en het zegt ook wel weer iets over de uitstraling die den haag en midden noord nog steeds hebben......dat ie zelf speciaal een verzoek ingediend heeft om nog een keer den haag te mogen fluiten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik vond 't wel mooi dat ze Luinge nog met lof toezongen, vooral aan het einde van zijn carrière vind ik het mooi dat hij nog wat positiefs meekrijgt. Topscheidsrechter.
Ken er geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef Reddiablo het volgende:
nog even....
WE ARE STAYING UP! WE ARE STAYING UP!
das niet zo vreemd als je in vak O staat....daar stuiteren soms mensen 5 rijen naar beneden na het maken van een doelpunt....quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:55 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
Zo, en ik was al die tijd al positief gestemd over dat mijn cluppie erin zou blijven ondanks wat onschuldig gegrom hier en daar...gewoon niet doemdenken...
Afijn, meteen bij doelpunt 2 door mijn rug gegaan, je moet wat overhebben voor je club, en nu nog ziekjes...
Hoop dat Verhoek blijft...
Dat was eerst toch ook met Du Chatinier (of zo) van Utrecht?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:47 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Omdat die geen Trainers dipolma heeft? Ik weet niet hoe die regeling is hoelang een trainer mag blijven zitten zonder diploma.
Welke vliegmaatschappij?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:50 schreef gunk77 het volgende:
Je kan 'dispensatie' krijgen voor een half jaar (dus als je er al mee bezig bent wat Du Chatunair of hoe je het ook schrijft had).
Steijn begint net en de opleiding duurt in elk geval één jaar dus dat is te lang voor uitstel van de KNVB....
Sprak hem dit weekend nog en hij wil een basisplaats, bij ADO is hij daar zeker van en bij Twente of AZ niet. Daarnaast vond hij het ook niet kunnen ten opzichte van ADO om nu te vertrekken want hij is ADO dankbaar voor de kans die ze hem hebben gegeven dit seizoenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:47 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Jens Toornstra wil nog jaar blijven
23 april 2010
Jens Toornstra wil nog een jaar bij ADO Den Haag blijven. Hij wil zich verder ontwikkelen bij de residentieclub.
In het AD zegt hij: ,,Ik ben natuurlijk nog lang niet uitgeleerd en heb het heel goed naar mijn zin bij ADO. Bovendien gaat het nu allemaal erg goed.’’
Het talent, dat dit jaar doorbrak in Den Haag, heeft een contract tot de zomer van 2012. De club wil de verbintenis openbreken en opwaarderen.
Verschillende andere clubs zouden de 21-jarige middenvelder volgen. Twente, AZ en Roda JC worden genoemd. Maar concreet is nog niks. ADO heeft nog geen bod ontvangen.
Zelf heeft de man uit Ter Aar ook nog niks van andere clubs vernomen.
Toornstra: ,,Het liefst blijf ik nog een jaar bij ADO.’’ En verder: ,,ADO is een club waar van alles gebeurt. Je verveelt je nooit.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |