Dat kan dus niet. Laatst geprobeerd, lege kratten pakt hij niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef ruud.nl het volgende:
Als het niet gaat, kun je de krat en de flesjes natuurlijk ook afzonderlijk in die automaat steken/zetten.
Dan druk je op de bel die naast de automaat hangt zodat een medewerker dat ding even aanslaat.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Laatst geprobeerd, lege kratten pakt hij niet.
Kan een medewerker buiten het systeem om werken? Het klinkt een beetje fraude gevoelig.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan druk je op de bel die naast de automaat hangt zodat een medewerker dat ding even aanslaat.
AH Museumplein heeft geen bel.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan druk je op de bel die naast de automaat hangt zodat een medewerker dat ding even aanslaat.
Dat doet hij inderdaad. Ik zie dat de Jupiler flesjes van een ander formaat zijn, maar ik heb hier geen weegschaal waarmee ik het gewicht kan vergelijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Volgens mij registreert ie het gewicht, zelfde als je een krat inlevert met 1 flesje eruit.
Dus als je 3/4 flesjes vult met zand krijg je het statiegeld van de volle krat?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Volgens mij registreert ie het gewicht, zelfde als je een krat inlevert met 1 flesje eruit.
Nee in een kart lukt dat niet, hij kijkt naar de oogte van de flesjes en die zijn ook iets anders. 25 cl flesjes (jupiler) zijn anders dan de euro 30 cl flesjesquote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
moet lukken hoor. ook zonder etiket telt hij ze mee
Dan heb ik mazzel dat ik in totaal nog 2 flesjes Jupiler heb staan! Bedankt voor de reacties mensen, ik laat zo wel even weten of het gelukt is.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan niet. Jupilerflesjes zijn een andere maat. Als je de Jupilerkrat wilt inleveren, moet je er minimaal één Jupilerflesje inzetten.
Bavariaflesjes in een Jupilerkrat stoppen is godslastering trouwens, maar dat terzijde.
Statiegeld over vol/leeg krat is gelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus als je 3/4 flesjes vult met zand krijg je het statiegeld van de volle krat?
dat niet, anders kun je ook iets anders erin stoppen met het gewicht van een flesje, en wat als er een vol flesje tussenzitquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Klopt, er moet minimaal 1 flesje in zo'n krat zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Laatst geprobeerd, lege kratten pakt hij niet.
Nee, ik had een keer een kapot flesje in een krat zitten en die weigerde mooiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wist niet dat juplier ander formaat flesjes had.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee in een kart lukt dat niet, hij kijkt naar de oogte van de flesjes en die zijn ook iets anders. 25 cl flesjes (jupiler) zijn anders dan de euro 30 cl flesjes
0,33cl ftw!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
* Erosjuhhh drinkt alleen grolsch
Ze zaten vast. Lees de OP.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef ruud.nl het volgende:
5 minuten om 24 flesjes in zo'n automaat te steken?
Dat had ik dus ook, een half flesje waarvan de onderkant eraf was, maar die nam die wel, en ik kreeg ook wel gewoon volledig statiegeldquote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, ik had een keer een kapot flesje in een krat zitten en die weigerde mooiTerwijl wel gewoon al het glas er bij zat, gewicht was dus hetzelfde.
Nee, ik had er veel meer, twee grote AH tassen volquote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef ruud.nl het volgende:
5 minuten om 24 flesjes in zo'n automaat te steken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |