In dit geval dus een weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Een geul tussen het brandende en het niet brandende gebied, waar de brand niet overheen zou moeten kunnen..
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben echt geen stoplijn van 2 km lang uitgegraven ofzo hoor
nou, dat zal ze toch wel lukken om het daar te laten stoppen? Kunnen ze rustig aan doen...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef MaLo het volgende:
Oh jee, als ik google op Stoplijn kom ik uit bij de Grebbeberg (bij Rhenen / Wageningen)
Dan alleen te hopen dat het niet onder de grond verder gaat.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Een geul tussen het brandende en het niet brandende gebied, waar de brand niet overheen zou moeten kunnen..
Dat is toch alleen bij bosbranden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan alleen te hopen dat het niet onder de grond verder gaat.
Zo zijn al veel brandweermensen in gevaarlijke situaties gekomen ...
Ohja. Of je moet er 1 vertellen dat'ie achter je aan moet lopen. Maar meestal snappen katten dat niet zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je meteen weg moet en je mag niet meer terug moeten ze wel allebei in hetzelfde kooitje hè?
weet niet,quote:
Vorig jaar is er ook materieel van de brandweer weggebrand en zijn er brandweermensen moeten vluchten.. Een paar zijn geloof ik toen zelfs met de heli opgepikt..quote:
En oma Bep? Zij haar kanarie kunnen redden die eerder gestolen was door Marokkanen op een scooter?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
De ponny's van Kinderboererij de Droge Kuil zijn inmiddels al gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |