb weleens een artikel geschreven over verzamelspeelgoed enzo. beurzen geweest. sommige dingen zijn echt gruwelijk duur en sommige mensen zijn, imo, echt gruwelijk gek
Alles wat niet verkocht is is vernietigdquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik heb groot deel weggegooid, maar sommige dingen heb ik bewaard. vraag me niet waarom. maar ws kon ik t niet over mijn hart verkrijgen om weg te doen ofzo
mijn neefje heeft wel lang gedacht dat ik een speelgoedwinkel op zolder had
true, maar veel minder dan wanneer ze in verpakking hadden gezeten. en dan telt ook weer in wat voor staat ze zijn enzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Los ook nog wel aardig wat hoor
Niet allemaal, maar sommige zeker wel
Knuffels mogen weg van mij, sommige spelletjes ook maar lego en playmobiel gaat nergensquote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al mijn speelgoed verkocht, tot mijn grote spijt
Mocht ik ooit kinderen hebben, en mochten die hun speelgoed willen verkopen, dan koop ik het wel van ze
Oh echt, daar was ik nooit opgekomen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Disana!! Wat doe je?? Je UI![]()
![]()
![]()
Ik had je heul niet herkend![]()
BorstVoeding
Het pro-blister verhaal had ik gisteren al gepostquote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar veel minder dan wanneer ze in verpakking hadden gezeten. en dan telt ook weer in wat voor staat ze zijn enzo.
heheh lego en playmobil yeahquote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Knuffels mogen weg van mij, sommige spelletjes ook maar lego en playmobiel gaat nergens
ah k. ik ben geen homo hequote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Het pro-blister verhaal had ik gisteren al gepost
Ik zag hem net bewegend bij iemand andersquote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt, daar was ik nooit opgekomen.
Die ava... nou ik postte die foto en toen zei Paddy dat je daar een leuke ava van kon maken. En aangezien er ook een hoop oranje in zit dacht ik 'ik pas hem eens'.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat dacht ik ook toen teun begon over oude games. bleek t slechts een waarde te hebben vergelijkbaar met de aankoopwaarde
quote:
ah spul ligt er en ligt me er niet in de weg, dus al had t waarde, verkocht ik nog nietquote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht ook dat ik al rijk was![]()
Gewoon even zoeken op marktplaats, dan weet je het!
ah k. maar je bent niet zo een malloot die grof betaalt voor die dingen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Kwam erop neer dat ik mijn huidige verzameling allemaal in de verpakking laat
Die is ook leuk. Ik denk er nog een dagje over na.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag hem net bewegend bij iemand anders
Ik verzamel al zolang ik het me kan herinneren, en bijna alle cliché verzamelingen zijn al de revue gepasseerdquote:
Wat is grof?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar je bent niet zo een malloot die grof betaalt voor die dingen he?
Eat your heart out: www.playmobilplanet.nlquote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Knuffels mogen weg van mij, sommige spelletjes ook maar lego en playmobiel gaat nergens
Ik heb een inbouw dat blijft niet hangen aan mijn kast deurquote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Koelkastmagneten.
Maar ik heb er nog niet zoveel
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een inbouw dat blijft niet hangen aan mijn kast deur
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Eat your heart out: www.playmobilplanet.nl
Playmobil Planet vanaf 1 mei in de Jaarbeurs.
Als achtjarige had ik daar echt een err nat plassertje van gekregen
als ik een zoon had gehad in die leeftijd, was ik gegaan hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn duurste is 125. Vorige maand op Ebay gewonnenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
paar honderd en paar duizend euro voor bepaalde items
Ik heb al zoveel, ik heb slimme kinderen, vragen vaak geld voor hun verjaardag en kopen dan groot in, en ik heb een kist vol gekregen, circus, dierentuin, dino collectie en heel veel dierenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
als t de duurste is valt t nog mee. kan vaak wel een leuke investering zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn duurste is 125. Vorige maand op Ebay gewonnen
Sorry dat is niet mijn dingquote:
Denk dat ik ook wel ga, voor de jongens natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik een zoon had gehad in die leeftijd, was ik gegaan hoor.
voor hem natuurlijk
quote:
Mwah, als dat betekent dat je er een stuk of 1000 hebt van ¤ 100,= per stuk....quote:Op woensdag 14 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
als t de duurste is valt t nog mee. kan vaak wel een leuke investering zijn
leuk he kinderen. altijd een goed excuus voor dat soort gelegenhedenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wel ga, voor de jongens natuurlijk
Zo zie ik het ookquote:Op woensdag 14 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
als t de duurste is valt t nog mee. kan vaak wel een leuke investering zijn
of je koopt ze in voor 100 en verkoopt ze voor 200 een jaar later ofzo. heb je weliswaar nooit 1000 tegelijk, maar altijd een leuke verzameling en je verzameling betaalt zichzelf altijdquote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als dat betekent dat je er een stuk of 1000 hebt van ¤ 100,= per stuk....
Dan vind ik het een dure hobby worden
Geld, maar dat wil niet zo lukken! O ja, en sleutelhangersquote:
heb je een mooie aankoop gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook
Dat model is een zogenaamde pre-pro. Een voor-produktie, een testmodel van de fabrikant.
Er bestaan er voor zover ik weet maar 2 van, en die andere is verkocht voor $500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |