Coolquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef ForumGek het volgende:Nieuwe boards van Ride/K2 testen over 2 weken !
![]()
Ach komt vast wel goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:22 schreef BasjeB5 het volgende:
Als je op de live cam van Val Tho onderin kijkt wordt het echt slecht. Alle hele bruine plekken.
Hoop veranderd daar onderin zeg t.o.v. van vorig jaar met al die lopende banden enzo.
Tuurlijk komt goed en anders had eerder moeten gaan maar als beetje sneeuw ligt vergroot het wel de pret.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach komt vast wel goed
Enjoy every day, whatever the conditions
Er ligt altijd sneeuw met de meireis. Dus nu ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef BasjeB5 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt goed en anders had eerder moeten gaan maar als beetje sneeuw ligt vergroot het wel de pret.
Anders zitten we wel heel vroeg middags aan eht bier
De eerste dag was het zo'n ongelooflijk schijtweer. Sneeuw en wind. De 2de dag was het toen minder winderig en wat sneeuw en toen werd het alleen maar beter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:19 schreef CaLeX het volgende:
Vorig jaar zag het er ook zo uit, toen viel er (maandag op dinsdagnacht geloof ik) iets van 25~30 cm verse sneeuw. Massaal sneeuwballen gevecht gehad bij de opening van de lift toen
De eertste dag waren toch bijna alle liften dicht? Op die gondel (die je moet nemen als je gaat sleeën) na?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
De eerste dag was het zo'n ongelooflijk schijtweer. Sneeuw en wind. De 2de dag was het toen minder winderig en wat sneeuw en toen werd het alleen maar beter.
We hadden op een avond (volgens mij ook een beetje in het begin van de week) een etentje boven op de berg en daarna een fakkeltocht naar beneden.
Gewoon s'avonds laat door de poeder naar beneden gefakkeld
VOlgens mij was er wel meer open, maar het was wel schijtweerquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De eertste dag waren toch bijna alle liften dicht? Op die gondel (die je moet nemen als je gaat sleeën) na?
Toen zat ik om 10 uur al aan het bier vanwege het weerSmiddags nog wel ff geprobeert, maar was geen doorkomen aan. Dus toen lekker naar de tent gegaan.
Dat sleeën is trouwens wel een dikke aanrader om met een groep te doen, super grappig om er een race van te maken.
Er was niet veel open iig (die gondel lift was de laagste die open was)quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
VOlgens mij was er wel meer open, maar het was wel schijtweer
sleeën gaan we dit jaar ook doen. s'avonds een keer. Lijkt me wel lachen inderdaad. Vooral omdat ik een koningsleeër ben
Wij gaan s'avonds volgens mij en dan 2 keer, met drank tussen door. Kan niet goed gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er was niet veel open iig (die gondel lift was de laagste die open was)
[ afbeelding ]
pfff overdag is het al levensgevaarlijk, dus snachts zou ik niet zo heel snel doen :pquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wij gaan s'avonds volgens mij en dan 2 keer, met drank tussen door. Kan niet goed gaan
Tja, ik weet het niet precies, maar het gaat in ieder geval na het snowboarden gebeuren. Overdag ga ik me er niet mee vermoeien.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
pfff overdag is het al levensgevaarlijk, dus snachts zou ik niet zo heel snel doen :p
Als je maar niet doet zoals mijn beste vriend, de eerste beste piste naar beneden, zonder te kijken waar de start is
Veel plezier iig
Volgens Wintersporters.nl is het max 18 graden. Volgens Snow-forecast wordt het 5 graden in het dal en gaat het vanaf zaterdag sneeuwen als je wat hoger gaatquote:
Best grappig eigenlijk. Een paar jongens die we kennen hebben een board bij Mes en Vork in de grond gezet en zijn af gaan wachten wat er gebeurd. Een paar mannen op gewone schoenen hebben geprobeerd hem mee te nemen. Zijn ze er achteraan gegaan en is hij uiteindelijk door de politie mee genomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:02 schreef MarcoD het volgende:
Balen, erg jammer dat dit soort dingen gebeuren beter gaan die gasten gewoon werken voor hun geld en geen dingen gaan jatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |