trustenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes en veel plezier man !![]()
Ik ga ook pitten. Oooooi
Slaap lekker, Brenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:28 schreef Brennel het volgende:
Ik vind het knap van mezelf dat ik zelf de laptop nog niet uit het raam gemieterd hebmaar hij lijkt nu gereanimeerd te zijn, al vraag ik me af voor hoe lang.
Ik ga er niet op wachten en me ergeren, maar lekker slapen.!
ook trustenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:28 schreef Brennel het volgende:
Ik vind het knap van mezelf dat ik zelf de laptop nog niet uit het raam gemieterd hebmaar hij lijkt nu gereanimeerd te zijn, al vraag ik me af voor hoe lang.
Ik ga er niet op wachten en me ergeren, maar lekker slapen.!
Ze begint nu aan de oudjes?quote:wow, de 3fm awards worden vet jonge! zin in! feestjuh. eerst 11u vergadering met 8ball in laren. nu lekker slapen met kobus :-) tot morgen!
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Sirolf het volgende:
Wel een beetje zielig trouwens, dat alleen Clark megahit is. Mag z'n band niet eens meedelen in de feestvreugde ofzo?
Zal ze ook stotteren tijdens het kreunen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
dat dacht ik al. dikke gangbang dus.
quote:Op donderdag 15 april 2010 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal ze ook stotteren tijdens het kreunen?
Heeft ze het met alle 3FM-dj's gedaan dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je kunt 't een willekeurige 3FM-dj vragen
.
Als ze zoveel gedraaid wordt, moet dat haast toch wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft ze het met alle 3FM-dj's gedaan dan?
Als we zo gaan redeneren heeft Alain Clark ook alle dj's anaal genomenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze zoveel gedraaid wordt, moet dat haast toch wel?
quote:Op donderdag 15 april 2010 01:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren heeft Alain Clark ook alle dj's anaal genomen
Benieuwd of zijn vader er ook bij betrokken was.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nou, dat zal dan ook wel kloppen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Benieuwd of zijn vader er ook bij betrokken was.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders in de studio. Zonder benzine en portemonnee in de studio vergeten
quote:Op donderdag 15 april 2010 01:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem bij Stenders hoor
En nu die foute versiequote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de fatsoenlijke Valerie-versie!
* Sirolf gaat maar eens bankhangen en dan voorbereidingen treffen om z'n wake-up light van een eerste praktijktest te voorzien morgenochtend.
Toch later vandaag maar eens kijken of daar een YouTube-filmpje van te maken is.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders in de studio. Zonder benzine en portemonnee in de studio vergeten
6 x in 30 minuten, dat is de hele week al het geval. Ik verwacht meer iets van 10 x in 15 minuten.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:40 schreef -Hans- het volgende:
Hoevaak ik nu alweer het woord '3FM-awards' heb gehoord... 6x in 30 min tijd. Belooft wat
voor de rest van de dag
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
6 x in 30 minuten, dat is de hele week al het geval. Ik verwacht meer iets van 10 x in 15 minuten.
Oh, Kane bij Giel. Bewaking is ook niks meer waard de laatste tijd.
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:43 schreef Cee het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Ik ga snel naar m'n werk, ben al laat.
alles wel deze vroege morgen?quote:
Zekersquote:Op donderdag 15 april 2010 08:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
alles wel deze vroege morgen?
Wereldplaatquote:Op donderdag 15 april 2010 08:41 schreef EdvandeBerg het volgende:Gimme Shelter
Maar Kane moet er met hun tengels vanaf blijven
Tuut tuuut tuuuutquote:Op donderdag 15 april 2010 08:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Goedeeeeeeeeeeeemorgen allemaal
Jawel joh! Ben inmiddels de tel al kwijt geraakt van het aantal keren dat het woord ' 3FM Awards ' / Real Heroes ' is gevallenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Het gaat toch niet de hele dag over de 3fm awards
Jakkie bahquote:Op donderdag 15 april 2010 08:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel joh! Ben inmiddels de tel al kwijt geraakt van het aantal keren dat het woord ' 3FM Awards ' / Real Heroes ' is gevallen
Paul de Leeuw nu?? Zeer blij dat de stream het niet meer doet. Wsl. zijn ze met de stream bezig vanwege de 3FM-awards? Maar ja, via welke locatie werkt de stream nog wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Paul de Leeuw![]()
![]()
![]()
![]()
Hm, nergens last van. Ouderwets de radio aan
Ik heb ook stream-problemen hier. Blijkbaar loopt er iemand te prutsen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw nu?? Zeer blij dat de stream het niet meer doet. Wsl. zijn ze met de stream bezig vanwege de 3FM-awards? Maar ja, via welke locatie werkt de stream nog wel?Sirolf al wakker??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |