Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me relaxed door deze titel![]()
Al wat minder misselijk Minilot?
dat heb ik dan ook gemistquote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
DE gaat als een speer, maar niet zo'n snelle speerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef minilot het volgende:
Iemand een statusupdate van DE paraat, of moet ik zelf even gaan graven?
Inderdaad, ík was niet zozeer misselijk, ik at gewoon een week niks wegens volstrekt uitblijven van eetlust.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik eet mij een hoedje! Was maar een paar dagen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was Leintjeuh toch, die misselijk was? Of komen er mini-minilotjes aan en heb ik dat gemist?
Ik zeg: doen!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik mijn winterjas eens in de nieuwe wasmachine stoppen? Vind het wel een leuke 1e was
nee joh beddenboel, niets zo fijn om in een schoon bed te pittenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja, Leintjeuh is nog ziek. Jullie lijken op elkaar
Nee, die ga ik daarna doen, want we hebben een knopje 'extra spoelen'quote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het zo'n water- en winddicht exemplaar dat je met speciaal spul moet wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |