Nee, is helaas alleen voor enkelingen, gaf de producente aan. Ze wilden liever 10 inzendingen dan 5 inzendingen de kans geven, kan ik goed mee inkomen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef dollce het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!![]()
en mag je iemand meenemen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:05 schreef bibian het volgende:belachelijke vraag
ja moet je doen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die was superdiepzinnig weetjewel.
En ik heb net nog eens door alle inzendingen zitten scrollen en ik kom meer dubbele dan enkele tegen. KOM OP JULLIE KUNNEN HET.
Trouwens, ik ben serieus in de verleiding om een winterpeen aan hem te geven.
Ja, iets over acht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef dollce het volgende:
[..]
ben je trouwens in de uitzending geweest?
Ga ik het zo ff terugluisteren
En heb je alweer iets leuks/origineels bedacht?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef bibian het volgende:
Oh o.k. dat wist ik niet. Lachen!
Here Adam, here you have your 'hallopeen'![]()
![]()
Ships, op wat voor manier kan ik nou zorgen dat ik opval. Zucht.....ik ben hier echt niet goed in.
Ik doe ook nooit mee met het verzinnen van originele slagzinnen. Alhoewel me dat wel ineens op een idee brengt. Nou ja, ik ga even puzzelen.
hij staat er nog niet op,quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef bibian het volgende:
Heb jij de uitzending van vandaag al beluisterd Dollce? Op welke minuut gaat ie bellen?
heb eigenlijk geen zin om de hele uitzendign te gaan afluisteren.
of bij mij thuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Glambert het volgende:
Dus 7 plekken nog te gaan *crosses fingers*
Adam zou een signeersessie moeten geven bij Fame.
Mooi. zaterdag en maandag maar ff kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef _daphne het volgende:
Nou, volgensmij vliegen er vanavond weer vliegtuigen naar Engeland, dus Adam komt eraan!
Edit: zoooo, was dat even gelijk haha.
Gisteren heb ik ervaren dat er 1 ding is op de wereld dat moeilijker is dan, zeg maar, het uitvoeren van een open-hart-chirurgie. En dat is zo cool mogelijk proberen te reageren als je van binnen op ontploffen staat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef bibian het volgende:
Ik heb het gehoord. Jij was de enige die helemaal niet nerveus klonkt Cee
haha ja ik zag dat gister ook al, irritant stelquote:Op woensdag 21 april 2010 08:45 schreef bibian het volgende:
Sjesus, zit net effe weer te kijken op de site van Michiel maar de Kippetjes spammen heel de boel vol![]()
Zo zijn de andere berichten helemaal niet meer te zien, die verdwijnen in het niets. Ik zie alleen maar kipberichten
ik ga wss met de auto en kom vanuit Utrecht! Als het goed is ga ik met nog 2 andere meiden, maar als je wilt zouden wij je denk ik wel op Utrecht Centraal ofzo, of op station hilversum kunnen oppikken?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef bibian het volgende:
Zijn er nog meer onder jullie die met de trein gaan?
En waar komt iedereen vandaan? Het zou wel mooi zijn als we elkaar ergens kunnen ontmoeten om daarna samen verder te reizen. Ik weet namelijk niet zker of mijn vriendin wel mee gaat, ze is geen Adam fan en doet het alleen voor mij.
En om nou als vrouw alleen om 22.00 uur op de verschillende treinstations te moeten staan zie ik ook niet zitten! Of we moeten kunnen carpoolen. Scheelt ook weer in de benzinekosten.
Pfoee....wat een gestress allemaal. Er komt niks uit mijn handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |