Inderdaad, met jeugdspelers heb je ook veel meer kans dat het een hecht team wordt. Gewoon Verhoek en Vicento sowieso voorin. Toornstra middenveld. De rest kan worden ingevuld.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:37 schreef JortK het volgende:
Milic eruit.
Buijs weg.
Soltani weg.
Horvath weg.
Oper weg.
Vicento erin.
Ignacio erin.
Hulst erin.
Jeugd de kans geven
Vicento....die is echt heel slecht hoor...quote:Op maandag 3 mei 2010 08:37 schreef JortK het volgende:
Milic eruit.
Buijs weg.
Soltani weg.
Horvath weg.
Oper weg.
Vicento erin.
Ignacio erin.
Hulst erin.
Jeugd de kans geven
Niet slechter dan Milic, en hij kost een stuk minder.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:42 schreef cohen het volgende:
[..]
Vicento....die is echt heel slecht hoor...
Jeugd is prima maar je moet ook niet overdrijven. Tenzij je per se in de Jupiler League wilt spelen natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:37 schreef JortK het volgende:
Milic eruit.
Buijs weg.
Soltani weg.
Horvath weg.
Oper weg.
Vicento erin.
Ignacio erin.
Hulst erin.
Jeugd de kans geven
Leg mij eens uit wat bovengenoemde spelers (op Buijs na) toevoegen aan het elftal op dit moment?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Jeugd is prima maar je moet ook niet overdrijven. Tenzij je per se in de Jupiler League wilt spelen natuurlijk.
waarschijnlijk krijgt hij een lager aanbod!quote:Wesley Verhoek weet nog niet waar zijn toekomst ligt. De aanvaller van ADO Den Haag kende met zeven doelpunten een prima seizoen, maar beschikt over een aflopend contract en heeft nog niets gehoord van zijn werkgever. “Misschien heeft ADO Den Haag een verkeerd adres of telefoonnummer”, dacht de dribbelaar.
In de media verscheen eerder het bericht dat Verhoek en ADO spraken over een nieuw contract, maar dat is niet waar. “Ja, dat lees ik overal, dat ADO Den Haag mij een aanbieding heeft gedaan, maar daar weet ik niets van", zegt Verhoek in gesprek met Haaglanden Voetbal. “Mijn zaakwaarnemer ook niet. Ik kan niet tot oktober blijven wachten, dus ik sta voor alles open."
Mede door zijn aflopende contract was de 23-jarige Verhoek na afloop van de nederlaag tegen Heracles Almelo niet in een goede bui. "We spelen toch nog ergens om? Niet alleen de punten, maar toch ook om de premie? Ik ben einde contract. Ik kan het geld goed gebruiken voor de vakantie. Je hebt verder toch je eigen eer? Dan wil je toch elke wedstrijd winnen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |