Je mist de wortel nogquote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore deelt plastic koffielepeltjes en ijsjes uit
Ohja, speciaal voor Ez het konijn.quote:
* DevilsWhore knuffelt Huppel maar even heel goedquote:
Zo blij dat we de ruzie hebben uitgepraatquote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore knuffelt Huppel maar even heel goed
Goedmaakseks heeft geholpen he?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat we de ruzie hebben uitgepraat
En hoequote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedmaakseks heeft geholpen he?
Was het leuk?quote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedmaakseks heeft geholpen he?
Zaterdagquote:
Ik ookquote:
* Giertje schuift aanquote:
Ik ben jaloersquote:
* goldfinger1963 schept op er is genoegquote:
Ik heb nog wel plek op de bankquote:
Bart zei net dat hij wil dat Feyenoord wint volgende week.quote:
Je kan er niet mee omgaanquote:
Ik zou nu iets kunnen zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart zei net dat hij wil dat Feyenoord wint volgende week.
Maar dat wil ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan: D:D:
: D:D: ;D;d;d;d
![]()
:D: ;d;D:D;d;D:D
: D: D
Hoezo niet, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
Oke muisjes en ratjes zijn wel leuk
Maar hamsters en cavia's en konijnen niet
Ratten, muizen en hamsters zijn tofquote:Op woensdag 14 april 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
Oke muisjes en ratjes zijn wel leuk
Maar hamsters en cavia's en konijnen niet
en de rest dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Konijnen zijn veel te groot en dus niet schattig
Wanda is groot gewordenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ratten, muizen en hamsters zijn tof
Hoe groot?quote:
Mij ookquote:
Is dat een nieuwe smaak? Ben benieuwdquote:
Ik vond 'm gistermiddag in de supermarkt, was er ook al benieuwd naar... perfecte smaak, precies als een echte 'Pizza Pepperoni...'...quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe smaak? Ben benieuwd
Als ik hem een keer zie ga ik hem ook halenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vond 'm gistermiddag in de supermarkt, was er ook al benieuwd naar... perfecte smaak, precies als een echte 'Pizza Pepperoni...'...
Ik wil ;t proberen!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vond 'm gistermiddag in de supermarkt, was er ook al benieuwd naar... perfecte smaak, precies als een echte 'Pizza Pepperoni...'...
Het is dat ik van het weekend al wat hebquote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak liggen... *hint*![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat doe jij morgen?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Verdorie. Ik kan toch niet komen, ik moet vrijdag om half 10 in ;t ziekenhuis zijnquote:
geefquote:Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Of die zak de avond overleeft betwijfel ik overigens...![]()
Voor je pols?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdorie. Ik kan toch niet komen, ik moet vrijdag om half 10 in ;t ziekenhuis zijn
Hand ja.quote:
Aha. Ik zal aan je denkenquote:
Niet zoveel.quote:
Zo erg is het nietquote:
Wat moet ik dan? Gewoon een zak opentrekken en gaan eten?quote:
Je hebt er toch veel last van? Dan is het wel hopen dat je niet te lang hoeft te wachten voor die operatiequote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo erg is het nietIs alleen gesprekje, als ik onder het mes ga dat duurt nog wel even.
JA!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Gewoon een zak opentrekken en gaan eten?
Lijkt me niet zo slim, beter 1tje kopenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Gewoon een zak opentrekken en gaan eten?
Ja, maar ik heb nooit geld over voor chips, ik laat het anderen altijd kopen en ik profiteer er van mee.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim, beter 1tje kopen
Geen spoedoperatie he, dus ;t duurt minstens anderhalve maand. Dus lekker midden in de zomer of m;n examensquote:Op woensdag 14 april 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er toch veel last van? Dan is het wel hopen dat je niet te lang hoeft te wachten voor die operatie
Dan laatje het door een van je collega's kopen en profiteer je er vanquote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nooit geld over voor chips, ik laat het anderen altijd kopen en ik profiteer er van mee.
Denk het ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar dan nog lang werk
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan laatje het door een van je collega's kopen en profiteer je er van
Dat is wel mooi kut danquote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen spoedoperatie he, dus ;t duurt minstens anderhalve maand. Dus lekker midden in de zomer of m;n examens
Nogal. Vooral als ;t vlak voor Aerosmith gebeurtquote:
Nu?quote:
Als het kan. Maar alleen m'n rechterhand is in de buurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |