Valt nu toch niks te zienquote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heeft iemand deze link http://casper.frontier.nl/eham/ al gepost?
En maakte op de grens meteen een bocht naar het zuiden! Hij mag er ook echt niet in dus!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
en de KLM56T komt net bij Ahaus over de grens
Iddquote:Op donderdag 15 april 2010 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En maakte op de grens meteen een bocht naar het zuiden! Hij mag er ook echt niet in dus!![]()
Dikke kans inderdaad. Ze zullen wel toestemming vragen nu, want ze vliegen nog steeds op FL230 en ze vliegen er zowat al bovenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Idd
Zit nu boven het Ruhrgebied, zal wel naar Duesseldorf gaan.
Ze kunnen vliegtuigen die in de lucht zijn moeilijk zeggen te stoppen, denk alleen dat deze Fokker 70 nu voor de wolk uitvliegt, zie hem alleen niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dikke kans inderdaad. Ze zullen wel toestemming vragen nu, want ze vliegen nog steeds op FL230 en ze vliegen er zowat al boven
Maar waren delen van het luchtruim van Duitsland ook al niet gesloten?
Anders kijk je even 2 posts boven jequote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef elkravo het volgende:
Zijn er ergens satelietfoto's/radarbeelden van de aswolk?
Die van buienradar vind ik vaag...
edit... zie nou de post 2 hierboven
Daar staan nederland en duitsland vooralsnog niet bij.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:32 schreef El_jefe07 het volgende:
Ryanair Friday 16 Apr
All Ryanair flights to/from the UK before 13:00hrs cancelled.
All Ryanair flights to/from Ireland before 13:00hrs cancelled.
All Ryanair flights to/from Norway, Sweden, Denmark before 13:00hrs cancelled.
All Ryanair flights to/from Belgium before13:00hrs cancelled.
All Ryanair flights to/from Bremen before 13:00hrs cancelled.
Ik ook niet, zie nog niks mooisquote:Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef Schuifpui het volgende:
Ik geloof er nog steeds niet van dat we een aparte zonsondergang krijgen. Dit soort dingen vallen altijd zo tegen.Maar misschien rijd ik zo ook wel even een stukje de stad uit.
Apart; Eindhoven en bestemmingen naar Zuid-Europa staan nog als 'on time'.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar staan nederland en duitsland vooralsnog niet bij.
Zie ook eindhovenairport.nlquote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef amaranta het volgende:
Mijn nicht krijgt net een mail dat de vlucht mad-ehv is gecancelled.
op de schipholsite daarintegen:quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar staan nederland en duitsland vooralsnog niet bij.
Is er al een Fokker gevonden die daar is gestrand? Ben benieuwd hoe de vertrekhal er uit ziet met al die mensen.quote:Update 19:30 Ernstige verstoring vliegverkeer van en naar Nederland
Er is momenteel geen vliegverkeer van en naar Nederland mogelijk. Dit is het gevolg van de vulkanische aswolk die is ontstaan door de vulkaanuitbarsting op IJsland.
Schiphol en de luchtvaartmaatschappijen verzoeken passagiers de berichtgeving nauwlettend in de gaten te houden en contact op te nemen met hun luchtvaartmaatschappij en voor vertrek van huis te controleren of hun vlucht kan vertrekken.
Bekijk ook SchipholTV voor de laatste stand van zaken.
In samenwerking met KPN is internetten op de luchthaven tot morgenochtend gratis.
op de site van het vliegveld www.aena.es staat hij ook nog als vertrekkenndequote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Zie ook eindhovenairport.nl
Hoewel die daar nog niet gecancelled is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |