abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:08:00 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80665490
Wow, een heel topic over Lambert. Ik heb zijn hele opkomst bij AI gezien, maar snap echt niet wat iedereen nu zo geweldig vind aan hem? Wie kan het me uitleggen, mocht je de moeite willen doen tenminste.

Hij deed toendertijd, bij AI, wel aardige nummers trouwens. Hij schreeuwt alleen zo, daar kan ik echt slecht tegen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80665829
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:52 schreef sepi het volgende:

[..]

zou ik graag willen doen maar ik ben behoorlijk slecht in het vinden van plekken enzo. als ik ook met jullie groepje mee mag...? ik ben echt niet zo creepy hoor , ik ga om half 4 ofzo vertrekken vanuit Delft naar Rotterdam.
Het is gewoon tegenover Hilversum Noord. zelfs een goudvis kan 't nog vinden zonder dat 'ie de route kan onthouden ;')
pi_80666020
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:08 schreef Happel het volgende:
Wow, een heel topic over Lambert. Ik heb zijn hele opkomst bij AI gezien, maar snap echt niet wat iedereen nu zo geweldig vind aan hem? Wie kan het me uitleggen, mocht je de moeite willen doen tenminste.

Hij deed toendertijd, bij AI, wel aardige nummers trouwens. Hij schreeuwt alleen zo, daar kan ik echt slecht tegen.
Hmm, tja, schreeuwen.. Probeer maar eens zo zuiver te 'schreeuwen' als hij het doet
En tja, uitleggen wat er zo geweldig aan hem is.. Het is gewoon een kwestie van smaak. De een vindt een rode bloempot mooi, een ander een blauwe. En probeer maar eens uit te leggen waarom de rode bloempot mooier is dan de blauwe..
Outside's the rain pouring down,
but there's not a drop that hits me.
pi_80667525
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Het is gewoon tegenover Hilversum Noord. zelfs een goudvis kan 't nog vinden zonder dat 'ie de route kan onthouden ;')
Oh da's fijn, dankje
  ESF Reporter zaterdag 24 april 2010 @ 14:43:42 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_80667756
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:35 schreef _daphne het volgende:

[..]

Hmm, tja, schreeuwen.. Probeer maar eens zo zuiver te 'schreeuwen' als hij het doet
En tja, uitleggen wat er zo geweldig aan hem is.. Het is gewoon een kwestie van smaak. De een vindt een rode bloempot mooi, een ander een blauwe. En probeer maar eens uit te leggen waarom de rode bloempot mooier is dan de blauwe..
Ik wilde een zelfde soort antwoord geven. Dus bij dezen, quote ik bovenstaande beredenering nog maar eens.

Ik vind Kane geen zak aan, knauwend gegrom, maar die gasten staan bij iedere scheet op 1 dus fans zullen ze vast hebben. Ieder z'n meug.
pi_80671132
Jillian, Ik kan anders wel wat eerder naar Hilversum komen als je wilt en dan gaan we om half 4 terug voor Bibian.
Ik ga nu wel op Dinsdag glitteren.
"That's very sweet of you" - Jonathan Groff
pi_80672221
Zo, ik ben weer terug van het shoppen. Heb er zere voeten van en heb alleen maar een t-shirtje en nieuwe schoenen
Ik kon echt niet slagen verdorie! Dat word passen morgen en kijken wat leuk staat en waar ik er op mijn voordeligst uitzie
Ik heb namelijk niet meer het het slanke modellenfiguur van een 20-jarige helaas.
pi_80672349
Ik ben ook niet geslaagd in een broek, maar wel in een hele leuk shirt en die vind Adam misschien ook wel leuk.
pi_80673090
YESS! ik heb op een of ander manier geregeld om op dinsdag na 12:45 vrij te zijn
pi_80673175
Dat is geweldig, dan kunnen we allemaal samen naar 3FM lopen
pi_80673710
Oh trouwens, ik ben nog bij de FRS binnen gelopen maar ze hadden de cd nog niet. De 29e komt ie hier uit. Hebben jullie wel al een cd of wacht je op de nederlandse versie? Die is wel heel gaaf want daar staan alle bonustracks op. Alhoewel er weer een track is opgedoken die ik nog niet eerder had gehoord. Can't let you go heet ie en ik heb er 30 seconden van gehoord maar klonkt nu al helemaal top. Ik vraag me af wanneer ik de rest te horen krijg.

pi_80673916
Bij mij zeiden ze weer de 23ste, maar hij was vrijdag niet binnengekomen en hopen nu op Dinsdag. Ik hoop echt dat het Dinsdag is want anders heb ik niks om te signeren en anders bel ik Fame even op Maandag.

Ik heb ook mail naar mediamarkt gestuurd want daar staat een CD voor 26 april, 2010, maar er staat ook vervallen bij
pi_80673923
Oh, ik zie nu ineens dat dit nummer ook op de NL cd staat. Toppie!

Ik heb de australische cd dus heb gelukkig wel iets waar ie zijn krabbel op kan zetten.
pi_80673984
Het enige wat ik dan kan doen is een fanart maken en bij de bibliotheek uitprinten.
pi_80674134
Zowel bij bol.com als bij de FRS kan je hem online bestellen maar de releasedatum is de 29e.
pi_80674180
En mediamarkt heeft weer 3 Mei, het is echt om in de war van te raken. :-S
pi_80674828
Bij de H&M hadden ze trouwens echt een heel leuk shirt. Moest meteen aan Adam denken haha.

Alhoewel.. als Adam erop had gestaan ipv van deze man, was het stukken leuker geweest. ^^
pi_80675063
DIe is echt leuk Ik heb hem vandaag daar niet gezien.

^ Ik draag zo'n soort te-shirt, maar zonder tekst en veel leuker Mond en lip is wel van dezelfde glam spul
pi_80675734
Ooh, die is ook leuk!
Glittersteentjes doen het altijd goed haha.
pi_80675769
En het past ook precies bij een Adam stakeout
pi_80676049
Ik ben al maanden op zoek naar een "Queen" shirt maar kan het echt nergens vinden. als ik het zelf laat maken is het dan ook super duur Adam heeft altijd heel erg leuke Queen T-shirts.
pi_80676183
Ben vandaag nog in de H&M geweest maar vind dat zo'n ongorganiseerde flutwinkel. In ieder geval wel diegene waar ik ben geweest. Het was hardstikke druk, de winkel is meeeeeeeeeeeeega groot en dan staan er 2 troela's achter de kassa en dat is het. Daar stond ook nog eens een hele lange rij dus even wat vragen gaat dan niet. Bah, bah! Ik had het gauw gezien daar.

Ik heb met pijn en moeite een t-shirt kunnen vinden waar een klein beetje glim in zit.
pi_80676247
Misschien vind je hier een queen shirt naar je gading.

http://www.alt-shirts.com/shirts-queen.html
pi_80676304
Aan Adam vragen waar ie zijn Queen shirts koopt?

Ja, H&M is best ongorganiseerde winkel en meestal liggen er kleren overal. In A'dam is ie wel goed. Ik ben blij met deze shirt en heb wat glim ook lol
  ESF Reporter zaterdag 24 april 2010 @ 20:55:04 #300
87554 Cee
Welluk?
pi_80676548
Wanhopig naar glimdingen zoeken in de garderobe. De stress slaat toe.
Ik heb erover zitten denken maar het is niet iets wat ik normaal gesproken draag dus waarom zou ik het nu dragen. Ik ga m'n haar ook niet zwart verven en in een kuif coifferen.

Maar ik ga ook niet m'n zomerse fleurige bloemetjesrok dragen, dat dan ook weer niet.

Decisions, decisions.
Ik moet nog een zilverpen kopen want ik wil m'n cd laten signeren en dat klere-ding is zo donker, dat gaat niet goedkomen.

*zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')