ik weet dat hij zondag 2 mei op X-factor Finland gaat. dus ik denk niet dat hij hier zo'n plan heeft. weetje dat zullen ze wel van twee weken tevoren gaan promoten ofzo. maar ja het is Adam, we hebben ook plotseling van 3FM gehoord dat hij binnen een week naar Nederland komt. hopen dat het gaat gebeuren die X-factor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef jillian het volgende:
ik wil echt weten wat zn plannen zijn mennnn, ik kan me echt niet voorstellen dat hij alleen maar 3fm gaat doen, maar ik vraag me echt af wat more dan, misschien belgie ook?
ew bah alain clark die hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef sepi het volgende:
[..]
ik weet dat hij zondag 2 mei op X-factor Finland gaat. dus ik denk niet dat hij hier zo'n plan heeft. weetje dat zullen ze wel van twee weken tevoren gaan promoten ofzo. maar ja het is Adam, we hebben ook plotseling van 3FM gehoord dat hij binnen een week naar Nederland komt. hopen dat het gaat gebeuren die X-factor!
http://www.adamlambertuk.com/index.php?option=com_jevents&view=month&task=month.calendar&Itemid=58quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:38 schreef jillian het volgende:
[..]
ew bah alain clark die hoef ik niet te zientoo bad.
well misschien die week erop?hahah
hoelang blijft adam eigenlijk in europa?
Dit was voor jou bedoelt Rella. Ik weet niet of je dat door hadquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef bibian het volgende:
O.k. ik kom van Rotterdam centraal want ik moet uit Zeeland komen.
Is het handig als wij elkaar even een mail of privebericht sturen? Om dit even goed af te spreken. Ik moet toch ook weten hoe je eruit ziet of moet ik gewoon zoeken naar het meest glammy meisje![]()
Als je licht geeft ben jij het hahahaha...
Ik denk dat ik wel een beetje licht geeft via mijn ipod, lol. En je kan me ook herkennen aan me zwarte converse rugzakquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef bibian het volgende:
O.k. ik kom van Rotterdam centraal want ik moet uit Zeeland komen.
Is het handig als wij elkaar even een mail of privebericht sturen? Om dit even goed af te spreken. Ik moet toch ook weten hoe je eruit ziet of moet ik gewoon zoeken naar het meest glammy meisje![]()
Als je licht geeft ben jij het hahahaha...
zou ik graag willen doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:42 schreef Glambert het volgende:
Als je ook in Hilversum bent, dan denk ik echt dat je hem zelf aan hem kan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |