quote:Op woensdag 14 april 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Let op!
Posten in dit topic kan autistische trekken veroorzaken, fok!forum kan hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
Levitation: Levi for short, gezellige dikkert met licht ironische inslag en vreemde wannabe autistische neigingen, woonachtig in 't dorp waar alle autochtone hangjongeren tot crimineel gedrag vervallen.
De rest: dik
vooral Juupquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef Levitation het volgende:
Geniale TT, zo mogelijk nog genialere OP.
Ik krijg het gevoel dat ik geen goedkeuring van de goeroe krijg voor mijn uitlatingen.quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik geen goedkeuring van de goeroe krijg voor mijn uitlatingen.
bijgewerkt!quote:
lekkerquote:
zwanger?quote:
Gefeliciteerd!quote:
ik denk een grote schotel swarmaquote:Op woensdag 14 april 2010 17:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat wordt het? Een bavje?
een geheime boodschap van de illuminatiequote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Juup© het volgende:
xddttuhnrthnuwrbher6tinbytdnkyulm;iuo';uydxiuirminktuydfnkbtdyktndyknjt
Amen.
Ik vind haar engquote:Op woensdag 14 april 2010 17:22 schreef ArTiC het volgende:
Inu...een ad voor jou:
Personal Coach (Utrecht)www.innerheart.nl
Leer uw ongelijk toegeven
Dus jij kan uitslapen tot ongeveer 7 uur?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef Inu het volgende:
Ik moet morgenavond om half 8 pas naar de fysio, dus kan ik lekker laat beginnen en uitslapen
Jump. jump... arround.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:25 schreef amaranta het volgende:
mja, nee, met bandjes wordt hetmaar een lelijk ding
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/ActueelEnZoShop.aspx?CC=C01&SC=JMP
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:23 schreef amaranta het volgende:
Maar ik ben dan wel eht levende bewijs dat je na 2 zwangerschappen een stuntbody kan hebben.
Nee, uur of 9quote:Op woensdag 14 april 2010 17:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij kan uitslapen tot ongeveer 7 uur?
Ik hou ook niet van bandjesquote:Op woensdag 14 april 2010 17:25 schreef amaranta het volgende:
mja, nee, met bandjes wordt hetmaar een lelijk ding
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/ActueelEnZoShop.aspx?CC=C01&SC=JMP
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van bandjesIk wil altijd bloot
Dacht het niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Mailbox het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19776
dat jullie even op eindhoven stemmen
[ afbeelding ]
op mij?quote:
als ik erbij stond had je vast op mij gestemd he?quote:
blijf maar gewoon thuis die weekquote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef Juup© het volgende:
Ik klik er net op en zie dat het voor het Glazen Huis is, dan hoeft het helemaal al niet van mij. Onzin.
Helmond was net op TV bij DWDDquote:
jaquote:
Jiskefet komt nu op NED3quote:
gooi ff alle klassieke grappen in 1 debiteuren/crediteuren sketchquote:
Ben ik niet zo voor in de stemming.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gooi ff alle klassieke grappen in 1 debiteuren/crediteuren sketch
Ik ben er wel voor om dat glazen huis bovenop Artic te zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor om dat glazen huis bovenop Artic te zetten.
Ja, normaal kijk ik nu nieuws ofzo, maar ik heb net zitten gamen en zit dus nog achter de lappetoppe.quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor om dat glazen huis bovenop Artic te zetten.
quote:
Ik slik al weer 2 weken tabletjes, maar het duurt 's morgens altijd even voor ze werken en 's avonds rond een uur of 7 zijn ze ook weer grotendeels uitgewerkt.quote:
arme jijquote:Op donderdag 15 april 2010 08:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slik al weer 2 weken tabletjes, maar het duurt 's morgens altijd even voor ze werken en 's avonds rond een uur of 7 zijn ze ook weer grotendeels uitgewerkt.
Hmmm... heeft misschien iets te maken met je weerstand? Misschien ben je gewoon algeheel fitter?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
arme jij![]()
ik heb er het ene jaar wel last van, het andere jaar niet
Hebbert...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef -moppie- het volgende:
iedereen moet me ineens zoenen omdat het secretaressedag is.![]()
kadootjes wil ik!
Ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:46 schreef -moppie- het volgende:
iedereen moet me ineens zoenen omdat het secretaressedag is.![]()
Klopt. Daarom probeer ik te ontkennen, lukt alleen niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en hooikoorts is voor homo's en zwangere vrouwen, net als thee
Je zakt door de mandquote:Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. Daarom probeer ik te ontkennen, lukt alleen niet...
*Hatsjie!
(geintje, tabletje werkt nu, ben dus uitgeniest)
Lente is zo geweldig geniaal heerlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zakt door de mand
Lekker weer he?
Onze kersenboom staat op ploffen
Ga je ook voor de 50% korting op alle make-up bij Kruidvat vandaag?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef Blueman het volgende:
TVP!
probs met de mobiele layout dus duurt lang!
Nu naar de stad
Joh, ik had toevallig nog een houten olifant en een gebatikte mat nodig!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
de wereldwinkel gaat ook sluiten en doet bijna alles voor 50% weg
Ja of een leuk beeldje van een borstvoedende moeder ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, ik had toevallig nog een houten olifant en een gebatikte mat nodig!
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja of een leuk beeldje van een borstvoedende moeder ofzo.
Of koffie gebrand in zimbabwe door de stamhoofd van de srililibevolking.
met van die enorme hangende jetsersquote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja of een leuk beeldje van een borstvoedende moeder ofzo.
Of koffie gebrand in zimbabwe door de stamhoofd van de srililibevolking.
Ik heb een houten olifantquote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, ik had toevallig nog een houten olifant en een gebatikte mat nodig!
Als je dan toch aan het sjouwen was had ik een echte meegenomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een houten olifantZelf uit Zimbabwe meegesjouwd.
Heb je ook wat authentieke koffie meegenomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een houten olifantZelf uit Zimbabwe meegesjouwd.
rommel, rommel zeg ik je!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef amaranta het volgende:
Of dromenvangers, of andere dingen. Legio!
Paste niet in de vliegtuig stoel. Had ik dat beest eindelijk onder controle, moest ik 'm weer laten gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het sjouwen was had ik een echte meegenomen.
quote:
Nee, wel bloemetjes/fruit thee uit China.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ook wat authentieke koffie meegenomen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, wel bloemetjes/fruit thee uit China.
Wat flauwquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Levitation het volgende:
Uit nieuwzeeland wilde ik een lammetje meenemen, die zijn handzaam, maar dat mocht van V weer niet.
En daar hebben we 50 euro voor betaald.quote:
Ja en nu moet hij dus het gras maaien, ik doe dat niet, daar had ik dat lammetje voor bedoeld.quote:
50 euro???quote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
En daar hebben we 50 euro voor betaald.![]()
Ik ben nogal oplicht gevoelig als ik de munteenheid nog niet onder de knie heb en met een jetlag rond loop, al was het eigenlijk in hoofdzaak de schuld van V. Zijn jetlag was blijkbaar nog 10x erger.![]()
Nadeel van lammetjes is dat ze vrij rap transformeren in een dik chagrijnig schaap dat kotsgeluiden maaktquote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja en nu moet hij dus het gras maaien, ik doe dat niet, daar had ik dat lammetje voor bedoeld.
schup um!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Eny zet een dikke staart op en blaast naar me
Belachelijk! Maar je had best een stoel voor het beest kunnen boeken natuurlijk he.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Paste niet in de vliegtuig stoel. Had ik dat beest eindelijk onder controle, moest ik 'm weer laten gaan.Ze staan er op het vliegveld echt niet bij stil hoeveel werk het heeft gekost om dat beest daar te krijgen.
nou, terug grommen dan!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemept en teruggeblazen, maar toen gromde ie
Was een beetje een ellendige situatie. We waren op het plein vd hemelsevrede aangesproken door 3 meisjes. Na wat kletsen vroegen ze of we wat mee gingen drinken. Bij mij gingen alle alarmbellen loeihard af, maar V vond dat het geen kwaad kon. Ik had natuurlijk voet bij stuk moeten houden, maar ik had ook een jetlag.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 euro???
Like, srsly?
Die chinees helemaal in z'n sas natuurlijk
Weet je wel hoe koud het daar is? Dan had ik met een verkouden olifant gezeten. Geen goed plan.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Belachelijk! Maar je had best een stoel voor het beest kunnen boeken natuurlijk he.
En als je het lief had gevraagd had ie ook best in het ruim gewild.
ja zoiets zei BB ook alquote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nadeel van lammetjes is dat ze vrij rap transformeren in een dik chagrijnig schaap dat kotsgeluiden maakt
V wil zomaar met vreemde vrouwen theedrinkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was een beetje een ellendige situatie. We waren op het plein vd hemelsevrede aangesproken door 3 meisjes. Na wat kletsen vroegen ze of we wat mee gingen drinken. Bij mij gingen alle alarmbellen loeihard af, maar V vond dat het geen kwaad kon. Ik had natuurlijk voet bij stuk moeten houden, maar ik had ook een jetlag. :
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was een beetje een ellendige situatie. We waren op het plein vd hemelsevrede aangesproken door 3 meisjes. Na wat kletsen vroegen ze of we wat mee gingen drinken. Bij mij gingen alle alarmbellen loeihard af, maar V vond dat het geen kwaad kon. Ik had natuurlijk voet bij stuk moeten houden, maar ik had ook een jetlag.Moment dat we "zomaar ergens binnen liepen" was er geen weg meer terug.
Bij de ingang zaten een paar niet zo vriendelijk kijkende, goed gespierde heren.
Anyway, de hele theeceremonie heeft ons 1200 yuan (120 euro) gekost en dat was nadát we geprotesteerd hadden, eigenlijk wilden ze ons 240 euro afhandig maken.
![]()
De thee hebben we daar "gekregen", maar op de rekening stond het voor 500 yuan.
Jawel, die toeteren als ze niezenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het daar is? Dan had ik met een verkouden olifant gezeten. Geen goed plan.
punt 1: ik was daarbijquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
V wil zomaar met vreemde vrouwen theedrinken
Nou, ik ben wel eens getracteerd op een neusophalende olifant die zijn rug wilde koelen met zijn eigen neusophaal... jammer dat ik met nog iemand op die rug zat.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, die toeteren als ze niezen
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel eens getracteerd op een neusophalende olifant die zijn rug wilde koelen met zijn eigen neusophaal... jammer dat ik met nog iemand op die rug zat.![]()
![]()
Hebben jullie al vakantieplannen voor dit jaar?quote:
Vandaar dat ik niet zit te wachten op een verkouden olifant.quote:
ja, Vietnam.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebben jullie al vakantieplannen voor dit jaar?
Wij nog niet, alleen weer een weekje Italie in juni....
Ben er niet heel gelukkig mee, maar zo zie je maar weer, ook zonder kinderen heb je die optie niet altijdquote:
Vorig jaar wilden we Laos-Cambodja-Vietnam en een stukkie China doen. We zijn toen uiteindelijk naar Laos en Cambodja gegaan en dit jaar maken we het af.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die reis die vorig jaar niet doorging toch?
Goed vooruitzicht!
Wanneer?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vorig jaar wilden we Laos-Cambodja-Vietnam en een stukkie China doen. We zijn toen uiteindelijk naar Laos en Cambodja gegaan en dit jaar maken we het af.(Het stuk China zijn we al eens geweest)
Ik vond Laos en Cambodja erg leuk (en Thailand ook), dus ik denk dat Vietnam ook erg gaaf gaat worden.![]()
First things first, zodra je een leuke baan hebt kun je altijd nog gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er niet heel gelukkig mee, maar zo zie je maar weer, ook zonder kinderen heb je die optie niet altijd
Zit een weekje zon last-minute er ook niet in?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben er niet heel gelukkig mee, maar zo zie je maar weer, ook zonder kinderen heb je die optie niet altijd
Nee, want dan moet ik eerst sparen. Maar misschien volgend jaarquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
First things first, zodra je een leuke baan hebt kun je altijd nog gaan.![]()
Nope.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zit een weekje zon last-minute er ook niet in?
in de zomerquote:
als ik geen werk had zouden wij ook niet ver komen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan misschien nog een dagje naar de dierentuin dit jaar
Goeie vooruitzichten.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
in de zomer![]()
En in het najaar gaan we waarschijnlijk nog een weekje met mijn schoonouders/zwager/schoonzus een cruise op de middenlandse zee maken.Heb ik ook super veel zin in.
wij ook!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan misschien nog een dagje naar de dierentuin dit jaar
wij gaan nog een keer zwemmen bij de KVquote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben kempervennen, franrkijk en spanje op de rol zitten
Nee, ik weet ook wel wat de oorzaak is hoor, en we vermaken ons wel, maar toch steekt het elk jaar weer een heel klein beetje als je al die vakanties voorbij ziet komen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
als ik geen werk had zouden wij ook niet ver komen.
wat dacht je van eind mei?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij gaan nog een keer zwemmen bij de KV
ja rond die tijd. sam is wildwaterbaangekquote:
Wat, voor 1 van 24?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef FUFR het volgende:
nog 5 weken, dan wordt Frau alweer 42...
Te laat voor inruil...
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook wel wat de oorzaak is hoor, en we vermaken ons wel, maar toch steekt het elk jaar weer een heel klein beetje als je al die vakanties voorbij ziet komen...
24 lukt ook hoor, dat goddelijke lijf van Fufr wil iedereen Jong en Oud!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, voor 1 van 24?
Ja dat wel, maar misschien lukt 1 van 34 nog wel?
ja zo een met een flink verleden en 2 kidsquote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, voor 1 van 24?
Ja dat wel, maar misschien lukt 1 van 34 nog wel?
En met een weekje alanya maak je me gewoon niet blij, dus zelfs al kan het heel goedkoop, dan blijf ik voor dat geld liever in m'n achtertuin liggen met koud bierquote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.![]()
JB is pas 29quote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zo een met een flink verleden en 2 kids
Zo'n all-in week lijkt mij ook vreselijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En met een weekje alanya maak je me gewoon niet blij, dus zelfs al kan het heel goedkoop, dan blijf ik voor dat geld liever in m'n achtertuin liggen met koud bier
tokkiequote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En met een weekje alanya maak je me gewoon niet blij, dus zelfs al kan het heel goedkoop, dan blijf ik voor dat geld liever in m'n achtertuin liggen met koud bier
Same thing, al die lowbudgetresorts liggen er ook vol mee, dan kost het mij minder en ik hoef me niet te ergeren aan andere tokkies die in de weg lopen en hard pratenquote:
En russen die het buffet plunderen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same thing, al die lowbudgetresorts liggen er ook vol mee, dan kost het mij minder en ik hoef me niet te ergeren aan andere tokkies die in de weg lopen en hard praten
not my typequote:
en daarna schaamteloos aan hun 30 jaar jongere vriendin/delletje gaan zitten plukkenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
En russen die het buffet plunderen.
Oh myquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
En russen die het buffet plunderen.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh my![]()
Nee, ik krijg er nu al acute constipatie van!
Samos was heerlijk, half september dus er waren alleen jonge stelletjes en bejaarden, geen tokkies en kutjong, niet te heet, lekker rustig,Als het dan een zonvakantie is, dan het liefst dat!
samos... dan kijk je gewoon uit op turkije..quote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh my![]()
Nee, ik krijg er nu al acute constipatie van!
Samos was heerlijk, half september dus er waren alleen jonge stelletjes en bejaarden, geen tokkies en kutjong, niet te heet, lekker rustig,Als het dan een zonvakantie is, dan het liefst dat!
Oh god ja, dat handdoek claimgedrag, zo sadquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef -moppie- het volgende:
all-in lijkt me ook helemaal niks.
we hebben ooit in een hotel gezeten waar je ook all-in kon zitten. die mensen volgehangen met gouwe kettingen zitten dan om 10 uur 's ochtends al aan het bier en komen niet verder dan de kamer en de ligstoel (die ze zich dan 's avonds alweer toe-eigenen door er een handdoekje op te leggen)1
Was ook Turks tot ongeveer de eerste wereldoorlog.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
samos... dan kijk je gewoon uit op turkije..
Precies!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
samos... dan kijk je gewoon uit op turkije..
idd, op de straatverkopers na is dat best acceptabel volk.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef -moppie- het volgende:
turken in turkije zijn helemaal niet om te![]()
istanbul is een van mijn leukste vakanties geweest.
Een uitgebalanceerd dieet!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
Maar SQ, wat zou jij dan een toffe vakantie vinden?
Daarvoor ga ik naar Tsjechie. Heb je ook nauwelijks Turken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
idd, op de straatverkopers na is dat best acceptabel volk.
en eet hier maar es met zn 3'en voor 20 euro.
Straatverkopers is Turkije zijn nog schappelijk, vergeleken met bijvoorbeeld die in Egypte.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
idd, op de straatverkopers na is dat best acceptabel volk.
en eet hier maar es met zn 3'en voor 20 euro.
Mijn ervaring met Kroatie is ook kut, maar dat kwam voornamelijk door het achterlijke hotel waar we resideerdenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
Ben ooit in Kroatie geweest, 1x en nooit weer.
Dat vind ik nou echt een klote land, en de vrouwen hebben daar snorren.
vrouwen met snorren *kotssmileyquote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik naar Tsjechie. Heb je ook nauwelijks Turken.
Klinkt wel een beetje als Madeira (quote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een uitgebalanceerd dieet!
Zon, maar geen 35 graden. Zee, maar geen volle stranden. Ik wil avontuur en ontdekken zonder te struikelen over de toeristen. Met een autootje de bergen in en stoppen op plekken die je leuk lijken en dan gewoon op avontuur. Dikke stinksteden. Bos. Tentjes. Gare hostels vol kakkerlakken maar toch de tijd van je leven hebben. Da's een beetje wat ik leuk vind
verkopen jij!quote:
Evenals Spaanse en Portugese vrouwen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens hebben vrijwel alle Slavische vrouwen snorren en borsthaar.
Jamaar, ik zei dikke stinksteden!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Madeira (), al moet je dan consessies doen op de "drukke drinksteden".
ik heb ook een haar op mijn tepelquote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens hebben vrijwel alle Slavische vrouwen snorren en borsthaar.
Ama laat eens zien?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Evenals Spaanse en Portugese vrouwen.
Marie, kom er maar inquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Evenals Spaanse en Portugese vrouwen.
Ik heb er 1 op mijn tiet. Maar zodra ik een grijze schim zie zit ik alweer te pulken met m'n pincetquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb ook een haar op mijn tepel![]()
1-tje maar!
Niet te vroeg in het voorjaar, dan is het veel te koud.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, ik zei dikke stinksteden!
Madeira lijkt me ook tof, moet je wel in het voorjaar gaan en een beetje bejaarden resistant zijn
quote:
Arme Marie, het was zelfspot, geen Marie-spot.quote:
precies, ze moeten worden uitgeroeid.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 op mijn tiet. Maar zodra ik een grijze schim zie zit ik alweer te pulken met m'n pincet
Zelfde met mijn drie buikharen. Okee, iedereen heeft ze, maar for gods sake, kill 'em!
Marie heeft anders een hele hippe wax-unit, dus ze heeft 'm wel, alleen waxt ze 'm er afquote:Op donderdag 15 april 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Arme Marie, het was zelfspot, geen Marie-spot.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
ik heb net een echte bosse bol gekrijgt.
ik doe het niet, doe het niet, doe het niet
precies!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel kk ver fietsen mens!
Hoewel, dan compenseer ik meteen de calories
Ik denk dat het goedkoper is om er zelf ff 1 te gaan halen bij de bakkertquote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies!
Maar ja kan ook de trein pakken, station is hier om de hoek.
Er komt nu een voorbij geraast....
ja maar dees kan je alleen maar in den bosch halenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het goedkoper is om er zelf ff 1 te gaan halen bij de bakkert
Jan de Grootquote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja maar dees kan je alleen maar in den bosch halen
ga maar naar huis dan!quote:
je doet het wel, sterker nog, terwijl je dit leest heb je de bek vol slagroomquote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
ik heb net een echte bosse bol gekrijgt.
ik doe het niet, doe het niet, doe het niet
echt nietquote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
je doet het wel, sterker nog, terwijl je dit leest heb je de bek vol slagroom
sorry, ik versta je niet goed. Er zit nog wat chocola op je lipquote:
hij staat hier naast me te staanquote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry, ik versta je niet goed. Er zit nog wat chocola op je lip
oh jee, waar heb je die vent opgescharreld?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
Onze klusjesman heeft een pension in Roemenie.
www.goedkoperdangoedkoop.nlquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh jee, waar heb je die vent opgescharreld?
werkspotquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh jee, waar heb je die vent opgescharreld?
das mooi voor hem Mariequote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
Onze klusjesman heeft een pension in Roemenie.
Dan heeft hij een probleem, een zeer been en hij kan nie werken nie!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
Nee, het is een Nederlander, niet dat dat er toe doet. En hij heeft een Roemeense vrouw. Vandaar.
Ik zit alleen met 1 ding. Maar ik weet niet of dat zijn probleem is of het mijne.
Werkspot is voor zover ik weet 'wit'.Maar ik vroeg hem laatst of hij verzekerd was, voor zichzelf dus, en dat was hij niet.
Dus wat zou er nu gebeuren als hij tijdens werkzaamheden ana mijn huis zijn been breekt ofzo?
tricky, maar toch gewoon zijn probleem. als ie zwart werkt, en dat doet ie, is dat WEL jouw probleem ivm Wt Ketenansprakelijkheid.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
Nee, het is een Nederlander, niet dat dat er toe doet. En hij heeft een Roemeense vrouw. Vandaar.
Ik zit alleen met 1 ding. Maar ik weet niet of dat zijn probleem is of het mijne.
Werkspot is voor zover ik weet 'wit'.Maar ik vroeg hem laatst of hij verzekerd was, voor zichzelf dus, en dat was hij niet.
Dus wat zou er nu gebeuren als hij tijdens werkzaamheden ana mijn huis zijn been breekt ofzo?
WTFUFR?!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
tricky, maar toch gewoon zijn probleem. als ie zwart werkt, en dat doet ie, is dat WEL jouw probleem ivm Wt Ketenansprakelijkheid.
er missen ltters in jouw zn.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
tricky, maar toch gewoon zijn probleem. als ie zwart werkt, en dat doet ie, is dat WEL jouw probleem ivm Wt Ketenansprakelijkheid.
contractje opstellen dat verzekering zijn probleem is.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
Waaruit maak jij op dat hij zwart werkt?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
k wt het.quote:
hij is niet verzekerd.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat hij zwart werkt?
omdat ie bij jou aan het klussen isquote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat hij zwart werkt?
ja wut?quote:
ookquote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
omdat ie bij jou aan het klussen is
ja tot op de laatste centquote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
voor z'n eigen, witte gij wel wat dat kost
zijn er marokkanen?quote:
Maar misschien is ie daarvoor wel verzekerd. Hij is toch alleen niet verzekerd tegen letsel?!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
enne WA werkt niet want beroepsmatig bezig.
let op, dus als ie bij jou iets kapot maakt, kannie dat niet betalen
3% van je jaaromzet. denk!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar misschien is ie daarvoor wel verzekerd. Hij is toch alleen niet verzekerd tegen letsel?!
quote:
je hoeft mij niet te gelovenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, en dan is het maar gelijk zwart?!?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
leuk he.. baas zijn...
heb je J. wel een bos bloemen gegeven aangezien zij nou de officebitch is.
ze is hier bijna nooit, zit al 2 weken op 2 dagen na alleen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
leuk he.. baas zijn...
heb je J. wel een bos bloemen gegeven aangezien zij nou de officebitch is.
ja vond zij ookquote:
Weet ik veel. HIj heeft gewoon een bedrijfje.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te geloven
als hij voor 1000 werkt, betaalt ie dan de sociale premies en belastingen?
doet ie dat niet en hij heeft controle BETAAL JIJ.
dan verdient ze ook niksquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze is hier bijna nooit, zit al 2 weken op 2 dagen na alleen.
ik rust mijn koffer. Lees even de wet er op na.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik veel. HIj heeft gewoon een bedrijfje.
toch wel, op miraculeuze wijzequote:
doe jij dan ook "special servicing" ?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zet mij ook maar op de loonlijst.
ik stuur Colt minstens 2 keer per mnd. langs met mcdonalds.
moet je eerst vertellen wat het inhoud.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe jij dan ook "special servicing" ?
denk het niet
you know you know itquote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moet je eerst vertellen wat het inhoud.
zorg dat je je niet vergist, het ene eet je op, het andere ruik je aanquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
zorg dat je je niet vergist, het ene eet je op, het andere ruik je aan
Viootjes kun je eten. Vond ze niet lekker, maar je kunt ze wel eten.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
bloemen moet je ook kunnen eten.
Het lijkt me ook helemaal niks. Waar smaakt het naar (nee niet zeggen; naar viooltjes)?!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Viootjes kun je eten. Vond ze niet lekker, maar je kunt ze wel eten.
Ik vond het bitter... en saai.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het lijkt me ook helemaal niks. Waar smaakt het naar (nee niet zeggen; naar viooltjes)?!
Blommen zijn ook om naar te kijken, niet om op te vritte nie!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond het bitter... en saai.Beter kan ik het niet omschrijven, ze zien er leuker uit dan ze smaken.
B. Haas VOF, voor al uw ellende en meer!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
een bedrijfje hebben en jezelf niet verzekeren. Uhuh
Stond in het recept van de salade.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blommen zijn ook om naar te kijken, niet om op te vritte nie!
Je kan je bijna niet voorstellen dat die mooie gekleurde blommekes bitter zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond het bitter... en saai.Beter kan ik het niet omschrijven, ze zien er leuker uit dan ze smaken.
Dus jij naar het tuincentrum en een tray met viooltjes gehaald.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stond in het recept van de salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |