Zou kunnen, dat weet ik niet, maar toch een gek idee dat als er in Ijsland een vulkaan uitbarst wij daar zo veel last van hebben. Hopelijk horen we nog hoe het zit met het luchtverkeer. Timing is niet zo fijn zo vlak voor de voorjaarsvakanties.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Tot een jaarIs het niet dat het gewoon nog een lange tijd kan napruttelen met misschien zo nu en dan een piek?
Daar dacht ik ook al meteen aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Jac0bus het volgende:
Pff geef je IJsland bakken met geld en het enige wat je er voor terugkrijgt is een zak met as
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Jac0bus het volgende:
Pff geef je IJsland bakken met geld en het enige wat je er voor terugkrijgt is een zak met as
Dat zal wel aan de wind liggen lijkt me. Maar zo te zien verwachten de Britten dat het nog wel even kan duren.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
![]()
Weet men ook al hoelang het luchtruim gesloten gaat blijven.
Site van Schiphol is ook aangepast.quote:Verstoring vliegverkeer Schiphol
Vanwege het grote aantal bezoekers als gevolg van de ernstige verstoring van het luchtverkeer (vulkaanuitbarsting op IJsland) bieden wij de website op een andere manier aan zoals u gewend bent.
Het vliegverkeer op Schiphol zal zoals het er nu uitziet vanaf 14.00 uur steeds meer hinder ondervinden als gevolg van de vulkaanuitbarsting op IJsland. Neem voor meer informatie contact op met uw luchtvaartmaatschappij.
Onze excuses voor het ongemak.
Nee dat zitten wij (nog) niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag maar zitten wij nu onder die aswolk? Is de dichtheid van de as zo laag dat wij hem niet zien?
Hier nog stralend blauwe lucht.
Luchtruim is vooralsnog open, alleen sommige vluchten naar het westen en noorden zijn geannuleerd en de vluchten richting Amerika hebben vertraging omdat ze om moeten vliegen. De verwachting is dat de aswolk hier rond 19:00 is en dan alsnog het luchtruimt sluit. Ze vewachten dat de wolk tot in de ochtend van donderdag blijft hangen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Desertstorm het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of het luchtruim nu wel of niet op slot gaat?
Iedere nieuwssite beweerd wat anders.
Ben namelijk benieuwd omdat een goede vriend van me morgevroeg aankomt op Schiphol.
www.schiphol.nl:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Desertstorm het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of het luchtruim nu wel of niet op slot gaat?
Iedere nieuwssite beweerd wat anders.
Ben namelijk benieuwd omdat een goede vriend van me morgevroeg aankomt op Schiphol.
quote:Verstoring vliegverkeer Schiphol
Vanwege de grote bezoekersaantallen als gevolg van de ernstige verstoring van het luchtverkeer (vulkaanuitbarsting op IJsland) bieden wij de website op een andere manier aan zoals u gewend bent.
Het vliegverkeer op Schiphol zal zoals het er nu uitziet vanaf 14.00 uur steeds meer hinder ondervinden als gevolg van de vulkaanuitbarsting op IJsland. Neem voor meer informatie contact op met uw luchtvaartmaatschappij.
Onze excuses voor het ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |