Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me relaxed door deze titel![]()
Al wat minder misselijk Minilot?
dat heb ik dan ook gemistquote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
DE gaat als een speer, maar niet zo'n snelle speerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef minilot het volgende:
Iemand een statusupdate van DE paraat, of moet ik zelf even gaan graven?
Inderdaad, ík was niet zozeer misselijk, ik at gewoon een week niks wegens volstrekt uitblijven van eetlust.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
Ik zeg: doen!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pittenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja, Leintjeuh is nog ziek. Jullie lijken op elkaar
Nee, die ga ik daarna doen, want we hebben een knopje 'extra spoelen'quote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?
Die is net verschoond, en het vieze al gewassen.. dus dat is een beetje zonde danquote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pitten
ik zal me maar niet teveel uitlachen jij, ik neem het allemaal mee in het kung fu fightingquote:
varkenshaas gevuldquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, even inspiratie; wat kook ik voor miijn oom & tante? Vooraf tomaten-venkelsoep, toe chocomousse, maar wat als hoofd?
gordijnen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Oeh!! En een slaapzak!! Ik denk dat ik ook een slaapzak ga wassenGrotere trommels FTW!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed stuk vlees (Entrecote of zo iets) met simpele groente/krieltjes.. Of een kippetje (of 2 piepkuikens, ieder een hele helft!) uit de oven met een lekkere stuffing (en dus groentjes en patattenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, even inspiratie; wat kook ik voor miijn oom & tante? Vooraf tomaten-venkelsoep, toe chocomousse, maar wat als hoofd?
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
gordijnen?Heb niet echt gordijnen, ja vrij dunne vouwgordijnen, maar die zijn zeker aan een wasbeurt toe!! En er zit ook een 'gordijn programma' opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb niet echt gordijnen, ja vrij dunne vouwgordijnen, maar die zijn zeker aan een wasbeurt toe!! En er zit ook een 'gordijn programma' op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef cybermans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je dit niet andersom?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.
weinig tijd in de keuken: iets uit de oven of stoof
veel tijd in de keuken: iets bewerkelijks zoals biefstuk (of variant daarvan)
Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. Pfffquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.
weinig tijd in de keuken: iets uit de oven of stoof
veel tijd in de keuken: iets bewerkelijks zoals biefstuk (of variant daarvan)
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met een wok? of is dat niet exotisch genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. PfffEn weinig tijd om boodschappen te doen. En mijn oom vindt het denk ik leuk als het een beetje exotisch is - iets wat ze thuis nooit eten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef cybermans het volgende:
[..]Daar ga ik eens even goed over na denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. PfffEn weinig tijd om boodschappen te doen. En mijn oom vindt het denk ik leuk als het een beetje exotisch is - iets wat ze thuis nooit eten.
haha ik niet meer, sinds ik ziek ben geworden van dat vieze rauwe eiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..![]()
Ik weet het niet - ik dacht aan risotto, maar dan sta je zolang in de keuken. maar wok vind ik dan weer zo'n 'slordig' gerecht.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
iets met een wok? of is dat niet exotisch genoeg
ik eet pasta carbonara nooit anders dan op de traditionele manier - nou ja, ik doe er een lepel room doorheen, maar geen champignongs ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..![]()
Of.. en dat is echt mega lekker, een roerbaksel met groentes (peultjes, groene asperge, rode ui, sinaasappel e.d.) en daarbij eendeborstfilet wat eerst even goed is dichtgeschroeid in een bepaald sausje. Was echt mega super lekker maar zou het recept even bij mijn vriendin moeten navragen..
Nou ja, je begint en eindigt natuurlijk nogal klassiek, met tomatensoep voor en chocolademousse na. Misschien wat merkwaardig om daar een bizar experimenteel of exotisch hoofdgerecht tussen te stoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Risottoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet - ik dacht aan risotto, maar dan sta je zolang in de keuken. maar wok vind ik dan weer zo'n 'slordig' gerecht.
Aaaah. Ik maak het mezelf ook niet makkelijk ofzo
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Oeh!! En een slaapzak!! Ik denk dat ik ook een slaapzak ga wassenGrotere trommels FTW!!
ik niet bepaald, wel een berg wasgoed wat er gelijk in moestquote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Wat nou rustig aan doenJullie gaan echt megasnel
Ik heb net weer een bestelling geplaatstNieuwe CF-kaartjes
2x 16 GB
en een 2 TB harde schijf
Ik ga ruimtegebruik krijgen
Leuk hoor, zo'n nieuwe camera
[..]![]()
Jij bent happy
Ik had hetzelfde toen mijn nieuwe wasmachine en droger kwamen
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik niet bepaald, wel een berg wasgoed wat er gelijk in moest
geen droger voor mijquote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En zo lekker dat het dan droog uit de droger komt
Geen katten meer die in de wasrekken kunnen gaan hangen
*opgeslagen*quote:Op woensdag 14 april 2010 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat te denken van iets lente-achtigs met kip en groene asperge en sjalotjes?
Ik maakte vorige week dit recept en het was erg lekker én erg makkelijk.
Ik bedoel ook niet exotisch als in superwild met schapenmagen en bergen koriander, maar gewoon iets wat m'n oom en tante normaal niet eten - dus geen varkenshaas of dingen met veel gekookte aardappels ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, je begint en eindigt natuurlijk nogal klassiek, met tomatensoep voor en chocolademousse na. Misschien wat merkwaardig om daar een bizar experimenteel of exotisch hoofdgerecht tussen te stoppen.
Wat te denken van iets lente-achtigs met kip en groene asperge en sjalotjes?
Ik maakte vorige week dit recept en het was erg lekker én erg makkelijk.
Bovendien, met een enigzins licht hoofdgerecht hebben je gasten daarna zowaar nog trek in een chocolademousse.
Heeel veel succes! Ik hoop dat je 1 van de 8 bentquote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Braamyo het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!! OMG !!!!!!!!!![]()
Ik mag vrijdag morgen meedoen aan de intest van de inzending van het 17e Bateljon NKL Speedmars team !!!!!!!!
Moet het opnemen tegen de 30 snelste speedmarsers van het bateljon om een plekkie te krijgen
![]()
Dat worden de 5 zwaarste Kilometers van mijn leven !en ze nemen slechts 8 man aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heeel veel succes! Ik hoop dat je 1 van de 8 bent
5 Kilometer Speedmars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenue: Kisten, Broek, T-shirt, basis jas, baret.
Bepakking: 10 KG rugzak, 5 kg Wapen.
Uitvoering: 400 meter sprinten, 100 meter uitscheuren.
Geschatte te behale tijd. <26 minuten.... das een halve minuut onder mijn persoonlijk record.
De eerste 8 gaan trainen om het 17e Bateljon te vertegenwoordigen op het Nederlands Kampioenschap Speedmarsen![]()
Geschatte kans: Niehiel ! (4 maanden niet getrained)![]()
Ik!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Aure het volgende:
Ohja is hier iemand die het maartnummer van Delicious heeft?
Is dat vocht wat je net tijdens het hardlopen verbrand hebt? Of ben je echt super goed bezigquote:
Yayquote:
moet alleen maar harder lachen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal me maar niet teveel uitlachen jij, ik neem het allemaal mee in het kung fu fighting
Vanavond flink trainen, morgen flink spieren tot rust laten komen in het water. Veel eten, veel drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thx haag !
Je kans is pas nihil als je niet meedoet! Dat is toch geen mentaliteit voor een fuselier!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
5 Kilometer Speedmars.
Tenue: Kisten, Broek, T-shirt, basis jas, baret.
Bepakking: 10 KG rugzak, 5 kg Wapen.
Uitvoering: 400 meter sprinten, 100 meter uitscheuren.
Geschatte te behale tijd. <26 minuten.... das een halve minuut onder mijn persoonlijk record.
De eerste 8 gaan trainen om het 17e Bateljon te vertegenwoordigen op het Nederlands Kampioenschap Speedmarsen![]()
Geschatte kans: Niehiel ! (4 maanden niet getrained)![]()
En fietsen en zwemmenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker weer een uur gezwommen, 2e keer deze week.Met goed weer is het toch leuker om naar het zwembad te fietsen dan wanneer het -5 graden met natte sneeuw is.
HHOOEE"AAAAAAAAAA, yes M'AMquote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kans is pas nihil als je niet meedoet! Dat is toch geen mentaliteit voor een fuselier!![]()
En wat is uitscheuren? Klinkt alsof het een spagaat is.....
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
HHOOEE"AAAAAAAAAA, yes M'AM
Uitscheuren is als je van die enorm grote passen zet, dat je zo je geslachtdeel uit elkaar voelt trekken. Dat je denkt dat je niet meer verder kan...Wat heb dat nou voor nut? Of is dat nuttig in een mijnenveld ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Eet smakelijk en trainze dus!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Braamyo het volgende:
Dan nu eten.
Voorbereidende training noemen we dat![]()
![]()
Veel plezieren tot straks allemaal
Oei lekker!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef minilot het volgende:
Jeej, al weken geen brooddeegje gekneed - nu eindelijk weer eens. Niks voelt zo lekker aan je handen als deeg en niks ruikt zo lekker als gist!
Straks zacht naanbrood bij de avocadosalade!
Dat was ik ook. Tot ik ontdekte dat sommige dingen gewoon nog warm blijven na het garen of dat je ze op kan warmen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:57 schreef minilot het volgende:
Yup, gek is dat. Mijn moeder denkt dat ik hartstikke moeilijk en raar en exotisch kook, maar ik word vooral zenuwachtig van iets als gekookte aardappelen, groente, een stuk vlees en saus. Hoe krijg je dat in godsnaam allemaal tegelijk klaar? Daarvoor ben ik echt een te chaotische kneus.
Google is in dit geval niet je vriend?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maak zo lekker wontons met spinazie, zwarte bonen en sinaasappelDe vulling is in 10 minuutjes gemaakt en zeer smakelijk
Nu nog even bedenken waar ik het recept in 's hemelsnaam heb gelaten
Ik heb met kerst inderdaad weleens een draaiboek van 2 pagina's gemaaktquote:Op woensdag 14 april 2010 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Tot ik ontdekte dat sommige dingen gewoon nog warm blijven na het garen of dat je ze op kan warmen.
Maar ik vond dat het moeilijkste van leren koken ja.![]()
Met ingewikkelde menu's maak ik tegenwoordig een draaiboek en zo niet, dan tafelen we wat langer.
En het leukste is dat het went en dat je na en poos je hand er niet meer voor omdraait.
Ik had mijn draaiboek ooit niet goed gelezen. Het filodeeg voor de eerste gang was dus niet ontdooit. Niemand had er een probleem mee dat we eerst soep aten......quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb met kerst inderdaad weleens een draaiboek van 2 pagina's gemaakt
Google is niet mijn vriend nu; het kwam volgens mij uit een boek. Ah well. ik vind het wel.
Succes manquote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Braamyo het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!! OMG !!!!!!!!!![]()
Ik mag vrijdag morgen meedoen aan de intest van de inzending van het 17e Bateljon NKL Speedmars team !!!!!!!!
Moet het opnemen tegen de 30 snelste speedmarsers van het bateljon om een plekkie te krijgen
![]()
Dat worden de 5 zwaarste Kilometers van mijn leven !en ze nemen slechts 8 man aan
Groentes blancheren die leuk bij elkaar kleuren. Tahoe afdrogen en lang laten marineren met ketjap en sambal. Bakken in olie.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef minilot het volgende:
Iemand een geniaal recept voor gado gado?
Ik zeg ook elke week dat ik naar de kapper ga.....quote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef LieLie het volgende:
Zo, gegeten, gedoucht, gekleed en geborsteld. (ik ga echt volgende week naar de kapper, dit duurt me te lang elke keer)
Nog maar weer even aan de studie!
niet van boven kaal laten scheren!! of milimeterenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef LieLie het volgende:
Zo, gegeten, gedoucht, gekleed en geborsteld. (ik ga echt volgende week naar de kapper, dit duurt me te lang elke keer)
Nog maar weer even aan de studie!
Juhh hier ook eentje die naar de kapper moet. Er zit totaal geen model in. Maar ik wil het niet korter, want het is al zo kort. Dus ik ga maar nog een tijdje modelloos door het leven denk ikquote:Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zeg ook elke week dat ik naar de kapper ga.....![]()
Het is echt te lang, het begint op een pluizig vogelnest te lijken.
Sommige vrouwen kunnen het anders goed hebben!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet van boven kaal laten scheren!! of milimeteren![]()
vind dat zo lelijk bij vrouwen
Vrouwen met stekelhaar is hetzelfde als mannen met moobs.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen het anders goed hebben!
Ben je mal!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet van boven kaal laten scheren!! of milimeteren![]()
vind dat zo lelijk bij vrouwen
Ik heb ook krullen en ik borstel het dus regelmatig, anders is het een zootjequote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb krullen en het model valt dus wel mee omdat het inkrult. Maar ik kam het nooit en krijg knopen als het te lang is.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Juhh hier ook eentje die naar de kapper moet. Er zit totaal geen model in. Maar ik wil het niet korter, want het is al zo kort. Dus ik ga maar nog een tijdje modelloos door het leven denk ik
Doe maar niet nee, bijna alle Duitsers die ik ooit zie (bij de d-tuin) hebben stom haarquote:Op woensdag 14 april 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]doe het volgende week wel als ik weer in NL ben. Hier in Duitsland een goede kapper vinden durf ik niet zo
Lielie, vind je het niet erg om zoveel te reizen, ook naar je werk? Dat lijkt me ook een pokkeneind naar the middle of nowhere?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, bijna alle Duitsers die ik ooit zie (bij de d-tuin) hebben stom haar(en stomme kleren, je ziet ze echt gewoon van een afstandje, dan denk je bij jezelf: het is vast een Duitser. En ik heb het altijd nog goed gehad
)
Duitsers stralen het ook gewoon uit dat duitser zijn. Heel vreemd. Maar dat ligt ook aan het gezicht, niet alleen aan het haarquote:Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, bijna alle Duitsers die ik ooit zie (bij de d-tuin) hebben stom haar(en stomme kleren, je ziet ze echt gewoon van een afstandje, dan denk je bij jezelf: het is vast een Duitser. En ik heb het altijd nog goed gehad
)
Niet als je zelf ook al in de middle of nowhere woont, steertjequote:Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lielie, vind je het niet erg om zoveel te reizen, ook naar je werk? Dat lijkt me ook een pokkeneind naar the middle of nowhere?
Zingse!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Sjesus, Oirschot is echt aan het eind vd wereld
Zeker als je terug in een gigafile staat
Zingen
Ik dacht dat je in een andere provincie woonde?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet als je zelf ook al in de middle of nowhere woont, steertje
Ik ben in 20-25 minuten op het werk.
Hebben jullie naar Braam gezwaaid?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef golfer het volgende:
Terug van de wereldreis Bloemendaal-Oirschot-Bloemendaal.
Terugreis duurde 2 1/2 uur. Fijne files toch altijd.
Ik hou ook absoluut niet van vrouwen met kort haar. Niet bij mezelf maar ook niet bij andere vrouwenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen met stekelhaar is hetzelfde als mannen met moobs.
Je weet toch waar ik woon?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in een andere provincie woonde?
Ik ben in 15 min fietsen in een andere provincie, dat zegt niks!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in een andere provincie woonde?
We zitten hier ook vlak aan de grens met een andere provincie, en Duitslandquote:Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben in 15 min fietsen in een andere provincie, dat zegt niks!
ROFL!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Raam opengedaan en heel hard tussen de giertanks HOEOEOEOEOE'AAAAAAA geroepen![]()
Nu echt zingen
Tuin is bij de Duitsers, anders kwamen er niet zoveel Duitsersquote:Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je weet toch waar ik woon?
En volgens mij weet je ook welke tuin het is
Juist jaquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tuin is bij de Duitsers, anders kwamen er niet zoveel Duitsers
Ik dacht altijd dat je in de provincie Utrecht woonde, maar Google Maps leert me idd dat je er erg dichtbij woont.
Je woont precies tussen Isabeau en je werk in
mannen met lang haarquote:Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou ook absoluut niet van vrouwen met kort haar. Niet bij mezelf maar ook niet bij andere vrouwen
Eigenlijk vind ik mannen met lang haar ook leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik zal er ff in Google Streetview doorheen crossenquote:
Ik spreek je daarover wel weer over 2 uur.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Succes met ingemaakt worden door een degradatiekandidaat, GolferPSV gelegenheidssupporter vanavond
Er valt maar een klein stukje te crossen geloof ik, onze straat in elk geval nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal er ff in Google Streetview doorheen crossen
Ben zelf 18 jaar opgegroeid in een polderdorpje. Moet me nog steeds aanpassen als ik in een grote stad kom.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen met lang haarniet mijn ding.
net gegeten, een lekker makkelijke pizza (Casa di Mama ham/champignon). was mn 1e Casa di Mama en lekker!
jij kreeg lamsburgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat je niet zoveel op zak had als deze automaatquote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
Isa!
http://www.spitsnieuws.nl(...)ak_in_hoogeveen.html
je had ook wel wat mogen lenen hoor
Met de eftelistquote:Op woensdag 14 april 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minilot, weet je wat me nou leuk lijkt? Een dagje Efteling met jou en wat meer mensen van de CUL slowchat (niet te grote groep graag) en dan kan jij ons allemaal leuke dingetjes aanwijzen die een gewone bezoeker altijd over het hoofd ziet
En daarna eten bij De Eeterij in Den Bosch
![]()
Ik doe dat soort dingen eerst weken, in sop of water.... Weken is het nieuwe boenen bij mij.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, winterjas is weer fris! Kan ik er nog een seizoen van gaan genieten aan het einde van het jaar![]()
Nu de 2 windjacks met Techwash.. kijken of de mijne schoon wordt. Was er eens genadeloos mee op mijn buik gevallen in de modder en nooit schoongemaakt
Ik ga er van uit dat mijn supernieuwewasmachine magische krachten heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen eerst weken, in sop of water.... Weken is het nieuwe boenen bij mij.
Veel vertrouwen in techniek.....nicequote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga er van uit dat mijn supernieuwewasmachine magische krachten heeft![]()
![]()
Oh was het al begonnen?quote:
Wel in deze supernieuwewasmachinequote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in techniek.....nice
Met alleen viezig zou het kunnen lukken. Mits magische krachten.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dus iets minder.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ouderwets heeft zo zijn voordelen......quote:Op woensdag 14 april 2010 19:36 schreef cybermans het volgende:
ik probeer hier ook voetbal te kijken maar stink internet is hier te langzaam
Ga es leren jij, je houdt niet van herkansingenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
Wie geeft me nog een duwtje in de rug voor vanavond? #ikwilniemeerikwilniemeer
leren of je krijgt een schop onder je holquote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
hup!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
Ga nog even studeren, stel jezelf een limiet. Als je nu nog alles moet leren ben je toch al te laat. Je gaat bv tot 21.00 uur studeren. Voor die tijd negeren we je, daarna mag je fijn afreageren. Zoiets?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb 45 betaald voor 13 nummers, dus daar heb je dan best lang plezier van. En als het tegenvalt is het nog geen megamiskoopquote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Ga es leren jij, je houdt niet van herkansingen
En bedankt nog! Voor t recept![]()
Ik zit er trouwens over te denken om een abo te nemen.. Is het het geld waard?
Dat is wel een ideequote:Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga nog even studeren, stel jezelf een limiet. Als je nu nog alles moet leren ben je toch al te laat. Je gaat bv tot 21.00 uur studeren. Voor die tijd negeren we je, daarna mag je fijn afreageren. Zoiets?
aangezien je nog aan het fokken bent:quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel een ideeMoet ook niet te laat gaan slapen, morgen om zes uur weg..
Eredivisie live?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Cybermans: waar op tv is voetbal?
Dan mag je van 21.00 tot 22.00 fokken.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel een ideeMoet ook niet te laat gaan slapen, morgen om zes uur weg..
Thuis. TV. Eredivisie Live.quote:
tis rust nuquote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hup jij, roeien! Tv ervoor en gaan!
Ik sla vandaag het roeien over.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
Hup jij, roeien! Tv ervoor en gaan!
Tss, tss, tss....quote:
dankjewel, tis 2-0 joepie!!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
Je kan hier online kijken
http://www.p2p4u.net/watch/16296/2/watch-willem-ii-vs-ajax-.html
wel engels commentaar met een zuid-afrikaans (?) accent
Ocherm, waar heb je dat aan verdiend?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben muziek aan t luisteren op youtube, stuit ik ineens hierop:
![]()
soms zoek ik dit soort dingen expres op, dan word ik weer vrolijkquote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ocherm, waar heb je dat aan verdiend?
Dat kan beter: iig een goeie gitaarsolo....quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms zoek ik dit soort dingen expres op, dan word ik weer vrolijk
zoals deze; een klassieker:
een duet tussen hen en Rutgerquote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan beter: iig een goeie gitaarsolo....
Hoeft niet. Als Twente een keer gelijk speelt is dat ook al genoeg voor ons als wij blijven winnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef cybermans het volgende:
zow 2-0 voor ajax... mooi... Twente nu nog een keer verliezen!
Je hebt rare torren in je hoofd!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een duet tussen hen en Rutger![]()
Wat een ouwelullenmuziek zegquote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Dat kan beter: iig een goeie gitaarsolo....
true, maar jij zegt bij salaris onderhandelingen toch ook niet wat je exact wil verdienen maar wat erbovenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als Twente een keer gelijk speelt is dat ook al genoeg voor ons als wij blijven winnen.
Het idee achter speedmarsen is dat je 3Km in 21 minuten volbrengt terwijl je voledig bepakt en bewapend bent. En na die 3 Km nog voledig inzetbaar en uitgerust. De snelheid word daarbij gemaakt in het uitscheuren terwijl de rust in het joggen ligt.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat heb dat nou voor nut? Of is dat nuttig in een mijnenveld ofzo?
ja het centrum zou gespaard blijven maar schijnt dat vanaf 20.30u daar toch ook brand is. Hoe is t ontstaan?quote:
Hier word een Metal Chick herborenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
En ik dacht dat ik te soft was/afzien nooit leuk zou vinden.....
Ik heb herontdekt dat ik het leuk vind om mezelf af te beulen, mits verantwoord dat er niks stuk gaat.
Muziek uit de tijd van Krakkemiekequote:Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe lul, hoewel vrouw
Bergen aan Zee.. dat is nu ook helemaal geëvacueerd.. Heb daar kennissen wonen (vrienden van mijn vader/stiefmoeder)..quote:
Niet raar imho. Ik ben nu al verslaafd aan sporten. Het voelt zo lekker....quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Kutfeyenoord
* Stereotomy gaat werken
Heb zin om te gaan sporten morgenRaar
LOL, als je zo tekeer kan gaan, ben je klaar voor vrijdag!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Braamyo het volgende:
Overigens net terug van sporten
5 Km Hardgelopen![]()
Ruim 2 uur in de fitness gehangen (actief dan wel he)
Ben weer trots op mezelf, mischien word het vrijdag nog wel wat
doen jullie beter dan ik. woensdag is mijn vaste zwemdag, en ik ben het vnv 'vergeten'quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet raar imho. Ik ben nu al verslaafd aan sporten. Het voelt zo lekker....
Borisz, ik ben jonger dan Golfer. Dus niet uit mijn jeugd.quote:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Bergen aan Zee.. dat is nu ook helemaal geëvacueerd.. Heb daar kennissen wonen (vrienden van mijn vader/stiefmoeder)..
Ik schrijf die dingen in mijn agenda als afspraken.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doen jullie beter dan ik. woensdag is mijn vaste zwemdag, en ik ben het vnv 'vergeten'
Ja het zit erg dicht bij het dorp he dit keer..quote:Op woensdag 14 april 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik kijk nu even naar RTV-NH.
Verplichte evacuatie van alle inwoners.
ik ben het niet vergeten, ik zat er de hele dag aan te denken "ohnee ik moet zwemmen". En dan niet gaan.. ik ben ook een laffe loempiaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik schrijf die dingen in mijn agenda als afspraken.
Nu is het therapie maar anders , staat dat rotsvast in mijn agenda.
Ja, zou mij niet verbazen als het dit keer weer is aangestoken.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
en alles afgezet vanwege ramptoerisme.. begrijpelijk. Vorig jaar al 4x brand geweest daar, en vermoedelijk door brandstichters.. klojo's
Nee hoor Lielie. Dat tentamen ga je lekker maken. Je hebt hard geleerd. Daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef LieLie het volgende:
Ik ga vrijdag weer lopen, hopelijk gaat het dan beter..
En dat tentamen morgen wordt echt een twee-uur-durende hel
en wat zullen ze nu lachend voor de tv zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zou mij niet verbazen als het dit keer weer is aangestoken.
Ik heb me er voor moeten aanmeldenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL, als je zo tekeer kan gaan, ben je klaar voor vrijdag!
En ze vragen je ook niet zomaar, zeker weten.
Dan moet je gewoon een uur zwemmen in je agenda schrijven.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben het niet vergeten, ik zat er de hele dag aan te denken "ohnee ik moet zwemmen". En dan niet gaan.. ik ben ook een laffe loempia
Jah tuurlijk is dat brandstichting geweest.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
en alles afgezet vanwege ramptoerisme.. begrijpelijk. Vorig jaar al 4x brand geweest daar, en vermoedelijk door brandstichters.. klojo's
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zoveel op zak had als deze automaat
ik ben voorquote:Minilot, weet je wat me nou leuk lijkt? Een dagje Efteling met jou en wat meer mensen van de CUL slowchat (niet te grote groep graag) en dan kan jij ons allemaal leuke dingetjes aanwijzen die een gewone bezoeker altijd over het hoofd ziet
En daarna eten bij De Eeterij in Den Bosch
![]()
wel de juiste ketjapquote:Lein! Lein! Ik ben babi ketjap aan het makenVrijwillig!
Zijn het vrouwen?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Den_Haag het volgende:
waarom ken ik de barmensen hier en krijg ik alle whiskey gratis?
Omdat je er te vaak komt en te veel zuiptquote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Den_Haag het volgende:
Ze vinden je leuk en je maakt dat anderen whisky drinken? Verkooptechnisch gezien?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
ik ben voor
[..]
wel de juiste ketjap
Handig!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Den_Haag het volgende:
dat had ik + alarm, maar ik kan niet luisterenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een uur zwemmen in je agenda schrijven.
Oh! Ik dacht dat je gevraagd was....quote:Op woensdag 14 april 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb me er voor moeten aanmeldenniemand vroeg me, mijn Opvolgend Peletons commandant lachte me zelfs uit
![]()
I'll FREAKING SHOW HIM SOME !!!!!
Zoals je over jezelf praat denk ik: die moet minstens maatje 44 hebben (gehad) net als ik. Maar als ik die foto zie vraag ik me af waar je je toch druk om maaktquote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk echt voor het eerst in máánden naar kleding op internet.
Omdat in nu gewoon denk 'dat ga ik straks weer passen, en dat ga ik straks weer passen, en dat gaat weer leuk staan en dat en dat en dat'
RROOAARRRquote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je gevraagd was....
Dan heb je nog meer moed om het het op te nemen tegen die anderen!
Ik heb het niet zo op engelse kreten maar: You prove him wrong!!!!![]()
uitgelachen worden geeft extra motivatie!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb me er voor moeten aanmeldenniemand vroeg me, mijn Opvolgend Peletons commandant lachte me zelfs uit
![]()
I'll FREAKING SHOW HIM SOME !!!!!
Nou, dat heb ik nu ook eigenlijk, die maat. Op die foto was ik nog wat lichter dan nu, dat als eerste. Plus dat het hem bij mij vooral op m'n heupen zit, en m'n bovenlichaam is veel slanker. Dat zie je op die foto ook wat minder natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals je over jezelf praat denk ik: die moet minstens maatje 44 hebben (gehad) net als ik. Maar als ik die foto zie vraag ik me af waar je je toch druk om maaktAls ik er zo uit zie als jij heb ik mijn lijn-doel bereikt!
ik hou het nu even bij Jack Daniel's. Bowmore hebben ze ook. en highland park.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Handig!Beetje lekkere whisk(e)y?
Dan ging ik toch echt voor de Bowmore ipv de Jackquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik hou het nu even bij Jack Daniel's. Bowmore hebben ze ook. en highland park.
Yeah!quote:
die heb ik al best veel gehad. moet het een beetje spreiden.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan ging ik toch echt voor de Bowmore ipv de Jack
Dat scheelt wel een kilo of 10-15 dan met die fotoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nu ook eigenlijk, die maat. Op die foto was ik nog wat lichter dan nu, dat als eerste. Plus dat het hem bij mij vooral op m'n heupen zit, en m'n bovenlichaam is veel slanker. Dat zie je op die foto ook wat minder natuurlijk.
ROFL!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
Kijk Golfer zo doe je dat http://www.thatvideosite.com/video/the_luckiest_hole_in_one_ever
Ik ben gewoon niet zo van de Jack (en andere Whisky in die smaakhoek). Dus tja, als er dan een Islay staat... Highland Park is ook prima trouwens.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
die heb ik al best veel gehad. moet het een beetje spreiden.
Nou, ik schrok laatst ook echt van hoeveel ik was aangekomen in het laatste jaar. Ik wist wel dat ik was aangekomen, maar voor m'n gevoel niet zo veel.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een kilo of 10-15 dan met die fotoMaar goed, dan kan ik het beter begrijpen ja, ik weet hoe je je voelt
Bij mij is het ook vooral de heupzone en wat buik er bij, maar een taille heb ik altijd gehouden..
Zo wil ik weer worden.. (iets voller is geen punt zolang het nog in maat 40 past)
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
Kijk Golfer zo doe je dat http://www.thatvideosite.com/video/the_luckiest_hole_in_one_ever
bij je heup kan er misschien wat vanaf maar tis ook je bouw neem ik aan. Een peer-lichaampje. Wees blij, schijnt gezonder te zijn dan een appellijf, en dat heb ikquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nu ook eigenlijk, die maat. Op die foto was ik nog wat lichter dan nu, dat als eerste. Plus dat het hem bij mij vooral op m'n heupen zit, en m'n bovenlichaam is veel slanker. Dat zie je op die foto ook wat minder natuurlijk.
ik heb uitgerekend; die vrouw op de 'dikke' scan weeg 113 kg. Jij ook?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik lijk op de dikke scan van Steer. Het zij zo. Ik ga nu voor conditie.
Nou, op zich wel ja, maar als ik weer goed sport en gezond eet, verdwijnt dat voor een groot deel. Dat heb ik eerder ervaren.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij je heup kan er misschien wat vanaf maar tis ook je bouw neem ik aan. Een peer-lichaampje. Wees blij, schijnt gezonder te zijn dan een appellijf, en dat heb ik
kruipolie? watte?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yeah!
Busje kruipolie naast bed zet. Voorkomt misschien het kreunen hier door de spierpijn... LOL!
ik ben totaal niet zo van de whiskey. Bourbon, en dan alleen de Wild turkeyquote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van de Jack (en andere Whisky in die smaakhoek). Dus tja, als er dan een Islay staat... Highland Park is ook prima trouwens.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nietEn ik zit nog maar zo kort in deze SC
Dat verklaart veel. Bourbon is weer niet aan mij besteed. Hoe meer turf en rook hoe beterquote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben totaal niet zo van de whiskey. Bourbon, en dan alleen de Wild turkey
Ik heb elke dag, ook als ik niet sport, spierpijn. Alles kraakt en piept als ik opsta. Dus ik zou willen dat ik voor het opstaan kruipolie in mijn gewrichten kon spuiten.........quote:
Wat zing je? Sample?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:![]()
Wat erg die brand
Jongens jongens wat is het nummer te gek wat ik ga zingen
Lost kijken
Toen ik die extreme jodium whiskey had gedronken, waardeerde ik bourbon meer...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Bourbon is weer niet aan mij besteed. Hoe meer turf en rook hoe beter
kan ik er wat aan doenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nietEn ik zit nog maar zo kort in deze SC
heb het omgekeerdequote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Bourbon is weer niet aan mij besteed. Hoe meer turf en rook hoe beter
wat zing je?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:![]()
Wat erg die brand
Lost kijken
Ah lol, wapenolie voor mensenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb elke dag, ook als ik niet sport, spierpijn. Alles kraakt en piept als ik opsta. Dus ik zou willen dat ik voor het opstaan kruipolie in mijn gewrichten kon spuiten.........
wild turkey is niet zoetquote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk/onpasselijk van Bourbon. Die weeïge zoetige smaak vind ik echt niet prettig.
Maar nu heeft iedereen gezegd dat je je best gedaan heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef LieLie het volgende:
Ik moet zo maar eens richting bed. Denk ik.
Al weet ik al wat er gaat gebeuren, dat gebeurt namelijk altijd als ik een tentamen heb en 'op tijd moet gaan slapen', dan lig ik wakker tot één uur ofzoDus ik probeer het vaak ook niet meer.
Die niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt wel! Alle bourbon is zoet!!
Ik heb hem geproefd, ik vond hem zoet! Nu vergelijk ik het dus wel met Islay achtige whisky he, niet met tia maria of zo.. dan is het niet zo zoet meer.. Maar ik vind het nog steeds een zoetige whiskey en dat vind ik niet lekker.. zo stroperig en zwaar.. neh.quote:
Laphroag ofzo? daar mag ik maar 1 van anders ga ik heel raar praten....quote:
Laphroaigh. Die is ook erg lekker. Maar qua jodium vind ik hem wel meevallen. Wel vrij veel turf/rook.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laphroag ofzo? daar mag ik maar 1 van anders ga ik heel raar praten....
smaken verschillenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb hem geproefd, ik vond hem zoet! Nu vergelijk ik het dus wel met Islay achtige whisky he, niet met tia maria of zo.. dan is het niet zo zoet meer.. Maar ik vind het nog steeds een zoetige whiskey en dat vind ik niet lekker.. zo stroperig en zwaar.. neh.
Hij staat nog stgeeds in de agenda (geloof ikquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan best goed tegen sterke drank en whisky. Maar na 2 glaasjes Laphroaigh ben ik uitgeteld.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Laphroaigh. Die is ook erg lekker. Maar qua jodium vind ik hem wel meevallen. Wel vrij veel turf/rook.
Tja, ik dacht: misschien helpt het, maar ze zijn niet te stoppenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef z80 het volgende:
lekker rustig aan (volgens de toppic starter).
lijkt wel een snel trein hier.
kom terug van sporten (zwemmen) en al bijna een toppic vol.
en nu ook aan de whisky, een goedkope single malt.
maar wel lekker om ze even weg te tikken
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
En nu is het tijd om verder te gaan met het kijken van Under Siege. Die goede oude knokfilmen-tijd
niet mijn schuld iig!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht: misschien helpt het, maar ze zijn niet te stoppen
Stuur ik je eens een kaartje, verkoop je 'mquote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij staat nog stgeeds in de agenda (geloof ik) dus ik kom kijken
![]()
Net al mijn oude CF-kaarten verkocht dus morgen nog maar een 16 GB erbij bestellen
iets eerder dan ik had gedacht
![]()
jah goed hequote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef z80 het volgende:
lekker rustig aan (volgens de toppic starter).
lijkt wel een snel trein hier.
kom terug van sporten (zwemmen) en al bijna een toppic vol.
en nu ook aan de whisky, een goedkope single malt.
maar wel lekker om ze even weg te tikken
Kijk ze !quote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef LieLie het volgende:
Oh,is ook terug en wil nog voetbal kijken. Blijf ik ook nog even op..
Moet ook nog even m'n lunch klaar maken..
Leuk liedje, kende het nog nietquote:Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar nu heeft iedereen gezegd dat je je best gedaan heeft.
Dus: je hebt je best gedaan en het komt goed!
Jij bent 'Tupelo Honey' ....http://www.youtube.com/watch?v=v2TQT5nk7es
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 14 april 2010 22:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kijk ze !
Wie speelt er en wie wint er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |