Fuckbuddies? Ik heb maar 1 fuckbuddy van Fok afgehaaldquote:
Het mag welquote:
Voor de digibeten onder ons die onder hun steen nog nooit van Google- of Bing-maps hebben gehoord.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fuckbuddies? Ik heb maar 1 fuckbuddy van Fok afgehaald
[..]
Het mag wel
Ik ben ook verlegen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien.
Moet er even over nadenken enzo, ik ben verlegen.
Zou wel leuk zijn. Zo vaak ben ik nou ook weer niet in Nederland.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien.
Ja maar jou valt het minder op.quote:
Ik verstop me achter Erwinquote:
En ik achter mijn oversized aviator mirrored sunglassesquote:
Dat wordt leuk zaterdagquote:
Jij neukt alleen fokkers?quote:
Niet alleen maar fokkersquote:
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Socios het volgende:
Allemaal verlegen? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee. Maar ik ben er niet bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Socios het volgende:
Allemaal verlegen? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoezo lief?quote:
Helemaal niet? Na de wedstrijd naar adam komen is geen optie?quote:
Nee, zijn homies zijn belangrijker, hij wil mij ook niet zien daarna.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niet? Na de wedstrijd naar adam komen is geen optie?
Niet mekkeren.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
HÉÉ!!! Dat is illegaal, dat mag alleen als je van plan bent langs te komen...![]()
Wie weet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
HÉÉ!!! Dat is illegaal, dat mag alleen als je van plan bent langs te komen...![]()
Jij bent er niet bij de 25e?!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet mekkeren.
Oke ik ben dat weekend misschien niet in Purm. Verdomde Ez.
Natuurlijk wel. Hij probeert wat te regelenquote:
Gohvadommah om het maar even op zijn Chinees te zeggen.quote:
Ik zou volgend weekend bij Ez zijn, dacht ik, maar hij dacht van niet. Ik ga niet in totaal 7 uur reizen voor een paar uurtjes meeten.quote:
en ook omdat ik niet gratis kan reizen en als ik vraagje te pakken krijg snel zaterdags al een mini meet heb(karten ja)quote:
Karten, cool.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ook omdat ik niet gratis kan reizen en als ik vraagje te pakken krijg snel zaterdags al een mini meet heb(karten ja)
Vind ik zelf ookquote:Op woensdag 14 april 2010 23:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Karten, cool.![]()
Maar jammer dat je er niet bij kunt zijn...
Snap ik maar ben je nu wel of niet bij Ez dat weekendquote:Op woensdag 14 april 2010 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou volgend weekend bij Ez zijn, dacht ik, maar hij dacht van niet. Ik ga niet in totaal 7 uur reizen voor een paar uurtjes meeten.
Daar moeten we nog even over babbelen als ze online komtquote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik maar ben je nu wel of niet bij Ez dat weekend
Geen idee.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik maar ben je nu wel of niet bij Ez dat weekend
Ik ben online.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even over babbelen als ze online komt
Ik praat tegen jequote:
En ik tegen jou.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien.
Jazekerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik heb jou al eens gemeet.
Goed hequote:
Ik jou nog niet helaas.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik heb jou al eens gemeet.
Ja na een lekker ontbijtje met mijjjjquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef heavenstar het volgende:
Jaaaaa!!!!! Een mini-meet in A'dam!!!!!![]()
![]()
![]()
en dat na de EFF....quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja na een lekker ontbijtje met mijjjj
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eens zal de eerste keer zijn laforest.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef heavenstar het volgende:
![]()
![]()
Stufi?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik stiekem mijn geld al heb uitgegeven.
Jammer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
He, ik weet nog steeds niet of ik er wel ben de 25e.
Ga je dochter bellen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik denk dat ik ook wel kom.. maar zondag..dan werkt mijn OV niet...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef 8108139dpths het volgende:
Zondag 25 april in Amsterdam.
Meeting point: snackbar 'Smullers', aan de rechterkant van het Stationsplein, nabij de tramhalte, 1 uur 's middags...![]()
[ afbeelding ]
Fok!ertjes die reeds aangegeven hebben te komen:Laforest DevilsWhore 8108139dpths Heavenstar
... en, onder voorbehoud: Huppelmuts, Ratelslangetje, LovelyLady, Myraela.
Nog meer gegadigden?
Maakt niet uit, gewoon komen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:59 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel kom.. maar zondag..dan werkt mijn OV niet...![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef 8108139dpths het volgende:
... en, onder voorbehoud: Huppelmuts, Ratelslangetje, LovelyLady, Myraela, Snaavel, Psalms
zou wel jammer zijn als je niet kwam...quote:
Ghehe tjah is even afhankelijk van verschillende factorenquote:Op zondag 18 april 2010 10:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
zou wel jammer zijn als je niet kwam...![]()
snap ik..quote:Op zondag 18 april 2010 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe tjah is even afhankelijk van verschillende factoren
Ja of mag ik alleen?quote:
waarom zou je alleen gaan?quote:
Nevermindquote:
Omdat ;t kanquote:
Maar... maar, ik zou het wel leuk vinden als je komt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel nog. Ik zou als het goed is de 25ste wel net mijn stufi krijgen, maar om dan meteen de eerste dag al 30 euro kwijt te zijn aan alleen reizen...
30?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel nog. Ik zou als het goed is de 25ste wel net mijn stufi krijgen, maar om dan meteen de eerste dag al 30 euro kwijt te zijn aan alleen reizen...
Ja maar ik betaal 90 euro en kom vliegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik meegeteld.
Het is ook 2.5 uur reizen.
Jij hebt ook net wat meer centjes dan ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar ik betaal 90 euro en kom vliegen.
Althans als het vliegveld open is.
Nou stel dat ik drie keer meer verdien, dan is het even duur en moeten we allebei 2.5 uur reizen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt ook net wat meer centjes dan ik.
Stel dat het zo is.. Maar het is niet zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou stel dat ik drie keer meer verdien, dan is het even duur en moeten we allebei 2.5 uur reizen.
Verdien je zo weinig dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stel dat het zo is.. Maar het is niet zo.
Scheisse, niet gezond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik meegeteld.
Het is ook 2.5 uur reizen.
Ik studeer schat. Ik krijg alleen stufi.quote:
Hellevoetsluis, vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Scheisse, niet gezond.
2,5 uurTyfus. Moet je uit Vlissingen komen ofzo?
Ik studeer ook lieverd. Maar ok ok ik snap het.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik studeer schat. Ik krijg alleen stufi.
[..]
Hellevoetsluis, vergelijkbaar.
Doe er al 1.5 uur over voordat ik in Rotterdam ben.
ja oke dan snap ik ;tquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik studeer schat. Ik krijg alleen stufi.
[..]
Hellevoetsluis, vergelijkbaar.
Doe er al 1.5 uur over voordat ik in Rotterdam ben.
Ik mag toch aannemen dat in veel cafés de wedstrijd zowiezo wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Livestream via het web? Dan neem ik mn laptop mee en ga ik de hele wedstrijd bij de mac kijken
Coolquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet vrijdag pas of ik/wij kom(en)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |