Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Brutal. Fucking. Metal.
Cheersquote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef haakon het volgende:
David, jou racegame vraag:
Forza 3 Motorsport !!!
Gran Turismo 5 !!!
Op PSV drinken met Grolsch gaat niet goedkomen héquote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik drink er een op PSV vanavond.
heldquote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
'Help, ik ben verkracht door een walvis'
haiquote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug in het oh zo mooie Enschede
Je kunt er 180 cm brood kopenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
grote broodjes hebben ze daar bij Subway
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef Assiej het volgende:
Hoi Nath
en ik ben terug van trainen met mijn rode hoofd
quote:
Heeyquote:
Hey! Welcome back.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik was er nietquote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ALLE verhalen over de meeting horen
Hee!quote:
Bowlenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat waren vast niet alle verhalenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bowlen
paar de stad in
en ze leefden nog lang en gelukkig
verder weinig bijzonders..
wij willen ALLE verhalen horen over de vakantie
Het was veel te kort en echt gezellig was het daardoor nietquote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heey![]()
Ja, was supertof!
Inspecties ?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat waren vast niet alle verhalen![]()
Ik dacht ergens iets op te vangen over inspecties. En heb een aantal foto's gezien.
Gimme them gossips!
Ik heb astrid 8 keer op de wang gekustquote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat waren vast niet alle verhalen![]()
Ik dacht ergens iets op te vangen over inspecties. En heb een aantal foto's gezien.
Gimme them gossips!
Heeerlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb astrid 8 keer op de wang gekust![]()
![]()
Hoe was het weer daar?
Lekker dingquote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joh, was ook nog niemand opgevallenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen we. Nog een paar uurtjes
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:27 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier??
Jammer dat Twente gister heeft verloren.Het zou toch wat zijn als Heracles twente kampioen maakt.
als je FEM op het Saxion Enschede bedoelt, daar loop ik ook elke vrijdagquote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, jij liep toch ook rond op FEM?
Ja ik heb les op de afdeling FEM op het Saxion in Enschede. Ik doe de opleiding bedrijfseconomie.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je FEM op het Saxion Enschede bedoelt, daar loop ik ook elke vrijdag
AA?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je FEM op het Saxion Enschede bedoelt, daar loop ik ook elke vrijdag
Is dit jouw laatste lesjaar? Ik dacht dat je in het derde jaar zat.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AA?
Ik hoop er eind juni te kunnen vertrekken
Ben aan het afstuderen, jij dan? weet je al welke minor je gaat doen? ik heb eventueel nog wel wat antwoorden enzoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is dit jouw laatste lesjaar? Ik dacht dat je in het derde jaar zat.
Ik zit nog in het propedeusejaar (eerste jaar dus). Ik weet nog niet welke minor ik ga doen. Wat voor antwoorden heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ben aan het afstuderen, jij dan? weet je al welke minor je gaat doen? ik heb eventueel nog wel wat antwoorden enzo
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.stupidvideos.c(...)_Death_Metal/#293452
whahaha
op mijn telefoon nietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Redbaron het volgende:
hmm clips op yt bekijken via tel is behoorlijk kut
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.stupidvideos.c(...)_Death_Metal/#293452
whahaha
Nathquote:
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nath
Vertel ons alles over Dublin
Vriendin van me woont er, die gingen we opzoeken. Dus een gewone vakantie, maar met een erg goedkoop logeeradresjequote:Op woensdag 14 april 2010 23:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
omdat ik van niets weet, was het een gewone vakantie of had je een bepaald doel, school ofzo?
Stoerquote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef Robinhoo het volgende:
ik lig nu in bed met mijn mobiel hihi.
Not really.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef Robinhoo het volgende:
nog chicks gejaagd?
en nu je niet op de meet was heb ik je nog niet ontmoet.
ik lig nu in bed met mijn mobiel hihi.
Nee gelukkig niet want wil zo normaal kunnen pitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stoer, hej ook van die rare geluiden in fleringen
?
tjah as ie zin an bier heb, zul ie morg'n wat mut'n haal'n.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, ik heb zin an bier, maar 't bier is op
yupquote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AA?
Ik hoop er eind juni te kunnen vertrekken
facturerenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je aan het doen dan?
[..]
moi
morningquote:Op donderdag 15 april 2010 09:15 schreef Assiej het volgende:
Goodmorning.
Ik hoop dat mijn schoenen goed zijn!
ze zijn iig al over gekomen thuis smste m'n vader![]()
nu hopen dus dat alles goed is
wel goedquote:
Hmm, blij als je weekend hebt dus!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel goedvandaag nog ff werken, morgen school en dan lekker weekend
en met jou?
wat is een engels-instaptoets?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, blij als je weekend hebt dus!![]()
Het gaat, ik werd voor mijn wekker wakker.. mag nu nog tot 10 uur in mijn bed blijven liggen van mezelf! Heb al weekend, maar moet morgen een essay inleveren, dus daar vandaag maar even mee aan de gang. Morgen ook nog een engels-instaptoets. Bleeh.
Verder gaat het wel prima hoor:)
Moet je dan niet opzoek gaan naar wat anders? Met tegenzin werken lijkt me helemaal niks! Ja, tot 10 henig an, ze zijn hier aan het timmeren naast mn huis, best irritant..quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is een engels-instaptoets?en tot 10 uur ff lekker henig dus, daarna flink aan het werk
inderdaad blij dat ik straks weekend heb, laatste weken niet echt veel zin in werken, elke keer uitkijken naar het weekend
denk dat ze ff gaan testen hoe het met je Engels gesteld is ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 09:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Moet je dan niet opzoek gaan naar wat anders? Met tegenzin werken lijkt me helemaal niks! Ja, tot 10 henig an, ze zijn hier aan het timmeren naast mn huis, best irritant..
Ik zou niet weten wat een engels-instaptoets is. Ik moet hem halen, anders mag ik een vak volgend jaar niet volgen..
was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die zijn toch zo uit een boekhoudpakket te draaien?
je moet alles in Word / Excel maken?quote:
Huppa, dat zou inhouden als het allemaal klopt (:P) dat ik geen halfjaar thuis moet zitten en ook aardig rap mn HBO kan halenquote:De "Beheer" variant wordt aangeboden in 3 jaar. De opleiding start in september en februari.
heb geen idee hoe 'moeilijk' die toets is, dus geen idee hoeveel je moet kennenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Fems het volgende:
Ik vind dat mijn engels ook best prima is. Ik moet er altijd alleen even inkomen! Ach, we zullen zien!
Je kan er niet voor lerenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen idee hoe 'moeilijk' die toets is, dus geen idee hoeveel je moet kennen
dan komt het wel goedquote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Je kan er niet voor lerenDus zal wel niet heel moeilijk zijn
dan is het idd alleen om te kijken hoever je al bent en of je eventueel bijles nodig hebt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Je kan er niet voor lerenDus zal wel niet heel moeilijk zijn
Davidquote:
Volgens tong80 vannacht wel dus zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Davidtheoretisch kan PSV nog kampioen worden toch? of heeft FCT naast 6 punten voorsprong ook een beter doelsaldo?
Het gaat in ieder geval praktisch onmogelijk worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgens tong80 vannacht wel dus zal het wel zo zijn!
Dat lijkt me ook idd. Had toch liever PSV op twee gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het gaat in ieder geval praktisch onmogelijk worden.
Mja, dat is opzich nog wel mogelijk, als Heracles punten voor ajax voorkomtquote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook idd. Had toch liever PSV op twee gezien.
dat is waar, zie Twente en Ajax niet beide hun laatste 2 wedstrijden verliezenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval praktisch onmogelijk worden.
dus dan is het theoretisch mogelijk, maar praktisch onmogelijk; helaas voor jouquote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doelsaldo is 6 goals beter voor PSV
Heracles in goede doen kan Ajax echt wel op een gelijkspel houden. Heb er op zich niet heel veel geloof in maar in theorie moet het kunnen, en dat zou voor mij het droomscenario zijn, al moet ik dan wel weer van mn kameraden aan horen dat Twente het niet zonder heracles had gekundquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat is opzich nog wel mogelijk, als Heracles punten voor ajax voorkomt![]()
Had zelf PSV liever op #1 gezien natuurlijk..
Ben net wakker. Ga zo even richting de Mc, en dan afgesproken met San en Krea.quote:
Iedere club helpt mee of werkt tegen. Zonder een aantal anderen had Twente het ook niet gekund.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heracles in goede doen kan Ajax echt wel op een gelijkspel houden. Heb er op zich niet heel veel geloof in maar in theorie moet het kunnen, en dat zou voor mij het droomscenario zijn, al moet ik dan wel weer van mn kameraden aan horen dat Twente het niet zonder heracles had gekund.
Anders kijk je even naar buiten en zie de zon schijnenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben net wakker. Ga zo even richting de Mc, en dan afgesproken met San en Krea.
Heb geen idee wat voor een weer het hier is, ik wil 1 van mijn nieuwe korte broekjes aan, maar weet niet of dat te koud is
liever Twente kampioen en dat aan moeten horen, dan Twente geen kampioenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heracles in goede doen kan Ajax echt wel op een gelijkspel houden. Heb er op zich niet heel veel geloof in maar in theorie moet het kunnen, en dat zou voor mij het droomscenario zijn, al moet ik dan wel weer van mn kameraden aan horen dat Twente het niet zonder heracles had gekund.
Zegt niets over de temperatuur.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar buiten en zie de zon schijnen
Indd, doe maar Twente kampioenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
liever Twente kampioen en dat aan moeten horen, dan Twente geen kampioenen als Heracles punten mee kan nemen uit 020 zou dat natuurlijk top zijn, maar we moeten gewoon zelf van Feyenoord winnen
Te koud voor je nieuwe korte broekenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zegt niets over de temperatuur.
Eens, en dat zal een beste wedstrijd worden denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
liever Twente kampioen en dat aan moeten horen, dan Twente geen kampioenen als Heracles punten mee kan nemen uit 020 zou dat natuurlijk top zijn, maar we moeten gewoon zelf van Feyenoord winnen
True, maar koud is het nietquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zegt niets over de temperatuur.
Too badquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Te koud voor je nieuwe korte broeken!
Tja helaas heb ik nog nooit een panty aangehad laat staan met dit weer dus weet niet wat het doet, maar ik had de jas echt wel nodig rond 9 uur.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Too bad![]()
Ook niet als ik er een panty onder doe?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja helaas heb ik nog nooit een panty aangehad laat staan met dit weer dus weet niet wat het doet, maar ik had de jas echt wel nodig rond 9 uur.
eensquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, doe maar Twente kampioen
ja, zondag wordt het een toffe wedstrijd, waarbij Twente de winst paktquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, en dat zal een beste wedstrijd worden denk ik.
Wouterquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, zondag wordt het een toffe wedstrijd, waarbij Twente de winst pakt
Inddquote:Op donderdag 15 april 2010 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan nog ff toevoegen "laat staan met dit weer"
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan nog ff toevoegen "laat staan met dit weer"
Van mij niet, ben me er heel erg van bewust dat ook tegen feyenoord (Gezien de beker) alles 'uit de kast' moet willen we de drie punten in Enschede houden.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik hoorde dinsdag ook niks anders.
Remcoquote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens
[..]
ja, zondag wordt het een toffe wedstrijd, waarbij Twente de winst pakt
[..]
Wouter
Heb mn lange broek al aanquote:Op donderdag 15 april 2010 10:48 schreef Fems het volgende:
Iets dikkere panty of gewoon een dunne?
Ik zou de lange broek aan doen! T-shirt kan opzich wel, als je warmbloedig bent!
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is ook zoveel werk om die te vervangen door een ander kleding stuk
het zelfvertrouwen is inmiddels hersteld, na de deuk die er in is gekomen dinsdagquote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik hoorde dinsdag ook niks anders.
dat is een tof dingquote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Mdrop het volgende:
[..], trouwens de marketing dinges van Grolsch wordt ook steeds beter: http://www.grolsch.nl/koel/# , goed vervolg op vorig jaar (Vooral op festivals).
de laatste 2 wedstrijden moet alles uit de kast, iedereen moet 150% scherp zijn, zich 150% inzetten en niemand moet verzaken!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Van mij niet, ben me er heel erg van bewust dat ook tegen feyenoord (Gezien de beker) alles 'uit de kast' moet willen we de drie punten in Enschede houden.
Neu, maar er zin in hebben is wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is ook zoveel werk om die te vervangen door een ander kleding stuk
Dat hoop ik me je meequote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, maar er zin in hebben is wat anders
Ik hoop dat het weer hier maar gauw net zo mooi wordt als in Ierland
Doe er al bijna 22 jaar over. 't Is me nog nooit gelukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, hoelang doe jij gemiddeld over het aan doen van een rok(je) dan?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb zin in bier.
Vanavond verjaardag van oma
Dankjequote:
Dan begin ik er ook maar niet aanquote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe er al bijna 22 jaar over. 't Is me nog nooit gelukt.
Wat een grapjasquote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Mdrop het volgende:
Gho.
http://www.telegraaf.nl/t(...)winnen__.html?p=12,1
Is dit wel NL:quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
NAC Breda maakt zich op voor titel Twente![]()
?quote:De 750 beschikbare kaarten voor de bezoekers zullen ruim onvoldoende zijn
Grammaticaal niet nee.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, richting de Mc en dan naar San en Krea![]()
Doeg
Er is ook niet veel boeiends te meldenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
het gaat deze week niet echt snel met de topics
* ReMcOrE ook niet, maar hij moet nog tot 5 uurquote:
henrikequote:
true, truequote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er is ook niet veel boeiends te melden.
ik ga ook niet super veel spannends doen dit weekend, dus daar kan ik ook niet over vertellenquote:
Hele weekend hier in het drop concour dus loop daar de meeste dagen te vallen, gezellig ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga ook niet super veel spannends doen dit weekend, dus daar kan ik ook niet over vertellen
Ik kom ook langsquote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef haakon het volgende:
mijn ouders gaan maandag op vakantie hoor ik net
ZUIPM !
zeker zondag Twente kijken!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hele weekend hier in het drop concour dus loop daar de meeste dagen te vallen, gezellig ofzo. En natuurlijk zondag Twente!!
hoelang blijven ze weg dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef haakon het volgende:
mijn ouders gaan maandag op vakantie hoor ik net
ZUIPM !
6 dagenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker zondag Twente kijken!zaterdagavond feestje van vriendin van kameraad, die komt vandaag thuis na 3 maanden stagelopen in India; morgenavond nog geen plannen...
[..]
hoelang blijven ze weg dan?die van mij gaan maandag over 2 weken weg en komen (helaas) de vrijdag erop al weer terug
De betere feestjes zijn dat altijdquote:Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
feestje van vriendin van kameraad, die komt vandaag thuis na 3 maanden stagelopen in India; morgenavond nog geen plannen...
dat wordt zeker gezelligquote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De betere feestjes zijn dat altijd.
gewoon elke avond zuipen, komt elke avond wel 1 of 2 man langsquote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nicefeestje al in de planning staan?
Je woont in ....quote:Op donderdag 15 april 2010 12:30 schreef haakon het volgende:
gewoon elke avond zuipen, komt elke avond wel 1 of 2 man langs
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:30 schreef haakon het volgende:
[..]
gewoon elke avond zuipen, komt elke avond wel 1 of 2 man langs
Zeur?quote:
quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die quote ja maar gelukkig mijn smaak niet.
Ojawel hoor, heb genoeg van die lui in mn klas zitten en zonder dat je het vraagt kun je de hele dag naar die 'herrie' luisteren.quote:
Ik moet toegeven, soms zit er leuke herrie tussen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ojawel hoor, heb genoeg van die lui in mn klas zitten en zonder dat je het vraagt kun je de hele dag naar die 'herrie' luisteren.
Post je tieten nouhouhou!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Pfff wat is het hier saai zeg.
Ajuuu
week veel, ik ben bijna elke dag de hele dag weg..quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Te kansloos voor woorden, als het volgend jaar maar weer terug gedraaid wordt
hij moet morgen ingeleverd worden toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Fems het volgende:
Ik verveel me, geen zin meer om met mijn essay bezig te zijn
Jupquote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij moet morgen ingeleverd worden toch?
alleen uitslagen meegekregen; dus vertelquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op Twente
PSV gisteren genaaid door de scheids
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op Twente
Geen idee niet echt gezien, hoorde wel dat het een mooie wedstrijd was om te zien (Voor de neutrale toeschouwer).quote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op Twente
Bal van Balasz was over de doellijn, maar de scheids vond van niet (als enige in het stadion)quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen uitslagen meegekregen; dus vertel
Ik ontkende ook niks.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ontken het niet
QFTquote:Op donderdag 15 april 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Zeg, ben jij naar de bekerfinale geweest?"
"Welke, die in Rotterdam of Amsterdam?"
KNJB
Mjaquote:
Neu, mag geen uitpubliek bij.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
1 plusplunt; wel 2 keer een (zo goed als) vol stadion
Klopt, maar dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De KNJB doet er echt alles aan om Ajax de dubbel te geven... eerst die gele kaart van de Zeeuw vergeten op te schrijven, vroeg in de wedstrijd penalties aan de schwalbekoning van Nederland geven, een 100% penalty voor Twente over het hoofd zien...
Ja. In 2000 waren Feyenoord en ajax toch ook al rivalen? Waarom kon het toen wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Robinhoo het volgende:
Dat WK 2018 kun je wel vergeten inderdaad, als je niet eens een bekerfinale kunt organiseren zonder rellen![]()
Ben benieuwd wat ze willen doen tegen hooligans van landen zoals Engeland en Duitsland.
Want Joden he? Dan ben je meteen een Antisemietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag je niet zeggen
Nee, want de KNJB is officieel onpartijdigquote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want Joden he? Dan ben je meteen een Antisemiet
[Relmode] kutjoden[/relmode]
Ow oke...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, want de KNJB is officieel onpartijdig
Huh? De laatste bekerfinale tussen die 2 was in 1843 ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. In 2000 waren Feyenoord en ajax toch ook al rivalen? Waarom kon het toen wel?
Ik bedoel wedstrijden zonder rellen organiseren. Wat is er zo anders aan de beker dan aan een competitiewedstrijd?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Huh? De laatste bekerfinale tussen die 2 was in 1843 ofzo.
Zit natuurlijk wel meer spanning op , kon ik bij mezelf wel merken vorig jaarquote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik bedoel wedstrijden zonder rellen organiseren. Wat is er zo anders aan de beker dan aan een competitiewedstrijd?
daarom staat er ook "(zo goed als)" in mijn postquote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, mag geen uitpubliek bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |