Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me relaxed door deze titel![]()
Al wat minder misselijk Minilot?
dat heb ik dan ook gemistquote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
DE gaat als een speer, maar niet zo'n snelle speerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef minilot het volgende:
Iemand een statusupdate van DE paraat, of moet ik zelf even gaan graven?
Inderdaad, ík was niet zozeer misselijk, ik at gewoon een week niks wegens volstrekt uitblijven van eetlust.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
Ik zeg: doen!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pittenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja, Leintjeuh is nog ziek. Jullie lijken op elkaar
Nee, die ga ik daarna doen, want we hebben een knopje 'extra spoelen'quote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?
Die is net verschoond, en het vieze al gewassen.. dus dat is een beetje zonde danquote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pitten
ik zal me maar niet teveel uitlachen jij, ik neem het allemaal mee in het kung fu fightingquote:
varkenshaas gevuldquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, even inspiratie; wat kook ik voor miijn oom & tante? Vooraf tomaten-venkelsoep, toe chocomousse, maar wat als hoofd?
gordijnen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Oeh!! En een slaapzak!! Ik denk dat ik ook een slaapzak ga wassenGrotere trommels FTW!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed stuk vlees (Entrecote of zo iets) met simpele groente/krieltjes.. Of een kippetje (of 2 piepkuikens, ieder een hele helft!) uit de oven met een lekkere stuffing (en dus groentjes en patattenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, even inspiratie; wat kook ik voor miijn oom & tante? Vooraf tomaten-venkelsoep, toe chocomousse, maar wat als hoofd?
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
gordijnen?Heb niet echt gordijnen, ja vrij dunne vouwgordijnen, maar die zijn zeker aan een wasbeurt toe!! En er zit ook een 'gordijn programma' opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb niet echt gordijnen, ja vrij dunne vouwgordijnen, maar die zijn zeker aan een wasbeurt toe!! En er zit ook een 'gordijn programma' op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef cybermans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je dit niet andersom?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.
weinig tijd in de keuken: iets uit de oven of stoof
veel tijd in de keuken: iets bewerkelijks zoals biefstuk (of variant daarvan)
Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. Pfffquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
wil je veel tijd in de keuken besteden als ze er zijn of juist niet.
weinig tijd in de keuken: iets uit de oven of stoof
veel tijd in de keuken: iets bewerkelijks zoals biefstuk (of variant daarvan)
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met een wok? of is dat niet exotisch genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. PfffEn weinig tijd om boodschappen te doen. En mijn oom vindt het denk ik leuk als het een beetje exotisch is - iets wat ze thuis nooit eten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef cybermans het volgende:
[..]Daar ga ik eens even goed over na denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weinig tijd in de keuken, en het moet ook nog eens snel klaar zijn. PfffEn weinig tijd om boodschappen te doen. En mijn oom vindt het denk ik leuk als het een beetje exotisch is - iets wat ze thuis nooit eten.
haha ik niet meer, sinds ik ziek ben geworden van dat vieze rauwe eiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..![]()
Ik weet het niet - ik dacht aan risotto, maar dan sta je zolang in de keuken. maar wok vind ik dan weer zo'n 'slordig' gerecht.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
iets met een wok? of is dat niet exotisch genoeg
ik eet pasta carbonara nooit anders dan op de traditionele manier - nou ja, ik doe er een lepel room doorheen, maar geen champignongs ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een luxe maar snelle pasta kiezen. Misschien wel heel traditioneel carbonara (maar dan wel op de echte manier he!) met een goede salade er bij. Blijkt dat mensen dat bijna nooit eten..![]()
Of.. en dat is echt mega lekker, een roerbaksel met groentes (peultjes, groene asperge, rode ui, sinaasappel e.d.) en daarbij eendeborstfilet wat eerst even goed is dichtgeschroeid in een bepaald sausje. Was echt mega super lekker maar zou het recept even bij mijn vriendin moeten navragen..
Nou ja, je begint en eindigt natuurlijk nogal klassiek, met tomatensoep voor en chocolademousse na. Misschien wat merkwaardig om daar een bizar experimenteel of exotisch hoofdgerecht tussen te stoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Risottoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet - ik dacht aan risotto, maar dan sta je zolang in de keuken. maar wok vind ik dan weer zo'n 'slordig' gerecht.
Aaaah. Ik maak het mezelf ook niet makkelijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |