abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80651913
als er mensen om half 6 ofzo in Rotterdam centraal zijn kan ik ook wel komen. ik kan dan ook wel korting krijgen voor een paar medereizigers met mijn OV. 3 uur is een beetje te vroeg voor mij om op een of ander manier lab sessie te dissen
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:30:13 #252
300288 Glambert
Glamtastic
pi_80652123
Ik ben verteld dat schiphol geen zin heeft tenzij je alleen maar naar hem wilt zwaaien

Ik denk echt dat het s'avonds is esp. omdat Michiel de prijs aan de fans geeft.
"That's very sweet of you" - Jonathan Groff
pi_80653281
ja daar heb je ook gelijk in, maar aan de andere kant een warm welkom is misschien ook wel leuk voor hem?

ik wil echt weten wat zn plannen zijn mennnn, ik kan me echt niet voorstellen dat hij alleen maar 3fm gaat doen, maar ik vraag me echt af wat more dan, misschien belgie ook?
i love adam
pi_80653555
bedoelde ze nou dat kane uit hilversum komt of de act van volgende week?
aaaaaaaaaaaaaah ik hoop adam.
i love adam
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:04:35 #255
300288 Glambert
Glamtastic
pi_80653784
Nee, Kane is er nu, maar ik heb niet meer gehoord. Ik wil dat er wordt gezegd wie er volgende week komt. Ik kan alleen niet voorstellen dat Adam er Vrijdag nog is, lol.

Ik denk dat ie veel meer gaat doen vooral omdat alles op de mediapark zit en hij makkelijk meer dingen kan doen.
pi_80654994
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef jillian het volgende:

ik wil echt weten wat zn plannen zijn mennnn, ik kan me echt niet voorstellen dat hij alleen maar 3fm gaat doen, maar ik vraag me echt af wat more dan, misschien belgie ook?
ik weet dat hij zondag 2 mei op X-factor Finland gaat. dus ik denk niet dat hij hier zo'n plan heeft. weetje dat zullen ze wel van twee weken tevoren gaan promoten ofzo. maar ja het is Adam, we hebben ook plotseling van 3FM gehoord dat hij binnen een week naar Nederland komt. hopen dat het gaat gebeuren die X-factor!
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:38:07 #257
300288 Glambert
Glamtastic
pi_80655653
Hij is volgende week niet bij X-Factor die, maar ene Alan Clark treed op.

Ja, maar binnen die ene week kan er veel dingen zijn geboekt hier in Nederland
pi_80655657
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef sepi het volgende:

[..]

ik weet dat hij zondag 2 mei op X-factor Finland gaat. dus ik denk niet dat hij hier zo'n plan heeft. weetje dat zullen ze wel van twee weken tevoren gaan promoten ofzo. maar ja het is Adam, we hebben ook plotseling van 3FM gehoord dat hij binnen een week naar Nederland komt. hopen dat het gaat gebeuren die X-factor!
ew bah alain clark die hoef ik niet te zien too bad.
well misschien die week erop?hahah

hoelang blijft adam eigenlijk in europa?
i love adam
pi_80656084
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:38 schreef jillian het volgende:

[..]

ew bah alain clark die hoef ik niet te zien too bad.
well misschien die week erop?hahah

hoelang blijft adam eigenlijk in europa?
http://www.adamlambertuk.com/index.php?option=com_jevents&view=month&task=month.calendar&Itemid=58
hier kan je zelf heel goed bekijken. hij blijft alleen een week in Nl. koninginnendag is echt niet te missen he, Adam?
pi_80661772
Voor zover ik weet is Adam alleen de 27e in NL en vertrekt hij de 28e naar Duitsland.

Ik baal er wel een beetje van dat we zo kort van tevoren pas te horen krijgen van 3fm hoe laat we er moeten zijn. En dat ik dus blijkbaar moederziel alleen door Hilversum moet dolen want er gaat niemand zo vroeg naar Hilversum. Maar goed, dat is dan niet anders. Ik vind het wel hoop ik.
  ESF Reporter zaterdag 24 april 2010 @ 10:05:34 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_80661799
Heb je ook nog geen mail gehad, bibian? Volgens mij krijgen we 'm maandag of zo. Ik heb nog gevraagd of ze een indicatie kon geven hoe laat we er ongeveer moesten zijn i.v.m. vrij vragen van werk, eerder dan half 8 zou het waarschijnlijk niet zijn. Soundcheck wordt nog gedaan maar daar is niemand bij (tenminste, geen prijswinnaars).

Ik vertrek om 4 uur vanuit m'n werk. Moet even een outfit zien te verzinnen dat ik op werk en in de studio aan kan. Ik denk dat ik het basic houd.
pi_80662156
Ik heb gisteren een leuk shirt gekocht die ik Dinsdag denk draag esp. met de waarschijnlijke 19 graden

Bibian, Ik heb nog geschreven dat ik er om dezelfde tijd als jij bent Dan kunnen we samen door Hilversum gaan dolen
pi_80663011
Nee, ik heb ook nog geen mail gehad Cee. Zal inderdaad maandag wel zijn nadat de andere 2 winnaars bekend gemaakt zijn.

Glambert, ik heb dat blijkbaar gemist. Hoe laat ben jij dan in Hilversum?
Want ik ben er als het goed is al om een uur of half 4. Is erg vroeg maar door omstandigheden gaat het echt niet anders. Maar het zou zo leuk zijn als we met een groepje zijn en dan effe ergens wat gaan drinken voordat we naar het mediapark gaan.

Ik ga straks shoppen. Had een spijkerbroek in mijn kast hangen die ik aan wilde maar heb die nog nooit aangehad en nu ik hem effe paste vind ik er niks meer aan aaaahhhh.... hij staat voor geen meter
pi_80663105
Ik ben er ook rond die tijd, maar misschien een paar minuten eerder.

Ik moet ook een nieuwe spijkerbroek want er zit een klein scheurtje in de mijne opeens :s Maar het staat wel cool tho.

Oh, de kippen komen dinsdag ook. :-S
pi_80663297
Die moeten we omzeilen hoor. Ik kan geen kip meer zien.
Waar moet jij vandaan komen Glambert...eeehhh...was het nou Rella? Of is dat iemand anders.
pi_80663335
Nee, ik ben Rella Ik moet uit utrecht komen.

Ik moet leren niet mee op hun twitter te komen, die is echt mega creepy :-S
pi_80663531
mensen die in Rotterdam overstappen. hoe laat zulle jullie daar zijn, als ik niet win kan ik mijn schilderijtje toch ook aan een van de winnaars geven. die kan het dan namens mij aan adam geven toch?
pi_80663579
O.k. ik kom van Rotterdam centraal want ik moet uit Zeeland komen.
Is het handig als wij elkaar even een mail of privebericht sturen? Om dit even goed af te spreken. Ik moet toch ook weten hoe je eruit ziet of moet ik gewoon zoeken naar het meest glammy meisje
Als je licht geeft ben jij het hahahaha...
pi_80663615
Als je ook in Hilversum bent, dan denk ik echt dat je hem zelf aan hem kan geven
pi_80663734
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef bibian het volgende:
Is het handig als wij elkaar even een mail of privebericht sturen? Om dit even goed af te spreken. Ik moet toch ook weten hoe je eruit ziet of moet ik gewoon zoeken naar het meest glammy meisje
Dit was voor jou bedoelt Rella. Ik weet niet of je dat door had
pi_80663788
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef bibian het volgende:
Ik denk dat ik wel een beetje licht geeft via mijn ipod, lol. En je kan me ook herkennen aan me zwarte converse rugzak

PM of mail is goed Je kan me ook aan msn toevoegen als je wilt
pi_80663807
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:42 schreef Glambert het volgende:
Als je ook in Hilversum bent, dan denk ik echt dat je hem zelf aan hem kan geven
zou ik graag willen doen maar ik ben behoorlijk slecht in het vinden van plekken enzo. als ik ook met jullie groepje mee mag...? ik ben echt niet zo creepy hoor , ik ga om half 4 ofzo vertrekken vanuit Delft naar Rotterdam.
pi_80663876
Aan je zwarte converse rugzak
En dat moet ik dan zien te vinden tussen de mensenmassa. Een zwarte rugzak hahaha...
Er zullen vast wel meer mensen met een zwarte rugzak zijn, converse zegt mij niks.

Ga met een rode roos in je hand staan
Hahahaha...nee hoor geintje!.
pi_80664069
ik ga ook vroeg! Ik heb toch niks bters t doen, kan altijd ng even de stad in ofzo toch?
ik ga denk ik wel een kansje wagen bijschiphol aangezien ik daar toch moet overstappen ;p
i love adam
pi_80665441
Ik haat mijn werk.

Plannen ze me dinsdag in. Van 8 tot 10.
Typisch.

Dus ik ga mooi mijn telefoon meenemen en dan maar luisteren terwijl ik aan het vakkenvullen ben. Ik moet en zal het horen hoor.
Outside's the rain pouring down,
but there's not a drop that hits me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')