zeerdoende penisquote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
wtf moet je sowieso in een bibliotheek
zoek een leven nerd
Dat doet die toch, hij wilt fokken in de bibliotheek.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
wtf moet je sowieso in een bibliotheek
zoek een leven nerd
Sja een bibliotheek moet nou eenmaal ook de energierekening en de internetprovider betalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef wesp40 het volgende:
Ik heb net een paar sites gekeken van bibliotheken in mijn omgeving, en ik merk dat heel veel van ze tarieven in rekening brengen voor het gebruik van internet.![]()
Dat hele idee hangt me zo de keel uit, je kan toch geen prijskaartje zetten op kennis en informati??. Vooral niet als bibliotheek?![]()
Muv de bibliotheek te Rotterdam moet je gewoon voor betalen
dat kunnen ze dus niet betalen uit andere geldbronnen zoals lidmaatschappen. ?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja een bibliotheek moet nou eenmaal ook de energierekening en de internetprovider betalen.
denk je dat zo'n server en onderhoud gratis is mafkeesquote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef wesp40 het volgende:
[..]
dat kunnen ze dus niet betalen uit andere geldbronnen zoals lidmaatschappen. ?![]()
En met behulp van servers heb je de hele plaats op elkaar aangesloten voor noppes
1) Vast wel, als ze het lidmaatschap duurder maken. Wat ze van mij niet hoeven doen want internetten kan ik thuis wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef wesp40 het volgende:
[..]
dat kunnen ze dus niet betalen uit andere geldbronnen zoals lidmaatschappen. ?![]()
En met behulp van servers heb je de hele plaats op elkaar aangesloten voor noppes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |