Alsof de KLM er iets aan kan doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
ICE dan maar. weinig vertrouwen in de klm voor vanmiddag
Heeft idd weinig met de KLM te maken, als Schiphol dicht is kunnen ze er natuurlijk niks aan doen. Ik kan ook heel boos worden op de KLM, dat ze mijn vlucht naar Washington van vanmiddag gecancelled hebben. Maar de KLM kan er ook gewoon helemaal niks aan doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
ICE dan maar. weinig vertrouwen in de klm voor vanmiddag
En ook Schiphol heeft er weinig mee te maken als het luchtruim van heel Nederland gesloten isquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Heeft idd weinig met de KLM te maken, als Schiphol dicht is kunnen ze er natuurlijk niks aan doen.
Ik zou de kat nog even uit de boom kijken. Eventueel kun je ook met de trein naar Engeland via de kanaaltunnel.. (zal wel druk zijn)... Londen bereiken zal het probleem vast niet worden. Even wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ga zondag naar Londen, althans, dat hoop ik. Over zondag kan niemand nog iets zeggen. Nu zit ik dus met het dilemma: of nu de boot boeken, met het risico dat de vlucht gewoon gaat en ik dus dubbel betaal. Of nu afwachten met het risico dat de boot straks vol zit, en de vlucht ook niet doorgaat, en ik dus mijn geld voor het hotel kwijt ben.... En geen vakantie heb...
Iemand tips...?
Welke maatschappij vlieg je en hoe groot is het probleem als je een dag later vliegt? Als je al een ticket hebt is de kans groot dat je gewoon wordt omgeboekt naar de eerste keer dat er wel weer een vlucht mogelijk is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ga zondag naar Londen, althans, dat hoop ik. Over zondag kan niemand nog iets zeggen. Nu zit ik dus met het dilemma: of nu de boot boeken, met het risico dat de vlucht gewoon gaat en ik dus dubbel betaal. Of nu afwachten met het risico dat de boot straks vol zit, en de vlucht ook niet doorgaat, en ik dus mijn geld voor het hotel kwijt ben.... En geen vakantie heb...
Iemand tips...?
kennelijk ben je op de centen als je je dit afvraagt, dus laat dan je vakantie maar lekker in het water vallen. Kost het je niets meer dan je nu al uitgegeven hebt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Pyttpytt het volgende:
Iemand tips...?
Ik woon onder de aanvliegroute van de Buitenveldertbaan en ook dat is echt een hele vreemde gewaarwording. Zo stilquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vreemd om op een normaal gesproken vrij drukke donderdagavond ineens een compleet leeg vrachtplatform aan te treffen op Schiphol. Geen vliegbeweging, geen geluid van straalmotoren, geen vliegtuigafhandeling. Heel onwerkelijk iets om te zien.
Kan de gemiddelde terrorist nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vreemd om op een normaal gesproken vrij drukke donderdagavond ineens een compleet leeg vrachtplatform aan te treffen op Schiphol. Geen vliegbeweging, geen geluid van straalmotoren, geen vliegtuigafhandeling. Heel onwerkelijk iets om te zien.
Oh nee hoor, vakantie is op zich belangrijker voor mij, maar geld is belangrijker voor mijn gezelschap. Dilemma dus. Zekere voor het onzekere nemen, of afwachten met het risico dat onze vakantie in het water de aswolk valt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kennelijk ben je op de centen als je je dit afvraagt, dus laat dan je vakantie maar lekker in het water vallen. Kost het je niets meer dan je nu al uitgegeven hebt.
het lijkt zo net alsof het om vele honderden euro's per persoon gaat. Dan ga jij lekker op vakantie en laat de rest waar ze nu zijn. Heb je daar ook geen last meer van als ze hun biertje niet zelf willen betalen en wachten totdat jij naar huis wil.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Oh nee hoor, vakantie is op zich belangrijker voor mij, maar geld is belangrijker voor mijn gezelschap. Dilemma dus. Zekere voor het onzekere nemen, of afwachten met het risico dat onze vakantie in het water de aswolk valt...
Bovendien is die nu een maand lang in onderhoud, dus jij kunt er nog wat langer van genietenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik woon onder de aanvliegroute van de Buitenveldertbaan en ook dat is echt een hele vreemde gewaarwording. Zo stil
Misschien kun je het beste het tel nr van transavia in Nederland bellen, daar zitten ze dichter bij het vuur, wie weet kun je je ticket via dit nummer omboeken, de prognose is dat het nog wel ff duurt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef Coelho het volgende:
Zit nog in Egypte, zou om 19.50 vanavond vliegen. Transavia kan me nog niks vertellen over de vlucht en van omboeken wist de mevrouw van Neckermann ook niks. Wil best tot woensdag of zo mijn vakantie verlengen, maar dan wel de bevestiging dat ik kosteloos kan omboeken.
Meestal is het zo dat je je moet melden op het vliegveld om aanspraak te maken op gratis omboeken en/of andere gratis dingen als overnachtingen tot je weer kunt vertrekken. Als je al niet gewoon vertrekt natuurlijk. Het lijkt me dan ook slim dit te doen, of te bellen met de maatschappij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef Coelho het volgende:
Zit nog in Egypte, zou om 19.50 vanavond vliegen. Transavia kan me nog niks vertellen over de vlucht en van omboeken wist de mevrouw van Neckermann ook niks. Wil best tot woensdag of zo mijn vakantie verlengen, maar dan wel de bevestiging dat ik kosteloos kan omboeken.
De Buitenveldertbaan is sowieso al ruim een week dicht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik woon onder de aanvliegroute van de Buitenveldertbaan en ook dat is echt een hele vreemde gewaarwording. Zo stil
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef laforest het volgende:
Ik vond de opmerking die ik op de FP las geweldig:
Is het as van Sugar Lee Hooper, nothing to worry about.
quote:transavia
1. @Meg_Granger All transavia.com flights from/to the Netherlands are cancelled for today. We advise you not to go to the airport. 15 minutes ago via web in reply to Meg_Granger
Nice, zo hoort het!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Pa en Ma moesten melden bij KLIA van Malaysian Airlines maar kunnen weer naar een ander hotel in Kuala Lumpur voor de komende nacht, direct bij de Twin Towers. Lucky bastards!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |