Ja, hoor. 35 incl?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:40 schreef DoDie het volgende:
Eventueel ook te verzenden?
maar kan het wel? op de pre-out van een reciever?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef cyberterrorist het volgende:
tip: vermeld erbij dat het om een Actieve subwoover gaat, dus GEEN versterker nodig!
Jup geen probleem, heeft een ingebouwde versterker en door een filter wat erin ingebouwd zit weergeeft hij alleen de lage tonenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef Markster het volgende:
[..]
maar kan het wel? op de pre-out van een reciever?
want dat zoek ik namelijk nog, en deze is leuk geprijsd!!
Als je mij jouw bankgegevens via pm stuurt, dan stort ik provisiequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef cyberterrorist het volgende:
eens kijken wat ik aan verkoop provisie kosten zal rekenen
ja sorry, ik heb momenteel alleen auto van de zaak die ik even niet prive mag gebruiken. Kom wel eens in zwolle maar dan wordt het weer zo een geplan wanneer dat dan is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef zoz het volgende:
[..]
deal! Ik stuur je wel ff een pm.
Shit dat wordt weer een geknutsel met dat pakketje...
\quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef zoz het volgende:
klopt, die moet je dan op de mono ingang doen van de sub.
tja had ik nou me priveauto maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef zoz het volgende:
Is goed. Verzenden is wel op jouw risico
Ik doe natuurlijk wel mijn uiterste best om een schokbestendig pakket te maken.
Haha, ik neem voldoende met de erkenningquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef zoz het volgende:
[..]
Als je mij jouw bankgegevens via pm stuurt, dan stort ik provisie
en terecht, mooi weerquote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef zoz het volgende:
Ts heeft gisteren van het weer genoten. Ik zal zo snel mogelijk het pakket versturen.
sorry, ik moet gewoon de hele dag werkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef zoz het volgende:
Als je binnen een kwartier reageert, dan kan hij vandaag nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |