Oh oh, ik zie hier iemand die de middelbare school niet gaat afmaken.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef caspergf1 het volgende:
LOL!! mijn moeder is nu de school bellen omdat ze een gesprek wil met mijn mentor!!
Ja dan is het afgerond toch een vijfje en een zesjequote:
Ze maakt zich zorgen om je!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef caspergf1 het volgende:
LOL!! mijn moeder is nu de school bellen omdat ze een gesprek wil met mijn mentor!!
Misschien is dit het maximale wat TS kan ?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Je moeder heeft gelijk: je moet altijd streven naar het maximaal haalbare.
Ja en daar komt ook je sociale leven bij kijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Je moeder heeft gelijk: je moet altijd streven naar het maximaal haalbare.
dat heb jij waarschijnlijk soberzo niet kunnen halen of wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef Skonk het volgende:
Soberzo cijfers op middelbare school, als je van lezen houd haal je VWO.
Wat waren/zijn jouw cijfers dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
TS doet vmbo, en TS z'n moeder is boos op TS omdat zei geen 8'en haalt op het VMBO
O zo'n wijf dat wel even verhaal komt halen, want het kan toch onmogelijk aan de beperkte capaciteiten van dochterlief liggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef caspergf1 het volgende:
Nee en dan toch ruim 4 doezoe per maand verdienenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:19 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
dat heb jij waarschijnlijk soberzo niet kunnen halen of wel?
Werkquote:Op woensdag 14 april 2010 18:23 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
wat voor werk doe je dan skonk?
jongen 14quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef porsche1 het volgende:
TS ben je een jonge of een meisje? En hoe oud?
iets doenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:28 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nou wat doe je dan skonk...vertel het me eens?
Waarom zou ik jou vertellen hoe ik aan dat geld kom?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:28 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nou wat doe je dan skonk...vertel het me eens?
Als jij dat voor lul zetten wil noemenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Whahaha....na dat topic van die meth weet je jezelf keer op keer wel steeds weer verder voor lul te zetten he!
Waarschijnlijk woont skonk gewoon bij mammie
Werkloos dus....quote:Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou vertellen hoe ik aan dat geld kom?
Ik wil niet dat iemand er achter komt.
Ga dan sollicitatiebrieven schrijven, of kan je dat niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al 'Werk'
Kankeridioot
Waarom zou ik moeten solliciteren als ik 4 doezoe per maand verdien?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef Lort het volgende:
[..]
Ga dan sollicitatiebrieven schrijven, of kan je dat niet?
Mensen die met kanker schelden
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
TS doet vmbo, en TS z'n moeder is boos op TS omdat zei geen 8'en haalt op het VMBO
15 vakken ?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef henrydg het volgende:
Ik heb
2 achten
7 zevens
3 zessen
3 vijven
en mijn moeder vind het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |