Oh oh, ik zie hier iemand die de middelbare school niet gaat afmaken.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef caspergf1 het volgende:
LOL!! mijn moeder is nu de school bellen omdat ze een gesprek wil met mijn mentor!!
Ja dan is het afgerond toch een vijfje en een zesjequote:
Ze maakt zich zorgen om je!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef caspergf1 het volgende:
LOL!! mijn moeder is nu de school bellen omdat ze een gesprek wil met mijn mentor!!
Misschien is dit het maximale wat TS kan ?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Je moeder heeft gelijk: je moet altijd streven naar het maximaal haalbare.
Ja en daar komt ook je sociale leven bij kijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Je moeder heeft gelijk: je moet altijd streven naar het maximaal haalbare.
dat heb jij waarschijnlijk soberzo niet kunnen halen of wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef Skonk het volgende:
Soberzo cijfers op middelbare school, als je van lezen houd haal je VWO.
Wat waren/zijn jouw cijfers dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
TS doet vmbo, en TS z'n moeder is boos op TS omdat zei geen 8'en haalt op het VMBO
O zo'n wijf dat wel even verhaal komt halen, want het kan toch onmogelijk aan de beperkte capaciteiten van dochterlief liggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef caspergf1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |