Je mist de wortel nogquote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore deelt plastic koffielepeltjes en ijsjes uit
Ohja, speciaal voor Ez het konijn.quote:
* DevilsWhore knuffelt Huppel maar even heel goedquote:
Zo blij dat we de ruzie hebben uitgepraatquote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore knuffelt Huppel maar even heel goed
Goedmaakseks heeft geholpen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat we de ruzie hebben uitgepraat
En hoequote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedmaakseks heeft geholpen he?
Was het leuk?quote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedmaakseks heeft geholpen he?
Zaterdagquote:
Ik ookquote:
* Giertje schuift aanquote:
Ik ben jaloersquote:
* goldfinger1963 schept op er is genoegquote:
Ik heb nog wel plek op de bankquote:
Bart zei net dat hij wil dat Feyenoord wint volgende week.quote:
Je kan er niet mee omgaanquote:
Ik zou nu iets kunnen zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart zei net dat hij wil dat Feyenoord wint volgende week.
Maar dat wil ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan: D:D:
: D:D: ;D;d;d;d
![]()
:D: ;d;D:D;d;D:D
: D: D
Hoezo niet, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
Oke muisjes en ratjes zijn wel leuk
Maar hamsters en cavia's en konijnen niet
Ratten, muizen en hamsters zijn tofquote:Op woensdag 14 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
Oke muisjes en ratjes zijn wel leuk
Maar hamsters en cavia's en konijnen niet
en de rest dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Konijnen zijn veel te groot en dus niet schattig
Wanda is groot gewordenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ratten, muizen en hamsters zijn tof
Hoe groot?quote:
Mij ookquote:
Is dat een nieuwe smaak? Ben benieuwdquote:
Ik vond 'm gistermiddag in de supermarkt, was er ook al benieuwd naar... perfecte smaak, precies als een echte 'Pizza Pepperoni...'...quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe smaak? Ben benieuwd
Als ik hem een keer zie ga ik hem ook halenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vond 'm gistermiddag in de supermarkt, was er ook al benieuwd naar... perfecte smaak, precies als een echte 'Pizza Pepperoni...'...
Ik wil ;t proberen!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vond 'm gistermiddag in de supermarkt, was er ook al benieuwd naar... perfecte smaak, precies als een echte 'Pizza Pepperoni...'...
Het is dat ik van het weekend al wat hebquote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak liggen... *hint*![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat doe jij morgen?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Verdorie. Ik kan toch niet komen, ik moet vrijdag om half 10 in ;t ziekenhuis zijnquote:
geefquote:Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Of die zak de avond overleeft betwijfel ik overigens...![]()
Voor je pols?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdorie. Ik kan toch niet komen, ik moet vrijdag om half 10 in ;t ziekenhuis zijn
Hand ja.quote:
Aha. Ik zal aan je denkenquote:
Niet zoveel.quote:
Zo erg is het nietquote:
Wat moet ik dan? Gewoon een zak opentrekken en gaan eten?quote:
Je hebt er toch veel last van? Dan is het wel hopen dat je niet te lang hoeft te wachten voor die operatiequote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo erg is het nietIs alleen gesprekje, als ik onder het mes ga dat duurt nog wel even.
JA!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Gewoon een zak opentrekken en gaan eten?
Lijkt me niet zo slim, beter 1tje kopenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Gewoon een zak opentrekken en gaan eten?
Ja, maar ik heb nooit geld over voor chips, ik laat het anderen altijd kopen en ik profiteer er van mee.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim, beter 1tje kopen
Geen spoedoperatie he, dus ;t duurt minstens anderhalve maand. Dus lekker midden in de zomer of m;n examensquote:Op woensdag 14 april 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er toch veel last van? Dan is het wel hopen dat je niet te lang hoeft te wachten voor die operatie
Dan laatje het door een van je collega's kopen en profiteer je er vanquote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nooit geld over voor chips, ik laat het anderen altijd kopen en ik profiteer er van mee.
Denk het ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar dan nog lang werk
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan laatje het door een van je collega's kopen en profiteer je er van
Dat is wel mooi kut danquote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen spoedoperatie he, dus ;t duurt minstens anderhalve maand. Dus lekker midden in de zomer of m;n examens
Nogal. Vooral als ;t vlak voor Aerosmith gebeurtquote:
Nu?quote:
Als het kan. Maar alleen m'n rechterhand is in de buurt.quote:
waar?quote:
Nu.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het kan. Maar alleen m'n rechterhand is in de buurt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ZEKER NIET IN JOUW BED, BWHAHAHAHAHA
Andere mensen kunnen seks hebben in jouw bedquote:Op woensdag 14 april 2010 19:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want dan zat ik nu ook niet op fok
noooit nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen seks hebben in jouw bed
Het kan wel.quote:
Betrapt ie zo z'n ouders in zijn bed, en dan kijken ze hem zo aan en zeggen ze ''HAHA, HEEFT ER TOCH NOG IEMAND SEKS IN JOUW BED!''.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen seks hebben in jouw bed
in je dromen zekerquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Betrapt ie zo z'n ouders in zijn bed, en dan kijken ze hem zo aan en zeggen ze ''HAHA, HEEFT ER TOCH NOG IEMAND SEKS IN JOUW BED!''.
Nee.quote:
Slecht stoepquote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Betrapt ie zo z'n ouders in zijn bed, en dan kijken ze hem zo aan en zeggen ze ''HAHA, HEEFT ER TOCH NOG IEMAND SEKS IN JOUW BED!''.
ik ben al aan het werkenquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook met jou!quote:
primaquote:
Jij welquote:
Jaquote:
Hoezo?quote:
Rickyquote:
Dan kan je ons naakt zienquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Hard aan ;t werk geweest?quote:
Gaat wel goed, ja zekers.. ben wel moe..quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Hard aan ;t werk geweest?
Neem ;t op danquote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Gaat wel goed, ja zekers.. ben wel moe..
Maar ik moet en zal deel 2 van de Pacific kieke op tv vanavond![]()
thanks for the reminder, zal deel 5 eens downloaden!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dan ken ik net zo goed alle afleveringen die nu al uit zijn in Amerika op internet opzoeken..quote:
die download ik welquote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb me vandaag toch een partij me tong verbrand zeg... nondeju![]()
Pakte de verkeerde beker koffie.. nam giga slok tering hete koffie...
Kusje opquote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb me vandaag toch een partij me tong verbrand zeg... nondeju![]()
Pakte de verkeerde beker koffie.. nam giga slok tering hete koffie...
Graagquote:
* DevilsWhore liktquote:
WTF HOE KAN DAT NOU VERANDEREN?quote:Ixxj zegt:
*Zeg gewoon dat ik knap ben.
*Jij weet het en ik weet het
Tim zegt:
*lol
*maar jij veranderd per keer
*soms ben je heeeeeeeel mooi
*en n andere dag ben je gewoon
Ixxj zegt:
*:{
*wtf?
Tim zegt:
*dan ben je niet echt
*stunning beautiful ofzo
*maar gewoon
*nuchter
*normaal
Emo.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WTF HOE KAN DAT NOU VERANDEREN?
Nee ?quote:
Heb jij 'm op msn? Stuur hem hier eens heenquote:
quote:
Ik ben geen emo.quote:
Mzzll, werkze morgenquote:
Ben je nog naar Duitsland geweest voor whiskeyquote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef ToT het volgende:
* ToT sluipt stilletjes door het topic heen
Gothick, allemaal hetzelfdequote:
Zijn allebei leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben je nog naar Duitsland geweest voor whiskey?
[..]
Gothick, allemaal hetzelfde![]()
Gothickquote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder woont daarquote:Op woensdag 14 april 2010 20:11 schreef Gotrick het volgende:
Pff.. alweer een flinke fik bij Bergen...
quote:
Yupyup, de distillers' edition hadden ze niet op voorraad, maar konden ze waarschijnlijk voor 53 euro bestellen. Niet echt veel goedkoper als in Nederland dus. De gewone versie hadden ze wel op voorraad.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Je hebt mij nogquote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik maak volgens mij geen vriendjes vandaag.... ik jaag iedereen in het harnas...![]()
nee ik maak een grapjequote:
ik heb echt het gevoel dat niemand mij begrijptquote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik maak volgens mij geen vriendjes vandaag.... ik jaag iedereen in het harnas...![]()
Jij ook al?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat niemand mij begrijpt
We zitten alsnog in ONZ he.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik maak een grapje
[..]
ik heb echt het gevoel dat niemand mij begrijpt
Vooral omdat ik eerst Gotrick lasquote:
Ohja ONZ ...:')quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We zitten alsnog in ONZ he.
Heb je ;r nog gesproken dan?
Ja en dat irriteert me, en dan wordt ik verdrietig omdat ik me dan dom voelquote:
Ik ken het...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat irriteert me, en dan wordt ik verdrietig omdat ik me dan dom voel
Dat mag ik hier niet zeggenquote:
Msn?quote:
Ja dag jij bent de reden dat ik het hier niet mag zeggen, dus de kans is heel klein dat ik het tegen jou ga zeggen op msnquote:
WAAROM MAG JE HET NIET ZEGGEN?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag jij bent de reden dat ik het hier niet mag zeggen, dus de kans is heel klein dat ik het tegen jou ga zeggen op msn
en ik dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag jij bent de reden dat ik het hier niet mag zeggen, dus de kans is heel klein dat ik het tegen jou ga zeggen op msn
Omdat jij boos wordt als ik blij doen omdat AJAX met 2-0 heeft gewonnen en nu nog maar 1 puntje achter loopt op twente.quote:
Dat mag je wel zeggen, want dat betekent dat ik geen chagrijnige Ez heb dit weekendquote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij boos wordt als ik blij doen omdat AJAX met 2-0 heeft gewonnen en nu nog maar 1 puntje achter loopt op twente.
Omdat het AJAX is.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
WAAROM SCHRIJF JE ajax MET HOOFDLETTERS????
Kutvoetbal.quote:
oh bedoel je Asynchronous JavaScript and XMLquote:
Die zal nu wel zn zoveelste pilsje opentrekken. Polonaise bij homie door het huis enzquote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen, want dat betekent dat ik geen chagrijnige Ez heb dit weekend
Lees je PM eens...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
voetbal
en ik hou er niet van om genegeerd te worden![]()
Ik deed het niet expresquote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
voetbal
en ik hou er niet van om genegeerd te worden![]()
Hij drinkt doordeweeks niet meer, zegt hijquote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal nu wel zn zoveelste pilsje opentrekken. Polonaise bij homie door het huis enz
Ja, van mij.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb trek in bier. Ben ik nu zwanger?
Ben je anaal gepenetreerd, en is dit met condoom gedaan, dan wel jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb trek in bier. Ben ik nu zwanger?
komt doordat ik aan je borsten zatquote:
Dat was lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
komt doordat ik aan je borsten zat
Voor mij was het ook fijnquote:
Stiekem had je toch wel dit mogen doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ja. En mooi rondquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stiekem had je toch wel dit mogen doen:Wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende x
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja![]()
Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooier dan die van mijquote:
BWWWWRBBWWBBWRRRquote:
Die vergelijking kan ik nog niet makenquote:
Ik vind het meer een pfrrrrt geluidjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het meer een pfrrrrt geluidje
Ik zag eens een nummerbord met GNR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het meer een pfrrrrt geluidje
Ik mis onze roadtripsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat DW en ik die foto speciaal vanwege jou hebben gemaakt hequote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag eens een nummerbord met GNR.
Binnen nu en 1 maand kunnen we weerquote:
Hoi, ben je nog single?quote:
Hoi poeppiequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen nu en 1 maand kunnen we weer
Trouwen?quote:
Ik weet nog wel een leuke chick voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat DW en ik die foto speciaal vanwege jou hebben gemaakt he
Alleen nog verzinnen waar we dan heen gaanquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke chick voor je
Ik ben al een eigendom van DW hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Op onze roadtrip naar schiphol oost. 94 want dat is jouw geboortejaar en pfrt want geen idee meerquote:
Jullie dachten serieus aan mijn geboortejaar tijdens een roadtrip?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op onze roadtrip naar schiphol oost. 94 want dat is jouw geboortejaar en pfrt want geen idee meer
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke chick voor je
Ga eens op je kleine teen kauwen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nergens heen, ik vind jou niet lief meerquote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen nog verzinnen waar we dan heen gaan
Niet eigendom, gelijkequote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben al een eigendom van DW hoor.
Ik jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jullie dachten serieus aan mijn geboortejaar tijdens een roadtrip?
Snap dat nou we denken altijd aan jouquote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jullie dachten serieus aan mijn geboortejaar tijdens een roadtrip?
Gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens op je kleine teen kauwen ofzo
I'll make you love me againquote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nergens heen, ik vind jou niet lief meer
Ik lees net dat alleen die lieflijke DW aan mij dacht.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap dat nou we denken altijd aan jou![]()
[..]
Gedaanen nu?
[..]
I'll make you love me again
Deed ik ookquote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik lees net dat alleen die lieflijke DW aan mij dacht.
Ga Raph pestenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap dat nou we denken altijd aan jou![]()
[..]
Gedaanen nu?
[..]
I'll make you love me again
Hmmm. Aan de andere kant heb jij me al meerdere keren wakker gebeld.quote:
Ja ga ik ook zo doenquote:
Ja en als DW en ik jou samen willen wakker bellen zet je snel je foon uitquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hmmm. Aan de andere kant heb jij me al meerdere keren wakker gebeld.
Dilemma, dilemma.
Wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als DW en ik jou samen willen wakker bellen zet je snel je foon uit
Wij de wekker gezet, gingen we jou bellen stond je foon uit. Je was eerder wakker ofzo en al gaan douchen.quote:
Oh. Sorry.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij de wekker gezet, gingen we jou bellen stond je foon uit. Je was eerder wakker ofzo en al gaan douchen.
Dat wilde Ix ook horenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef Stoeprand het volgende:
Maar ik kreunde wel een keer voor jou.
Jawel. Anders moest jij mij wel in slaap knuffelenquote:
Oh. Toch voelt het alsof jij boven me staat.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Anders moest jij mij wel in slaap knuffelen
Ik wil jou niet wakker bellen. Dat wordt ook wel heel vroeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hmmm. Aan de andere kant heb jij me al meerdere keren wakker gebeld.
Dilemma, dilemma.
Nee.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Allerliefste Ixora, the love of my life![]()
Will you please forgive me
Hoe laat ben je morgen op?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil jou niet wakker bellen. Dat wordt ook wel heel vroeg.
Nee. Jij krijgt mijn tieten in je rugquote:Op woensdag 14 april 2010 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Toch voelt het alsof jij boven me staat.
Ga me nou niet nu al lekker maken voor iets wat nog zo ver weg is.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Jij krijgt mijn tieten in je rug
Laat.quote:
Misschien kan ik jou wel wakker bellen.quote:
Sorry snoepjequote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga me nou niet nu al lekker maken voor iets wat nog zo ver weg is.
Je wilt mij gewoon horen kreunen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien kan ik jou wel wakker bellen.
Ja. Tot hoe laat slaap je? Ik ben half 10 al weer thuis namelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon horen kreunen he?
Google weet dat welquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
Weet iemand ook of SC Heerenveen heeft gewonnen?
Ik slaap wel tot half 11 ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Tot hoe laat slaap je? Ik ben half 10 al weer thuis namelijk.
Vriend van me weet dat wl.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
Weet iemand ook of SC Heerenveen heeft gewonnen?
Doe je goed.quote:
Nummer afschermen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan kun je mijn adres achterhalen.
Jouw woonplaats is zo klein dat we je heus wel vinden hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan kun je mijn adres achterhalen.
Tsk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jouw woonplaats is zo klein dat we je heus wel vinden hoor
Vandaag nog ?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet nog werken ook nog vandaag
En anders heb ik je adres. Dus? Ik doe er toch niks meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doe je goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet nog werken ook nog vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |