Ja hier ook!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net twee kaartjes van 16 GB besteldEens kijken of we het daar een tijdje mee volhouden
Iemand interesse in 4 kaartjes van 2 GB? Sandisk Extreme III. Met een 30D heb je ruimte voor ongeveer 250 foto's in RAW. een 5D mk II doet er 65
Op woensdag 14 april 2010 @ 16:00 door Isdatzo:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op woensdag 14 april 2010 @ 16:00 door Isdatzo:
Topic in subforum "Algemeen" gezet.
![]()
Wat wilde je daarmee zeggen?quote:
Had je ook interesse?quote:
Pfff.. gewoon een lekkere raidopstelling voor de back-up makenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en ik had ook nog een 2 TB-schijf besteldHeb het hele concept van DVD's rippen maar geskipped. Denk dat het een mega-backupfolder wordt voor al mijn fotografie-activiteiten......
Heb ik over nagedacht. Enige probleem is dat als de RAID-controller kaduuk gaat je dus no way bij je data kan komen. Ik vind dat iets te ver gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff.. gewoon een lekkere raidopstelling voor de back-up maken.
Jij bent de volgende in lijnquote:
De kans dat én je raidcontroller ermee ophoudt én de schijf van je primaire computer kapot gaat is behoorlijk kleinquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht. Enige probleem is dat als de RAID-controller kaduuk gaat je dus no way bij je data kan komen. Ik vind dat iets te ver gaan
Heb nu m'n primaire computer waar 't op staat, dan geautomatiseerd back-uppen naar een raidopstelling in m'n server en dan af en toe nog handmatig naar een externe disk.quote:Ik heb nu 2 externe schijven van 1.5 TB waarvan 1 buiten de deur en dan zometeen een 2 TB in een servertje waarmee ik vervolgens automatisch een script ga laten lopen wat de boel netjes kopieert
Jij bent ook voldoende ingedekt jaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De kans dat én je raidcontroller ermee ophoudt én de schijf van je primaire computer kapot gaat is behoorlijk klein. En een kapotte raidcontroller is niet zo'n ramp.. als je een softwarematige raidopstelling hebt heb je een groter probleem als die corrupt raakt
.
[..]
Heb nu m'n primaire computer waar 't op staat, dan geautomatiseerd back-uppen naar een raidopstelling in m'n server en dan af en toe nog handmatig naar een externe disk.
Moet afdoende zijn hoop ik.
Nou dat ik wel interesse hadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat wilde je daarmee zeggen?
[..]
Had je ook interesse?
Oh...dan ben jij nr. 2 en IDZ nr. 3quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...dan ben jij nr. 2 en IDZ nr. 3
Haquote:
14-4-2010 15:53:06 [ Tim (P) I don't think.. I just shoot ] Peter Wat mag die 2gig kostenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...dan ben jij nr. 2 en IDZ nr. 3
Ja, vriend...ik ben offline. Ik heb MSN niet aan staanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
14-4-2010 15:53:06 [ Tim (P) I don't think.. I just shoot ] Peter Wat mag die 2gig kosten?
Ik vroeg het heul eerder op msn!
Ik zag je hyven dus ik dacht dat je zoals vaker wel offline stondquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, vriend...ik ben offline. Ik heb MSN niet aan staan
Hyven kan ik wle vanaf kantoor. MSN doet het niet meerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zag je hyven dus ik dacht dat je zoals vaker wel offline stond..
Moet er nog hebben voor koninginnedag zodat ik door kan bursten![]()
Nja, ik dacht dus om voor de snelste manier te gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hyven kan ik wle vanaf kantoor. MSN doet het niet meer
Sorryquote:Op woensdag 14 april 2010 16:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nja, ik dacht dus om voor de snelste manier te gaan![]()
Nah, 't is niet superdringend, maar had leuk geweest als ik er 1 of 2 kon scoren voor Koninginnedagquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryVolgende keer beter
maar geef 20 EUR extra uit en je hebt een 8 GB-kaartje bij Informatique
Ik heb van Transcend een 16gb kaartje gekocht (133x... heb nu een Transcend 8gb 133x en die werkt naar alle tevredenheid) volgens mij voor een euro of 38quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryVolgende keer beter
maar geef 20 EUR extra uit en je hebt een 8 GB-kaartje bij Informatique
Dit is allemaal SanDiskquote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb van Transcend een 16gb kaartje gekocht (133x... heb nu een Transcend 8gb 133x en die werkt naar alle tevredenheid) volgens mij voor een euro of 38
Gum ze en ik vind eigenlijk leedvermaak jaquote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
Vieze vuile....
NS, hier gaan wij 't even 'achter' over hebben.
Maar ik ga eerst een stukje gummen.
*slik*..........quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
Vieze vuile....
Maar ik ga eerst een stukje gummen.
Als je nog een handje nodig hebt..quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
Vieze vuile....
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Kremers het volgende:
Vanmiddag wou ik gaan fotograferen, maar puntje bij paaltje geen zinVoordeel van hobby fotograaf zijn
doe er maar 2quote:Op woensdag 14 april 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry jongens, CF-kaartjes gaan naar NetsplitterMaareh...ik heb evt. nog 4x4 GB Extreme III in de aanbieding
Als iemand daar EUR 70 voor wil betalen, dan stuur ik ze zo op
En anders zijn ze EUR 20 per stuk
Alles mag, niets moetquote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen denk ik
Eens kijken hoe erg de vignettering is op 17mm en fullframe
Nog 2 4Gb's over geloof ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef fFarl het volgende:
Ow, ben ik te laat voor de geheugenhandel?
Okiedokie. Moet je ff je adresgegevens door-pm-en. Dan stuur ik je wel een rekeningnrquote:
Doe ik zo!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Okiedokie. Moet je ff je adresgegevens door-pm-en. Dan stuur ik je wel een rekeningnr
Check. Ik zeg er wel bij dat ik de originele beschermdoosjes niet meer heb! Ik heb twee van die anti-stof-en-blijft-altijd-drijven-beschermdozen.quote:
Ook prima joh.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Ik zeg er wel bij dat ik de originele beschermdoosjes niet meer heb! Ik heb twee van die anti-stof-en-blijft-altijd-drijven-beschermdozen.
Noppes. Nada. Niks meer. Sorry. Je was weer te laat. Ga je nu NS weer slaan?quote:
kom je ook 3FM awardsen morgen?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef fraubitch het volgende:
als het goed is komt morgen mijn nieuwe lens binnuh![]()
dan kan ik er weer tegenaan
Yaay
noppesquote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
kom je ook 3FM awardsen morgen?
Stommmieequote:
En wat hebben wij besteld dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef fraubitch het volgende:
als het goed is komt morgen mijn nieuwe lens binnuh![]()
dan kan ik er weer tegenaan
Yaay
Ponniesquote:
Even zo uit mijn hoofd:quote:
Ah. Prettigquote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Even zo uit mijn hoofd:
sigma 70-200 f2.8
nikon is zooooveeel beterquote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oj! Ik heb er morgen een 70-200 opzitten! Wel canon
Vandaar dat je Sigma koopt?quote:
Ah, je begint bekend te raken met de procedures hier.. je zou een goede mod zijn!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Noppes. Nada. Niks meer. Sorry. Je was weer te laat. Ga je nu NS weer slaan?
quote:
owleuk! De 4L? Ik voel na het succes van de 50mm-meet een 70-200 meet aankomen!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oj! Ik heb er morgen een 70-200 opzitten! Wel canon
nee de 2.8 L ISquote:Op donderdag 15 april 2010 06:47 schreef fFarl het volgende:
[..]
owleuk! De 4L? Ik voel na het succes van de 50mm-meet een 70-200 meet aankomen!
Goemogge allen!
hehe! Vanavond eens kijken if we mooie platen bij de 3FM awards kunnen schietenquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja wie breed heeft laat breed hangen he
Das toch standaard bij een dierentuinmeet?quote:Op donderdag 15 april 2010 06:47 schreef fFarl het volgende:
owleuk! De 4L? Ik voel na het succes van de 50mm-meet een 70-200 meet aankomen!
Je weet wat je te doen staat he?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef fraubitch het volgende:
HIJ IS BINNEN!
mijn hart maakte een sprongetje en ik sta nog steeds stijf van de adrenaline!
Manmanman hij is mooohooooi!
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef fraubitch het volgende:
HIJ IS BINNEN!
mijn hart maakte een sprongetje en ik sta nog steeds stijf van de adrenaline!
Manmanman hij is mooohooooi!
knuffelen, aaien, kusjes geven, rondjes rennen en stralen?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat he?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
knuffelen, aaien, kusjes geven, rondjes rennen en stralen?
Graag op filmquote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
knuffelen, aaien, kusjes geven, rondjes rennen en stralen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Timmos het volgende:
Zo, de kleine druktemakers(!!!!!) ook weer overleefd.. Weer het tegenovergestelde van oma;s achter een rollator
[ afbeelding ]
Heb jij tieten danquote:Op donderdag 15 april 2010 10:54 schreef Timmos het volgende:
Nu weet ik weer hoe het voor Chanty was met die pubers
Nee, niet proberen de aandacht te verleggen naar wat anders.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te zeggen dat pubers irritant kunnen zijn.. Niks over tieten
Probeer jij nou subtiel het onderwerp te veranderen net nu 't over tieten gingquote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te zeggen dat pubers irritant kunnen zijn.. Niks over tieten
Alsof tieten zo bijzonder zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer jij nou subtiel het onderwerp te veranderen net nu 't over tieten ging?
quote:
Ik weet niet waar jou intresses liggen, maar als je aan een mannelijk persoon vraagt of die tieten heeft en het daarna erg vind dat er een subjectchange is..quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer jij nou subtiel het onderwerp te veranderen net nu 't over tieten ging?
Dus als jij zelf geen vetrollen hebt en een ander heeft die wel zijn ze ook super interessant?quote:
Je trekt dit wel gelijk weer in het extreme hequote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus als jij zelf geen vetrollen hebt en een ander heeft die wel zijn ze ook super interessant?
Als dit al extreem isquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je trekt dit wel gelijk weer in het extreme he
Als ik tieten zou hebben zou ik de gehele dag er aan zitten te frummelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus als jij zelf geen vetrollen hebt en een ander heeft die wel zijn ze ook super interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |