-muren om de trap naar zolder behangklaar stuccenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ennnn wat gaan we dit lang weekend weer klussen?
Ik duim voor een blauwe enveloppe dan ga ik plantjes halen (anders ws ook) om de tuin op te leuken.
En even de deur voor de bijkeuken in de grondverf zetten.
En mijn Mr gaat met het gas/water/licht stoeien in de bijkeuken.
Half uurtje werk johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:06 schreef Beijtje het volgende:
Oja, ^*&%^*%^ aangifte doen, moet ik ook maar eens doen![]()
Ehm klussen, weet 't nog niet. Er moet nog genoeg gebeuren, maar mijn trouwe hulp, mijn vader, is een weekend weg, dus zal wel niet veel spannends gaan gebeuren...
Rustigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
-muren om de trap naar zolder behangklaar stuccen
-dakbeschot bij zoldertrap van gipspaten voorzien
-doorgerotte gording onder een kapotte loodslap vervangen
-nieuwe loodslap plaatsen
-wcd plaatsen in overloop
-plafond overloop witten
-ruit inloopdouche plaatsen
en als er tijd over is met de buurman de erfafscheiding vervangen, materiaal ligt klaar
hmmm, ik dacht dat ik rustig aan zou gaan doen, maar als ik dit lijstje zo zie
Ahem... *keel schraapt*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ennnn wat gaan we dit lang weekend weer klussen?
Zou je dan niet je prioriteiten om gooien en je eigen klus bovenaan zetten? Of had je die andere dingen al tijden beloofdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:22 schreef Gurb het volgende:
- bij kennissen verder gaan met de uitbreiding van de schuur, bekisting slopen, metselprofielen stellen en een bestaande muur uittanden zodat de metselaar hierop verder kan metselen.
- bij vrienden een gipsplaatplafond in badkamer en toilet maken
- bij mij thuis een vlonder aanleggen (als ik tijd over heb)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
*de onderkant van de trap schuren en verven
*plus de kist om de stortbak
*plus nog kastje voor de apparaten fixen
had ik eigenlijk al lang moeten doen
even bijgewerkt, ben al vanaf 14:00h bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
-muren om de trap naar zolder behangklaar stuccen
-dakbeschot bij zoldertrap van gipspaten voorzien
-doorgerotte gording onder een kapotte loodslap vervangen
-nieuwe loodslap plaatsen
-wcd plaatsen in overloop
-plafond overloop witten
-ruit inloopdouche plaatsen
en als er tijd over is met de buurman de erfafscheiding vervangen, materiaal ligt klaar
hmmm, ik dacht dat ik rustig aan zou gaan doen, maar als ik dit lijstje zo zie
'quote:
2x lakken is beter tenslotte slijt de verf wel op het zitvlak.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef lezzer het volgende:
Ik overweeg sterk om met de verf die ik over heb de achterdeur meteen zwart te maken.
De stoelen zijn zo goed gelukt dat ik alleen de zitting nog een keer hoef te doen en een paar plekjes bijwerken.
Ja, die doe ik dus twee keerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x lakken is beter tenslotte slijt de verf wel op het zitvlak.
Ik kan wel mijn andere klussen wel uitstellen, maar dan heb ik straks mijn vlonder af, en dan heb ik alsnog geen tijd om op het vlonder te zitten omdat ik bij anderen nog aan de slag moetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Zou je dan niet je prioriteiten om gooien en je eigen klus bovenaan zetten? Of had je die andere dingen al tijden beloofd
Overigens.. 3 punten.. 3 vrije dagen.. Beetje door bikkelen dus
quote:
Ja!quote:
Goeeeedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |