Kan het net niet zien. Wind staat verkeerd. (Nee, ik woon niet in Berrrrgen.)quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTV
SOG'gen nu ook met vuur.
Voldoende integrale opdracht: 4 ectsquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
en?
hier niet iig...misschien maar goed ook
quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Chemiu het volgende:
De beste ideeen komen altijd als er geen tijd voor is. Deze week weer een tentamen, dus gister zat ik vol met plannen en ideeen
... (en na de tentamens heb ik meestal geen zin om ze uit te voeren). Moet nu maar eens beginnen met leren. Ofzo.
Nee je hebt gelijk, ik was opdrachten maken die morgen ingeleverd moeten worden (voor een ander vak). Dat was de ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wedden dat jij niet aan het leren bent
Waarom een iPhone als je ook een up-to-date mobieltje kan halen.quote:
Er toe zetten is het probleem vaak. De uitwerking is niet zo interessant.quote:Op maandag 19 april 2010 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
SOG. Ik lijd eraan.
Moet eigenlijk aan een werkstuk zitten, maar het aanzetten tot is erg moeilijk.
Androidquote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom een iPhone als je ook een up-to-date mobieltje kan halen.
Al sinds 11 uur niks gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er toe zetten is het probleem vaak. De uitwerking is niet zo interessant.
geen idee, ik haat Iphonesquote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom een iPhone als je ook een up-to-date mobieltje kan halen.
inzagequote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
5.2 terug![]()
Dit voor een vak waar ik nauwelijks iets aan had gedaan omdat ik dacht dat het te veel was..nu baal ik dus heeel erg![]()
![]()
Inzages zijn voor mij over het algemeen wel vrij lucratiefquote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar word ik altijd depressief van..en ik kan nooit iets vinden![]()
Ik wil ook een nieuwe mobiel.
Worden er dan zoveel fouten gemaakt tijdens het nakijken en of optellen van de punten?quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inzages zijn voor mij over het algemeen wel vrij lucratief
Oh bij mij wel. Vorig blok van een 4,8 naar een 5,5quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Worden er dan zoveel fouten gemaakt tijdens het nakijken en of optellen van de punten?
En dat is waar?quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh bij mij wel. Vorig blok van een 4,8 naar een 5,5
Een Hogeschoolquote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dat is waar?
Bij ons wordt er echt vet streng nagekeken..en als je een 5,1 tot 5,4 hebt kun je fouten wel vergeten omdat ze het dan al 2 keer nakijken oid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |