abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80308282
Was ie ineens op!
pi_80308300
Hallootjes!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 april 2010 @ 16:04:45 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80308318
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80308328
Hela minilot! Crisis weer bedwongen?
pi_80308376
Jaja, crisis was al drie weken geleden bedwongen. Ik doe niet aan langdurige ellende, daar ben ik te pragmatisch voor.
Het is vooral zo dat de Efteling weer open is, en de zon buiten schijnt. Al twee weken vrijwel geen teevee en computer aangehad.
pi_80308413
ik voel me relaxed door deze titel
Al wat minder misselijk Minilot?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80308419
Hey Minilot!! Dat is lang geleden!!

Zo, nieuwe wasmachine staat en meteen de kans gehad de lekbak schoon te maken, gatverdamme wat was die vies zeg! Door het lekken van de vorige was hij helemaal beschimmeld en zelfs er onder was het nat en schimmelig. Hoe de oude machine het voor elkaar kreeg naast de lekbak te lekken weet ik nog steeds niet. Maar ik ga er van uit dat dat allemaal tot het verleden behoort nu
pi_80308430
Iemand een statusupdate van DE paraat, of moet ik zelf even gaan graven?
pi_80308440
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
pi_80308467
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me relaxed door deze titel
Al wat minder misselijk Minilot?
Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.
pi_80308475
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
dat heb ik dan ook gemist
pi_80308494
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef minilot het volgende:
Iemand een statusupdate van DE paraat, of moet ik zelf even gaan graven?
DE gaat als een speer, maar niet zo'n snelle speer
Ze is thuis, en moet veel eten.
pi_80308516
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.
Inderdaad, ík was niet zozeer misselijk, ik at gewoon een week niks wegens volstrekt uitblijven van eetlust.

Lein dus wél misselijk?
pi_80308539
Hoezee, DE thuis! Tof!
pi_80308558
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oja, Leintjeuh is nog ziek. Jullie lijken op elkaar
pi_80308562
Oh, en we jassen er nogal wat topics door op het moment, dus ga niet teveel graven
pi_80308569
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
pi_80308576
weebee minilot

@laydina wat was er dan aan de hand met je sloten dat ze vervangen moesten worden?
pi_80308584
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
Ik zeg: doen!
pi_80308597
quote:
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?
pi_80308601
quote:
nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pitten
pi_80308827
Volgens mij ga ik zo maar eens hardlopen
pi_80308841
Hoi Minilot! Gezellig dat je er weer bent
pi_80308879
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oja, Leintjeuh is nog ziek. Jullie lijken op elkaar
pi_80308887
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?
Nee, die ga ik daarna doen, want we hebben een knopje 'extra spoelen' Nu zit mijn gewone winterjas er in.
pi_80308927
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef cybermans het volgende:

[..]

nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pitten
Die is net verschoond, en het vieze al gewassen.. dus dat is een beetje zonde dan
pi_80309016
Oeh! Oeh!! En een slaapzak!! Ik denk dat ik ook een slaapzak ga wassen Grotere trommels FTW!!
pi_80309054
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik zal me maar niet teveel uitlachen jij, ik neem het allemaal mee in het kung fu fighting
pi_80309057
Jongens, even inspiratie; wat kook ik voor miijn oom & tante? Vooraf tomaten-venkelsoep, toe chocomousse, maar wat als hoofd?
pi_80309093
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, even inspiratie; wat kook ik voor miijn oom & tante? Vooraf tomaten-venkelsoep, toe chocomousse, maar wat als hoofd?
varkenshaas gevuld
pi_80309110
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Oeh!! En een slaapzak!! Ik denk dat ik ook een slaapzak ga wassen Grotere trommels FTW!!
gordijnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80309135
quote:
Een goed stuk vlees (Entrecote of zo iets) met simpele groente/krieltjes.. Of een kippetje (of 2 piepkuikens, ieder een hele helft!) uit de oven met een lekkere stuffing (en dus groentjes en patatten ) zo iets? Voor een lekkere vulling mag je me roepen.. heb nog wel 2 hele fijne aanraders
pi_80309192
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef cybermans het volgende:

[..]

gordijnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet echt gordijnen, ja vrij dunne vouwgordijnen, maar die zijn zeker aan een wasbeurt toe!! En er zit ook een 'gordijn programma' op
SPOILER
pi_80309255
quote:
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.
weinig tijd in de keuken: iets uit de oven of stoof
veel tijd in de keuken: iets bewerkelijks zoals biefstuk (of variant daarvan)
pi_80309287
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb niet echt gordijnen, ja vrij dunne vouwgordijnen, maar die zijn zeker aan een wasbeurt toe!! En er zit ook een 'gordijn programma' op
SPOILER
SPOILER
  woensdag 14 april 2010 @ 16:27:39 #36
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80309289
We doen de TT wederom geen eer aan zie ik
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80309323
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef cybermans het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_80309427
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:

[..]

bedoel je dit niet andersom?
pi_80309495
Iets uit de oven of stoof kan je vantevoren maken, daar hoef je niet/nauwelijks bij te blijven en zet je gewoon op tafel als het zo ver is. Biefstuk moet je ter plekke doen en bij blijven (al is dat relatief snel klaar natuurlijk..)
pi_80309543
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:

[..]

Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. Pfff En weinig tijd om boodschappen te doen. En mijn oom vindt het denk ik leuk als het een beetje exotisch is - iets wat ze thuis nooit eten.
pi_80309558
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_80309588
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. Pfff En weinig tijd om boodschappen te doen. En mijn oom vindt het denk ik leuk als het een beetje exotisch is - iets wat ze thuis nooit eten.
iets met een wok? of is dat niet exotisch genoeg
pi_80309633
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef cybermans het volgende:

[..]
SPOILER
Daar ga ik eens even goed over na denken
pi_80309686
quote:

[..]

Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..

Of.. en dat is echt mega lekker, een roerbaksel met groentes (peultjes, groene asperge, rode ui, sinaasappel e.d.) en daarbij eendeborstfilet wat eerst even goed is dichtgeschroeid in een bepaald sausje. Was echt mega super lekker maar zou het recept even bij mijn vriendin moeten navragen..
pi_80309743
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..
haha ik niet meer, sinds ik ziek ben geworden van dat vieze rauwe ei
pi_80309779
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef cybermans het volgende:

[..]

iets met een wok? of is dat niet exotisch genoeg
Ik weet het niet - ik dacht aan risotto, maar dan sta je zolang in de keuken. maar wok vind ik dan weer zo'n 'slordig' gerecht.

Aaaah. Ik maak het mezelf ook niet makkelijk ofzo
pi_80309782
Oh, wij moeten gaan! Laters!
pi_80309857
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Of.. en dat is echt mega lekker, een roerbaksel met groentes (peultjes, groene asperge, rode ui, sinaasappel e.d.) en daarbij eendeborstfilet wat eerst even goed is dichtgeschroeid in een bepaald sausje. Was echt mega super lekker maar zou het recept even bij mijn vriendin moeten navragen..
ik eet pasta carbonara nooit anders dan op de traditionele manier - nou ja, ik doe er een lepel room doorheen, maar geen champignongs ofzo.

Hmm. pasta met zalm, courgette en doperwtjes, dat kunnen we wel eten. Neem ik zwarte pasta...
pi_80309895
quote:

[..]

Nou ja, je begint en eindigt natuurlijk nogal klassiek, met tomatensoep voor en chocolademousse na. Misschien wat merkwaardig om daar een bizar experimenteel of exotisch hoofdgerecht tussen te stoppen.

Wat te denken van iets lente-achtigs met kip en groene asperge en sjalotjes?
Ik maakte vorige week dit recept en het was erg lekker én erg makkelijk.

Bovendien, met een enigzins licht hoofdgerecht hebben je gasten daarna zowaar nog trek in een chocolademousse.
pi_80309910
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het niet - ik dacht aan risotto, maar dan sta je zolang in de keuken. maar wok vind ik dan weer zo'n 'slordig' gerecht.

Aaaah. Ik maak het mezelf ook niet makkelijk ofzo
Risotto

Ik moet es gaan bedenken wat ik wil eten vanavond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')