Het is gewoon tegenover Hilversum Noord. zelfs een goudvis kan 't nog vinden zonder dat 'ie de route kan onthouden ;')quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:52 schreef sepi het volgende:
[..]
zou ik graag willen doenmaar ik ben behoorlijk slecht in het vinden van plekken enzo. als ik ook met jullie groepje mee mag...? ik ben echt niet zo creepy hoor
, ik ga om half 4 ofzo vertrekken vanuit Delft naar Rotterdam.
Hmm, tja, schreeuwen.. Probeer maar eens zo zuiver te 'schreeuwen' als hij het doetquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:08 schreef Happel het volgende:
Wow, een heel topic over Lambert. Ik heb zijn hele opkomst bij AI gezien, maar snap echt niet wat iedereen nu zo geweldig vind aan hem? Wie kan het me uitleggen, mocht je de moeite willen doen tenminste.
Hij deed toendertijd, bij AI, wel aardige nummers trouwens. Hij schreeuwt alleen zo, daar kan ik echt slecht tegen.![]()
Oh da's fijn, dankjequote:Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is gewoon tegenover Hilversum Noord. zelfs een goudvis kan 't nog vinden zonder dat 'ie de route kan onthouden ;')
Ik wilde een zelfde soort antwoord geven. Dus bij dezen, quote ik bovenstaande beredenering nog maar eens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:35 schreef _daphne het volgende:
[..]
Hmm, tja, schreeuwen.. Probeer maar eens zo zuiver te 'schreeuwen' als hij het doet
En tja, uitleggen wat er zo geweldig aan hem is.. Het is gewoon een kwestie van smaak. De een vindt een rode bloempot mooi, een ander een blauwe. En probeer maar eens uit te leggen waarom de rode bloempot mooier is dan de blauwe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |