Vind 'm juist erg prettig, met name omdat het afgewisseld wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef cafca het volgende:
Ik krijg bij Angus & Julia Stone wel bijna het Joanna Newsom-idee...... Hele mooie muziek, maar die stem......die gaat toch een beetje irriteren af en toe. Niet zo erg als bij Joanna, maar toch......
En niet die van The National?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef CatsInTheWell het volgende:
Platen die zeker hoog eindigen gaan zijn die van Joanna Newsom, Liars, Beach House, Four Tet en ik ben ook helemaal weg van de nieuwste van Wolf Parade.
En die plaat van Dum Dum Girls is zeker wel leuk.
idd, weer een groep (zoals animal collective vorig jaar) die bij de verkeerde plaat gehypet wordt, de vorige waren veel leukerquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef CatsInTheWell het volgende:
En The National's nieuwste... tsja. Sad Songs en Boxer zijn toch wel een stuk beter, eigenlijk. Al staan er op High Violet ook wel mooie liedjes. Maar toch ben ik er niet echt van onder de indruk (en dat is jammer, want ik heb de heren hoog zitten).
Hmm, ik moet eerlijk zeggen; ik heb High Violet nu meerdere keren volledig geluisterd en het bevalt mij wel. Er zitten een paar liedjes tussen die ik eerst niet kon hebben (waaronder 'Bloodbuzz Ohio') die ik nu wel te pruimen vind, maar de meerderheid is toch echt van hoog niveau. 'England', 'Conversation 16', 'Anyone's ghost', 'Lemonworld' om er maar een paar te noemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef CatsInTheWell het volgende:
Jazeker weten, Have One On Me is een prachtig drieluik geworden. Haar stem is wat toegankelijker dan op haar eerdere werk, maar nog (bijna) altijd wars van liedjesstructuren.
En The National's nieuwste... tsja. Sad Songs en Boxer zijn toch wel een stuk beter, eigenlijk. Al staan er op High Violet ook wel mooie liedjes. Maar toch ben ik er niet echt van onder de indruk (en dat is jammer, want ik heb de heren hoog zitten).
Eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:14 schreef DO2 het volgende:
Ik luister overigens al jaren geregeld naar alle platen van AC,
en ik vind MPP wel degelijk hun sterkste plaat.
Meer NME dan Pitchfork toch. Het gros van de namen is sowieso Brits.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:59 schreef emokid het volgende:
Hallogallo is best wel legendarisch. Oude krautlegende Rother die Neu! gaat spelen. Als je echter voor dingen als Jamie T. gaat verwacht ik niet dat dit je kan boeien.
Verder komt er allemaal Pitchfork approved muziek, ook niet mis.
Fanfarlo! Leuk album uitgebracht vorig jaar. Portugal the Man is ook best te doen, We Were Promised Jetpacks, Villagers, Friska Valjor had wel wat leuke liedjes, The Drums ook wel n paar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:47 schreef MCH het volgende:
Dag liefhebbers![]()
In augustus ga ik naar dit festival. Ik heb eigenlijk een kaartje gekocht vanwege de zachte prijs en ik ken lang niet alle bands. Welke moet ik echt zien of vooraf goed gaan beluisteren? Ik hoor graag jullie tips.
Ben jij nou meer naar Pitchfork-bandjes gaan luisteren of zijn zij gewoon wat dichter bij jouw smaak uitgekomen? Er zijn tijden geweest dat ik geen enkele van je tips kende (en daarna ook nooit meer iets van vernam), maar deze vier ken ik allemaal. Karen Elson uiteraard ook als neukerdje van Jack White, en Steve Mason als oud-zanger van The Beta Band.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef methodmich het volgende:
Ook zeer genietbaar: Karen Elson, Horse Feathers, Villagers en Steve Mason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |