Thnx, ben er blij mee. Had er wel eens eerder naar zitten kijken naar een vintage krabbertje. De prijzen zijn op Ebay in een paar jaar voor een mooi en niet afgeragd exemplaar echt keihard de lucht ingeschoten. Het is een gewild collectors item geworden. Dus als je plannen hebt voor een Fatboy of een Aristocrat zou ik niet te lang wachten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:24 schreef El-a-Menthol het volgende:
Zo een wil ik ook nog eens.
Voorlopig heb ik te veel gear maar zo iets koop ik in de toekomst nog eens.
En misschien ook een Fatboy.
Erg mooi model van Gillette, en met meer ervaring kun je hem verder open draaien.
Nooit te mild of te agressief. Mooi dingetje!
Bedankt! Gelijk 5 besteld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:59 schreef lukaon het volgende:
[..]
Thnx, ben er blij mee. Had er wel eens eerder naar zitten kijken naar een vintage krabbertje. De prijzen zijn op Ebay in een paar jaar voor een mooi en niet afgeragd exemplaar echt keihard de lucht ingeschoten. Het is een gewild collectors item geworden. Dus als je plannen hebt voor een Fatboy of een Aristocrat zou ik niet te lang wachten.
Deze Aristocrat is misschien iets voor jou, een echt koopje!![]()
http://auburn-newyork.olx(...)n-used-iid-389329288
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trying is the first step towards failure"
"All normal people love meat. ... You don't win friends with salad."
"If God didn't want us to eat animals, why did he make them out of meat?"
(Homer J. Simpson)
Het was heel erg warm, maar dat wisten ze nog niet op het moment dat ze ja zeiden natuurlijk. Het heeft ze de nodige aandacht opgeleverd. Mensen die kwamen kijken, het was af en toe ook op grote videoschermen te zien, wachttijd liep volgens het festivalkrantje op tot meerdere uren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:14 schreef El-a-Menthol het volgende:
Aparte locatie voor zoiets... of juist heel slim (was het niet stervens warm daar?).
Die revamp service verkoopt ook safety razors die al opgeknapt zijn.
Stuk duurder maar of je niks op te sturen, misschien als ik eens flink wat $ over heb.
Mijn buurman had het er laatst over, en ik heb eens ff op internet gekeken, maar dat lijkt me echt heel erg gaaf! Toch maar eens een keer de trip naar rotterdam maken denk ik, om me eens goed te laten scherenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op Lowlands heb ik het werk van Schorem mogen aanschouwen. Scheren met open messen, natte en koude doeken, vakwerk hoor! Heb er alleen zelf geen gebruik van gemaakt
Niet specifiek deze maar de 2 beste Nederlandse wet-shaving winkels vind ik en velen met mij:quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef lukaon het volgende:Weet iemand waar je deze ook in Nederland kunt krijgen? Tips voor andere koopjes zijn ook welkom!
[ afbeelding ]
Ik koop mijn spullen altijd hier:quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef El-a-Menthol het volgende:
[..]
Niet specifiek deze maar de 2 beste Nederlandse wet-shaving winkels vind ik en velen met mij:
Barbiere di figaro
The Dutch Shaving Shop
Verder kun je op eBay kijken en UK sites zoals Shaving.ie, succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |