Tuurlijkquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:14 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Nederlanders zijn niks gewend man, als ik bij de chinees kom en ze vragen 'sambal bij?' dan vraag ik gelijk 10 van die bakjes. Tevens maak ik hutspot maar ipv wortels gebruik ik spaanse pepers. En wasabi gebruik ik als lipglos.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef Biels het volgende:
Wachten op alle fokkers die nu op komen scheppen over hoe pittig ze wel niet kunnen eten en dat "al die nederlanders niks gewend zijn!!!!!" .
En hoppa, de eerste meldt zich.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus, Nederlanders beginnen al te zeiken als iets licht pittig is. Zelfs die zogenaamde superhete saus die je bij de Chinees kan krijgen is nog ijskoud, ofwel superheet op z'n hollands
psst, je capslock zit vastquote:Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef Anarith het volgende:
JA DAAR MOET JE VOOR OPPASSEN, VOOR JE HET WEET BEVRIEZEN JE TANDEN
Laat me raden, je bent aziatisch en kan de r niet zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel pili pili.
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent aziatisch en kan de r niet zeggen
Dus eigenlijk lust je het gewoon niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
alleen die pringles vallen tegen en van die nootjes kocht ik een keer bij de xenos maar die vielen me ook erg tegen
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef -moppie- het volgende:
Nu heb ik zin in Wasabi-nootjes van de AH
nee ik bedoelde als je de wasabi gewend bent voor op de sushi dan vallen de pringles en de nootjes (die ik had dan) tegenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lust je het gewoon niet?
Nooit gehad verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |