abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80298925
Zijn er in Nederland supers die wél goed gehakt verkopen ?

We kennen allemaal de verhalen van het slechte gehakt van de AH dat oud zou zijn (ok dat zal) maar wat ook zeer veel vocht bevat hetgeen wel aantoonbaar is:

Vomar doet het dan optisch net iets beter iig kwa vocht:

Bestaat er dus lekker gehakt van de super of moet je echt gewoon naar de slager om enigsinds goed gehakt te scoren ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:55:48 #2
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_80298957
Bij de Lidl is het best goed.
Gehakt van de AH is echt te smerig voor woorden.
pi_80299147
Ik eet het echt niet Gadverdamme

Supermarktgehakt
pi_80299213
geen problemen mee. Koop altijd h.o.h gekakt (gekruid) en smaakt heerlijk van de (lokale) supermarkt
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 14 april 2010 @ 12:05:14 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80299318
Ik koop biologisch gehakt bij de supermarkt. Lekker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_80299407
c1000
Huh?
pi_80299434
Spar!
  Boks-Chick woensdag 14 april 2010 @ 12:09:23 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80299461
het gehakt van de C1000 is prima!

AH gehakt (en kipfilet) is inderdaad drama. Zowat meer water dan vlees. Geweldig als je gehakt wil rullen met al die waterzooi
lolwut
pi_80299579
die van de Lidl vind ik zelf heel fijn. AH halen we alleen in noodgevallen eigenlijk, zoals vorige week, toen de boel op was bij de Lidl omdat het in de aanbieding was

maar 'later als ik groot ben' haal ik 't bij de 'echte' slager.
Ja doei.
pi_80299727
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:09 schreef BrandX het volgende:
het gehakt van de C1000 is prima!

AH gehakt (en kipfilet) is inderdaad drama. Zowat meer water dan vlees. Geweldig als je gehakt wil rullen met al die waterzooi
Ik giet altijd mijn gehakt af dus even wachten tot het meeste vocht/vet eruit is en dan even in een vergiet, pan droogmaken en weer in de pan gooien.
pi_80299789
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar 'later als ik groot ben' haal ik 't bij de 'echte' slager.
Later heb je waarschijnlijk minder geld over dan nu... kids, hypotheek, auto etc... , ik haal voor 4 personen vlees elke dag en dat doe ik niet bij de slager, dan ben ik te duur uit. Maar het is wel stukken beter, maar na een dag werken maakt me dat niet veel uit en wil ik gewoon een warme hap en klaar.

Ik haal meestal het vlees bij de lidl, rundegehakt is daar meestal prima (verschilt nog weleens per maand, maar 9 van de 10 keer goed).
pi_80299956
kinderen staan niet op de planning, beide doen we een WO opleiding en we rijden op relatief goedkope motoren, de auto kost al helemaal geen drol. Hoeven geen nieuwe of hippe dingen: het moet werken

Ja doei.
pi_80299969
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ik giet altijd mijn gehakt af dus even wachten tot het meeste vocht/vet eruit is en dan even in een vergiet, pan droogmaken en weer in de pan gooien.
doe ik ook ja
Ja doei.
pi_80300026
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen staan niet op de planning, beide doen we een WO opleiding en we rijden op relatief goedkope motoren, de auto kost al helemaal geen drol.

Zolang er geen kids in de planning zijn heb je geen auto nodig en dan kan je elke dag prima eten

Ik haal wel vlees bij de slager, maar dan als ik uitgebreider ga koken en in de zomer haal ik mijn barbeque dingetjes daar omdat ik die in de supermarkt echt niks vind.

Maar bij de slager zijn veel lekkerdere dingen dan gehakt...
pi_80300080
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:24 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Zolang er geen kids in de planning zijn heb je geen auto nodig en dan kan je elke dag prima eten

Ik haal wel vlees bij de slager, maar dan als ik uitgebreider ga koken en in de zomer haal ik mijn barbeque dingetjes daar omdat ik die in de supermarkt echt niks vind.

Maar bij de slager zijn veel lekkerdere dingen dan gehakt...
het vlees (en ook gehakt) bij de turkse slager hier in Hatert (Nijmegen) is echt geweldig
Jammergenoeg is een kilo gehakt daar 4,55 in tegenstelling tot zo ongeveer de helft bij de Lidl... En aangezien we voor een wereldreis en bruiloft aan het sparen zijn, leven we nu zo zuinig mogelijk, tot aan de wereldreis nog in een huurhuis, etc. Maar als we terug zijn en echt het werkende leven in gaan.. ik zie 't al helemaal voor me... word altijd hebberig als ik daar in de slagerij sta
Ja doei.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:26:50 #16
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_80300123
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
beide doen we een WO opleiding
Relevantie ontgaat mij compleet
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_80300169
Gehakt van de Lidl is prima gehakt Sinds ik dat ontdekt heb haal ik het niet meer bij AH of andere grote supermarkten.

Maar boodschappen doen bij een echte slager is toch wel het leukst zoals Moblo al zegt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80300203
dat maakt niet uit is ook verder totaal irrelevant in CUL
Ja doei.
pi_80300207
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef dabadbass het volgende:

Relevantie ontgaat mij compleet
Met baan na opleiding zou vlees halen bij een echte slager toch zeker tot de opties binnen het budget moeten behoren. Zoiets?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 april 2010 @ 12:29:42 #20
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_80300230
Elke keer als ik gehakt gegeten heb, voel ik me niet lekker.
Ik sla het voortaan over hoor..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_80300245
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Gehakt van de Lidl is prima gehakt Sinds ik dat ontdekt heb haal ik het niet meer bij AH of andere grote supermarkten.

Maar boodschappen doen bij een echte slager is toch wel het leukst zoals Moblo al zegt
overigens wel alleen de 'verse', en niet de ingevroren blokken.. die zijn echt bagger (vind ik en totaal niet rulbaar.. ) alhoewel er ook mensen zijn die daar bij zweren geloof ik
Ja doei.
pi_80300347
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:

overigens wel alleen de 'verse', en niet de ingevroren blokken.. die zijn echt bagger (vind ik en totaal niet rulbaar.. ) alhoewel er ook mensen zijn die daar bij zweren geloof ik
Ik wist niet eens dat de Lidl ingevroren gehakt had. Die van de Aldi zijn echt verschrikkelijk. Een keer gehaald en echt nooit weer.
pi_80300404
volgens mij heeft de Lidl ze ook maargoed, die halen we dus nooit (meer)
Ja doei.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:37:23 #24
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80300492
Al het vlees bij de Deen is super goed
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 14 april 2010 @ 13:14:23 #25
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_80301743
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met baan na opleiding zou vlees halen bij een echte slager toch zeker tot de opties binnen het budget moeten behoren. Zoiets?
Volgens mij zegt een opleiding niet alles over je uiteindelijke salaris.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')