Dat is zeker snel te noemen, Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
Woei. Nieuwe iPod ligt alweer klaar bij MacMe! Snel gedaan
Touch, 64gb.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
![]()
Luco, welke iPod-versie is dat?
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een nano, die zich al bijna 5 jaar als een engeltje gedraagt.
Whu? Potdeeurie, wat doe ik verkeerd? Ik heb eerst zo'n oldskool koelkast-ding gehad, daarna een Nano en nu een Touch, maar de vorige twee waren beide na twee jaar kapot. En ik gooi er heus niet mee.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:39 schreef Luco het volgende:
Mijn vorige (Video) heeft het ook 4 jaar volgehouden.
Sterker nog, m'n video is nu in gebruik door m'n pa, zodat hij al z'n muziek in de auto heeft.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Whu? Potdeeurie, wat doe ik verkeerd? Ik heb eerst zo'n oldskool koelkast-ding gehad, daarna een Nano en nu een Touch, maar de vorige twee waren beide na twee jaar kapot. En ik gooi er heus niet mee.
Ik gooi wel altijd met die van mij, misschien is dat het geheim?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Whu? Potdeeurie, wat doe ik verkeerd? Ik heb eerst zo'n oldskool koelkast-ding gehad, daarna een Nano en nu een Touch, maar de vorige twee waren beide na twee jaar kapot. En ik gooi er heus niet mee.
Haha, oooh shit, dan is dat het dus. En ik maar denken dat ik voorzichtig met mijn iPod moest doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd met die van mij, misschien is dat het geheim?
iPotquote:Op donderdag 15 april 2010 19:03 schreef Oneself het volgende:
Het kan trouwens aan mij liggen, maar ik vind iPad zo krom klinken.
Dat viel mij gisteravond ook al op.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had gewoon voor het eerst sinds jaren een topic in deze reeks gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |