Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh heb al andere Fok-via-via-activiteit gepland. M'n sociale leven begint zorgwekkende randjes te krijgen.
Maar nodig me liefdevol uit en wie weet verschijn ik gladgeschoren en netjes applaudisserend.
Ga je nooit op vakantie ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had gewoon voor het eerst sinds jaren een topic in deze reeks gemist
Afgelopen zomers lag de reeks bijna stil, dus dan was het eenvoudigquote:
Ah, nice! Congrats!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Luco het volgende:
Woei! Zojuist gesprek gehad met begeleider, hij heeft zo goed als zeker een plek in Seattle voor me
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gaan die topics zo hard de laatste dagen of ligt het aan mij?
quote:
Chill, have a pill!quote:
Nog lekker gerookt gister?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Arnhem topic loopt nu nog sneller
Upstairs in Mill?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een kelder "Upstairs" noemen?
Ja die ken ik., maar ik snap het verband nietquote:
Luister hem dan nog maar eens goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die ken ik., maar ik snap het verband niet
Da's twee wekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Luister hem dan nog maar eens goed
Zak!
ach, je bent de komende twee weken iig van mij afquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef Luco het volgende:
Nu gaan twee niet-Groningers ruzie maken in ons mooie topic!
Welnee, Alexxxxx is liefquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef Luco het volgende:
Nu gaan twee niet-Groningers ruzie maken in ons mooie topic!
Ik vind jou niet liefquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, Alexxxxx is lief
Al is ie fries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |